Protect The Boss / Söyleyecek Tek Bir Seyim Var; JAE JOONG *.*


Bu defa olaya bodoslama dalıyorum arkadaşlar.

Konu; lisedeyken çete liderliği, kabadayılık gibi bir çok vasıf üstlenmiş olan No Eun Seol, ortalama bir üniversiteden mezun olmuş bir sekreterdir. Bu ortalama üniverite mevzusu yüzünden bir türlü iş bulamamaktadır ancak bir gün, gene bir iş görüşmesinde üniversitesinden konu açılınca kızımız dayanamayarak patlar ve bu sert çıkışı şirketin direktörlerinden Cha Moo Won'u oldukça etkiler. Cha Moo Won, şirketin sahibi olan helmoninin torunudur ancak gelecekte şirketin başına geçirilmek için ikinci tercihtir. Birinci tercihse kuzeni Cha Ji Heon'dur-bunun sebebiyse Ji Heon'un babasının şirketin başındaki isim olmasıdır yoksa yeteneği falan değil yani- Cha Ji Heon'sa hani çocuk gibi deriz ya, o işte. Ama lafın gelişi değil, cidden çocuk. Böyle içindeki çocuk hala büyümemiş falan bile değil ya o çocuk bildiğin dışarda çünkü.

Ve No Eun Seol, bu çocuğa bebek bakıclığı- ay yani sekreterlik yapmak için işe alınan isimdir.

Öncelikle, diziye uzun zamandır başlicam başlicam bi türlü elim gitmedi. Ama sonra.. İlk bölümü izleyip de kızın duba gibi adamları 5er 10ar dövdüğünü falan görünce, dedim tamam son zamanlarda aradığım dizi bu. Ha kendisini Shining Inheritance'yle beraber izlediğim için biraz onun gölgesinde kaldı ve o yüzden midir bilmem arada sıkıldığım yerler oldu ama tüm bunlara rağmen güzel bir diziydi.  Eğer siz de karnınızı tuta tuta gülmek istiyosanız, buyrun gidin izleyin derim.

SPOİLER


Anlatmaya Cha Ji Heon'dan başlıyorum arkadaşlar.. Ya bi insan bu kadar mı çocuksu olur ya mümkün mü yani ahahah O kadar çocuksu o kadar ciddiyetten uzak ki, mesela o çok önemli toplantılarında sürekli resim çizebilen, tutup direktör olduğu şirkete sırtında liselilerin sırt çantalarıyla gelebilen, oyuncak ayısına sarılarak uyuyan, sıcak süt içirilmeye çalışınca mızmızlanan, minyatür askerlerine asla ama asla dokundurmayan, işte böyle bi karakter. Oyy kıvırcığım benim :)))

Ya bana bakmayın siz aslında son iki bölüme kadar çocuğu pek sevememiştim çünkü Moo Won (Jae Joon)'u üzüp durdu :(

Ama oraya geçmeden önce Cha Ji Heon'dan biraz daha bahsetmek istiyorum lsdkfldk

İlk olarak çocuk sürekli dayak yiyip durdu lsdjflsdj No Eun Seol çocuğa laf geçirmek için dövdü, babası dize getirmek için dövdü, büyükannesi de bunun üstüne babasını dövdü ama neyse, üstüne bi de Moo Won, Eun Seol için Ji Heon'la dövüştü ve Ji Heon ondan da dayak yedi lkdjfkdjf

Evet.

işte çocuk nasıl alışmışsa

Salak kldjfdkjf

Kızdan dayak yiyeceğini biliyosun çocuk daha ne diye öpüyosun kshjdks

Bkz: Şirkette babasından dayak yiyen Ji Heon ve bunun asansördeki kameralara yansımasını engellemeye çalışan bi sekreter

Şimdi gelelim JAE JOONG'A *.*.*.*.*


YAVRUUM BENİİİM.

Ya nasıl desem, bu çocuğun suratında resmen şey gibi bi ifade var; gel de sev beni, okşa, öp, gene sev.

Yavrum ya..

Neyse neredeydik hah dizi.

Cha Moo Won sülalenin mükemmel çocuğu. Hani annelerimizin bizi hep karşılaştırdığı komşu çocuğu vardır ya, işte Moo Won o çocuk. İşinde başarılı, hep birinci, hep en iyisi, hep karizmatik.

