Love Rain / Hana, Tul, Set..


Evet arkadaşlaaar asırlar önce bitirdiğim, ama yazmaya bi türlü kıyamadığım bir diziyle daha karşınızdayıım. Love Rain/Sarang Bi. Öncelikle, bu defa iki tane afiş koyma gereği duydum çünkü dizide anlatılan iki farklı aşk hikayesi var. Ha tabi ikisi birbirinden farklı ama tahmin edemeyeceğiniz kadar iç içeler.

Öncelikle şunu belirteyim ki; Ben bu diziyi aşşşırı beğendim, hastası oldum, bitirmeye, yazmaya, finale kıyamadım.

Konumuzsa.. Şimdi kısaca geçmişte ayrılan sevgililerin başka ilişkilerinden doğan çocuklarının günümüzde karşılaşıp bir aşk yaşamasıdır.

Uzuncaysa..

En ağırından bir melodram örneği olan dizi, daha önceden de bahsettiğim gibi iki aşk hikayesi anlatılıyor. Dizimiz 1970'li yıllarda başlıyor ve öncelikle Seo In Ha ve Kim Yoon Hee çiftini görüyoruz. Gerçi henüz çift değiller ki çünkü her ne kadar habersiz bi şekilde birbirlerinden hoşlansalar da In Ha'nın en yakın arkadaşı Dong Wook da Yoon Hee'ye yanıktır. Yoon Hee'yse o kadar temiz, o kadar saf ve iyi niyetli bir kız ki, Dong Wook'un o saf sevgisine karşılık veremese bile kalbini kıramıyo ve bizim sessiz oğlan In Ha da arkadaşımın aşkıdır diyo ve yanına yaklaşmıyo-tabiki böyle bitmiyo, bunlar tam bi araya geldi derken kızımızın hastalığıydı, çocuğun askere gitmesiydi derken binbir türlü dert ve ayrılıyolar. Yoon Hee tedavi için Amerika'ye gidiyo ve kimse ondan daha sonra haber alamıyo.

Günümüze geldiğimizdeyse, Ha Na adındaki, bahçıvanlık eğitimi görmüş, doğaya aşık kızımız annesinin ilk aşkını - ki evet bu ilk aşk In Ha oluyo - bulabilmek için uğraşırken yanlışlıkla In Ha'nın oğlu olan- ki kızın bundan da haberi yok - Seo Joon'la telefonlarını karıştırıyo ve telefonu geri alıcam diye yırtınıyo da yırtınıyo. O sahnelerde nasıl eğlenmiştim, kızın esprilerine ne gülmüştüm anlatamam lfdjglkfjg Bakın size kızın esprisi;

Tabi ki espri büyük ihtimalle böyle değil, yani niye olsun çeviridendir ama bunun gibi o kadar çok espri vardı ki telefonda lkjdflkjkjg

Ayrıca daha o andan telefonunu geri almak için çabalayıp duran kızımız en sonunda Joon'a ulaşır ama Joon tutturur telefonda gördüğü kar fotoğraflarını nerede çektiyse oraya gitmek için - Joon profesyonel fotoğrafçı bu arada - E kızımız da bakar çocuk başka türlü telefonu vermicek tutar kolundan bunu Diamond Snow (Elmas Kar) denen yere götürür. Allah'ım o yolculuk dlkgjdkfg

"Pahalı kıyafetlerin neden pahalı olduklarını biliyor musun? İnce, hafif ve şıktırlar. Fakat aynı zamanda sıcak da tutarlar" he anam he öyle Joon'cuğum öyle kdjgkfjg

Şapşal yaa dkfjdkjf

Neyse konumuz anlaşıldı.

Şimdi yukarda sol taraftaki postere bakınca bu Yoona napıyo anam bu ne orospuluk dizide kimlerle uğraşıyo diyebilirsiniz. Ama tabiki öyle değüil. Durun saçmaladım. Bi sn. Heh. ARKADAŞLAR BU DİZİNİN KADROSU MUHTEŞEMDİ!! Şimdi, tekerlekler iki aşk hikayesinde neredeyse aynı olsa da Ha Na'mızdan hoşlanan birisi daha vardı ki bu size çok tanıdık gelecek; WHİTE CHRİSTMAS'TAKİ JO YOUNG JAE EVET HANİ ORDAKİ SOSYOPAT OLAN LKDJFLKSJDLKDGLKJFGKFJLGKJ Bir diğer tekerleğe bakıyoruz ki anam o da ne! POWERFUL OPPONENTSTEKİ ESAS KIZIN HASTASI OLDUĞUM MAL KARDEŞİ DFLGKJDLJLKFJGHLKJ Ha esas oğlana bakıyoruz veee TAE KYUNG BAK O SAÇLARI YIKAYINCA Bİ ŞEKLİN ŞEMALİN ORTAYA ÇIKMIŞ BAK YÜZÜNE NUR İNMİŞ RESMEN.

