Baby Faced Beauty


Lee So Young 34 yaşında bebek yüzlü bir kadındır, o kadar bebek yüzlü ki kimse 34'ünde olduğuna inanmıyor. Hayattaki amacı moda tasarımcısı olmaktır ama mezun olduğu okullar dahi çok düşük seviyelerdendir ki bu durum her yerde kendisine engel olur. Yıllardır çalıştığı işinden kovulur, yanlışlıkla 20'lik kız kardeşi Lee So Jin'in ismiyle hayallerindeki işe girer, ve orada 25 yaşındaki Choi Jin Wook ile tanışır.

Diziye School 2013'te onca ortama rağmen aralarında hiç bir bok gelişmeyen Jung saem ve Kang saem'in başrolde olduğunu öğrenince patır patır atlamıştım tahmin edebileceğiniz gibi. Açıkçası Lee So Young'un o kadar da genç göstermediğini düşünüyorum, yani gösteriyor da, aşırı minyon olduğundan belli asıl yaşı, 24 falan olmadığı.


Dizide en sevdiğim karakter 2.erkek rolündeki Seung Il'in kızı Hyun Yi'ydi. Çok tipsiz ama bir o kadar da tatlıydı şebek :D "Ajummaaa, sizin hiç kendinize saygınız yok mu?? Çok zavallısın..." Çok sevilesi ya :D

Dizide doğal olarak Choi Daniel'e olan sevgim kabardı da kabardı. Bu nasıl sevimlilik?

Bu kadını da her yapımda görmekten sıkıldım -_-

Ve bu amcanın her hareketine güldüm, gerizekalı her hatasını başkasına yıkıp duruyordu bu kadar sorumsuz bu kadar mal olunmaz :D

Yuh ne kadar az yazmışım... Açıkçası diziyi izleyeli aylar olduğundan aklımda spoilerlık pek bir şey kalmamış, aklımda hiç yer edinmediğine göre pek de çarpıcı bir dizi değildi anlayacağınız üzere. Zaten 20 bölüm çok fazlaydı bence bu diziye 16'da da bitirebilirlerdi. Gereksiz sakız gibi uzatılmış arap saçına döndürülmüş atraksiyonlar vardı. Öyle gidin koştura koştura bulup izleyin diyebileceğim bir dizi değildi.

İki gündür pek bir isteksizim sanırım dizi yazılarında, kısa kısa yazıp çıkıyorum. Ne bileyim, belki oruç başıma vuruyor.


Yorumlar

  1. Baby Faced Beauty dizinin 1.bölümü hariç diğerleri var.koleksiyon olarak Türkçe altyazılı sevdiğim dizileri kayıt etmekteyim. lakin bahsettiğim dizinin 1.bölümünü nasıl kayıt edeceğim. bölümü buluyorum ancak kayıt edemiyorum. fikriniz var mı acaba?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................