Ama ne var ki babası vefat ettiğinden, şirketin başındaki kişi de amcası olduğundan kendisinin CEO olması pek olası değil.

Neyse. Tüm bu ciddiyetine rağmen Eun Seol'u o kadar sevdi ki.. Ya tamam Ji Heon'u sevdim falan ama bu çocuk da bırakılmaz ya.. İkidir dizilerdeki ikincil erkek karakterler ilgimi başrolden daha fazla çekiyo. Ama ayıp yani kızı kapamayan çocuğun bu olacağı baştan belliyken bu kadar harika çizilmesi adil mi sevgili senaristler?!

Neyse..


 Size şu kadarını söylüyorum; böyle tekerleğe can kurban..


YA BÖYLE GÜZEL BAKAN BİR ÇOCUK NASIL OLUR DA REDDEDİLEBİLİR?!

ya diyorum sana istediğin şey şans olsun....

ve bu çocuğun bana en çok dokunan sahnesi;

"Son bir kez saılsam?"

Ama en eğlendiğim sahneler de Mon Woo'nun sarhoş olduğu sahnelerdi.

+Gelmişsin! -Evet geldim +Tamam şimdi gitdflgkjdflgkjfd

Gerçi hayır, bundan daha da fazla eğlendiğim bi sahne vardı, Moo Won'un Ji Heon'la kavga ettiği sahne dslfjdfşljgk

Tabiki dizideki favori sahnem buydu klfjgkfj O ciddi, karizmatik, sert Moo Won, Eun Seol için gitti Ji Heon'la saç saça kavgaya girdi, ama cidden saç saça :D Hele böyle ikisi de birbirlerinin saçından tutmuş önce sen bırak diyolardı ya :D

Hele ki dövüşten sonra bir tipleri vardı dkjkljfdd

Hele ki bu dövüşün üstüne bi de Ji Heon'un babasının bu ikisine tekmeyi geçirmesi;

Kıyamam ben size ya sdşlfkdlşkf


Moo Won hakkında en sevdiğim şeylerden biriyse kız için cidden mücadele vermesiydi :D


Aslında Moo Won'u daha da anlatırdım da neyse:D Şimdi gelelim dizimizin ikincil kadın karakterine; Seo Na Yoon.

Biliyorum tipi biraz uyuz gözüküyo, biliyorum, ilk bikaç bölüm de uyuz gibiydi tamam bunlarun hepsini biliyorum ama tüm bunlara rağmen ben bu kızı çok sevdim arkadaşlar. Personal Taste'deki uyuz Kim In Hee'ye ne olduysa artık o kadar tatlı, o kadar muhteşem bi karaktere dönüşmüş ki burada! Ya cidden, accayip güldüm bu kıza.

Sürekli reddedilmesi, sürekli annesinden dayak yemesi, sürekli ıkına ıkına ağlaması falan, salağım ya djfşdlkf

Ve ne yalan söyleyeyim, sonunda Moo Won'la beraber olduğunda sevindim. Moo Won Eun Seol'un peşinden o kadar koştu ama kız yüz vermedi, işte o andan itibaren dedim aman siktir et Eun Seol'u bırak o Ji Heon'la beraber olsun. Ama Moo Won mutsuz olmasın..

Ama gerçekten, finaldeki o sahneleri falan çok tatlı değiller miydi ya??

Oyy salaklar sizii :**

Hele de Na Yoon'un Eun Seol ve onun ev arkadaşı Myung Ran'la arkadaş olması yok muydu, çok tatlılar yaa

Neyse, anlatacak daha çok şeyim var ama yoruldum valla. Devam etmeye de üşendim şimdi. Neyse artık.

Sonuç olarak, dizi güzeldi.

Hele ilk 10 bölümü falan, her şeyiyle muhteşemdi! Ha tamam ondan sonraki 6 bölümde gene sıkılıp sararak izledim ama gene son 2 bölümde falan biraz eski kalitesini buldu gibime geliyo.

O zaman güzel sahnelerle bitireliiim ^^

Kıskanırmış daa


Ya yemin ediyorum çok şekerler, ikisi de lakjksfd






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................