Acaba ben bu diziyi neden bu kadar sevdim ki? Cidden açıklayamıyorum ama çok çok çok aşırı bağlandım ben bu diziye. Tabiki bir BOF değil ama bu mümkün de değil zaten. Neyse buraya nerden gelmiştik?


Öncelikle, dizideki ikinci üçüncü hatta ve hatta dördüncü karakterler çok iyi kullanılmıştı. Öyle böyle değil hepsi çok aşırı tatlıydı, ispat; ÜSTTEKİ RESİM ŞLKDFLGKLKDLFK "AŞIK OLMUŞ, AŞIK OLMUŞ!!!!"



70'lerde yaşananlarda sessiz aşık In Ha'yken bu defa sessizimiz Dong Wook'un oğlu Sun Ho oluyo. Yavrum benim ya, sessizliğini yesinler senin. Canım benim.

Diyorum ya üçüncül karakterler bile çok iyiydi. Mesela 70'lerde bizimkilerle üniversiteden arkadaş olan Chang Mo'nun köylü yeğeni Jeon Sul cidden diziye renk kattı, her sahnesinde aşırı güldüm onun, bkz;

Cidden ya, sen niye bu kadar akıllısın?

Bi de Joon'un anası, In Ha'nın eski karısı vardı ki kendisi 70'lerde de In Ha'yı kapmaya çalışan uyuzun tekiydi.

Ya tamam da ne diye böyle bişey yüzünden zavallı kızın üstüne gidiyosun, onun ne suçu var ki? 

Bu kötü kaynana aslında oğlunun Dong Wook'un kızı Mi Ho'yla beraber olmasını istiyo. Ama bi bu bi Mi Ho istiyo yani o kadar başka kimsenin umrunda değil.

Mi Ho cidden çok ayrı bi dert ya tam bi otistik mal. Kendisini Faith'teki kraliçe, School 2013'teki inek rollerinden falan hatırlayabilirsiniz. Dizide cidden kötünün de kötüsü bi kızdı, ama bi ara en azından eli yüzü düzgün gibiydi sonra gitti kahkül kestirdi ve abartmıyoru tam bir kabağa benzedi. Hayır yani bi Koreli'ye kahkül ancak bu kadar yakışmaz heralde..

Büyük ihtimalle görüntüye dayanamadığımdan yakından çekmemişimdir ama uzaktan bile yeterince korkunç değil mi? 

Neyse. Bu kıza finalde ne oldu hiç hatırlamıyorum ama kaynana cadılıktan çıktı melek gibi bişey oldu. Çok da tatlıydı, Ha Na'yı sevmesi, çocukları barıştırmaya çalışması falan;

"Yok yere kavga ediyorsunuz"

Sonuç olarak biraz yavan bir yazı olsa da ben diziyi aşırı beğendim. Ama o kadar uzun zamandır yazmaya elim gitmedi ki dedim yeter artık bi yazıyım da aradan çıksın. Ama moralim pek yerinde olmadığından mıdır nedir istediğim gibi bi yazı çıkmadı. Neyse artık. Yenisini yazmaya üşenirim ben.

Şimdi de yazı arasına serpiştiremediğim resimlere gelelim..

Ya bu çocuk ne zamandan beri bu kadar tatlı ya?

Açıkçası You Are Beautiful izlerken gözüm Shin Woo'nun ışığından kör olduğundan Geun Suk'a pek dikkat etmemiştim ama o ilk zamanlardaki uzun düz siyah saçları ay cidden iğrençti. Ha Allah'tan kestirdi ama.. Nasıl desem, ben bu rock star havasında uzun saçlarını falan hiç sevmiyodum ama bu dizide o kadar sempatik, o kadar muhteşem geldi ki gözüme..

Ressam In Ha'nın oğluna çizdiği resimle fotoğrafçı Joon'un babası için çektiği fotoğraf.. Ne diyeyim..

Evet, inanılmaz ama gerçek, EN SONUNDA Bİ KORE DİZİSİNDE EVLİLİK GÖRDÜK!! Ha tamam ilk değil, ha evet, tam evlillik de değil evlenmeye gidiyolardı ama siz amacı anladınız. 

Tamam da yani çok aşırı tatlı değiller mi??

Geçmişte sırf aynı şemsiyeyi paylaştılar, bir defa yanağından öpebildi diye ne kadar mutlu olmuştu ya In Ha, valla ben olsam oğlumu kıskanırdım, ikisi de sevdi ama biri kılını kıpırdatamazken diğeri kızı YEDİ. böyle de çirkefim lksdjflskdjf

Ya bi erkek neden topuklu ayakkabı giyer?! You Are Beautiful'da da böyle yapıyodun bak beni üzüyosun Geun Suk.. Neyse artık Yoona'nın tatlılığını görünce yumuşayan sinirlerimle affediyorum şimdilik..




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................