Can We Get Married? / yoo ne münasebet


Bizim sümüklü Oh Ha Ni büyüyünce..

Jung Yoon ve Hye Yoon'un uzun zamandır süren bir ilişkisi vardır, artık evlenmek istiyorlardır. Bu isteğin karşısındaki en büyük engel orta halli bir aileden gelen Hye Yoon'un zengin kaynanası tarafından istenmemesidir. 

Hye Yoon'un ablası Hye Jin'in ise evliliği hiç iyi gitmemektedir. Kocası Do Hyun zaten yıllar önce eski karısını Hye Jin ile aldatmış, sonra da ondan ayrılıp Hye Jin ile evlenmiştir. Şimdi Tae Won isimli bir çocukları vardır, ama Do Hyun bu defa da Hye Jin'i bir modelle aldatmaktadır. Hye Jin bu durumu farkedip boşanma davası açar, ama dava istediği gibi gitmemektedir. 

Jung Yoon'ın vefasız kuzeni Ki Joong ise görünüşte Hye Yoon'un arkadaşı Dong Bi ile çıkmaktadır. Dong Bi uzun zamandır sevgilisi olan bu adamla ciddi düşünmektedir ama Ki Joong'un evlilik gibi bir düşüncesi yoktur. Hovarda işte ne yaparsın. Dong Bi ve Ki Joong bu durum sebebiyle ayrılır ama Ki Joong'un annesi oğlunu -tahmin edersiniz ki- sözleşmeli evliliğe zorlar. Yok be ne zorlaması. Nişanlanacaksınız der ve evliliği çocuk oyuncağı olarak gören Ki Joong gıkını bile çıkarmaz.

3 farklı çift üzerinden gidiyor dizi. 20 bölümlük, pek de su gibi akıp gitmese de sırf Dong Bi ve Ki Joong için izlenebilir. (Tamam tamam biliyorum çok saydırdım Ki Joong'a ama çok tatlılar ya, yamuk mamuk da olsa Ki Joong'un da sevimli yerleri vardı yani)

+Apple, Steve Jobs benim babam. -Babandır tabi


A bir de Hye Yoon'un teyzesi ve (sanırım Ki Joong'la Jung Yoon'un arkadaşıydı) Min Ho çifti var. Onlar da çok tatlıydı be


Kısaca dizinin özeti buydu, teşekkürler.

Dizide beni en çok sıkan hikaye Hye Jin ve Do Hyun'unkiydi. Ya ben Do Hyun kadar şerefsiz bir adam daha görmedim   Sen önce karını aldat boşan, öncekini aldattığın kadınla evlen, üzerine bir de çocuk yap, ama sonra onu da aldat. Hayır kadın da güzel, alımlı, muhteşem bir şey, ne gözü doymaz adamsın ya! Böyle dizi boyunca her gördüğümde suratına bir tane geçiresim geldi, bana sürekli Bad Couple'daki Kim Yoon Suk'u hatırlattı, neden tüm estetik cerrahlar ibne ya, Arslan da böyle Nip Tuck'un manyakları da, bu ikisi de, böyle hepsini birden al bir uvala doldur sonra o çuvala beyzbol sopasıyla yapıştır dur, gebericeler

Anlayacağınız üzere çok çarpıcı dikkat çekici bir dizi değil Can We Get Married, Hye Yoon'un sürekli emrah modunda dolanması, Jung Yoon'un zaten tip olarak da Emrah'a benzemesi, kadraja giren her çiftin 9454389580 tane sorunu olması, o kaynana olacak iki yüzlü bok, üzerine Hye Yoon'un yılışık annesi, sinirlerimi bozdular da bozdular. Hayır bir de Hye Yoon'un düğünden önce kötü gözükür diye gidip kolundaki beni aldırması çok garibime gitti. Yani yuh artık. Ufacık ben güzelliğini (!) lekeleyecek.

Benim için dizinin en güzel yanı, Ki Joong'un lokantasıydı 

Han Kang'ın Heaven'ını hatırlıyorsunuz değil mi?

Diziyi sevmedim ama sırf Ki Joong ve Dong Bi'yi anlatan bir internet serisi çıkarsalar da gözümü kırpmadan izlerim, saygılar.


Yorumlar

  1. Aynı nedenle izlemişiz :@ Daha doğrusu ben şuan izliyorum ama izliyor da sayılmam sadece Ki Joong ve Dong Bi. Peki onların sonu nasıl olacak? İkisi mi? Söyle mutlaka ona göre devam edeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki ikisi bitecek, eğer Ki Joong o sümüklü nişanlıyla evlenseydi yıkardım ortalığı *^* Ha ama öyle çok extreme bi son da bekleme yani şlsdkgdşslkg Bu arada mimini de en kısa zamanda cevaplayacağım, çok teşekkürler ^^

      Sil
    2. Neyse yine de içime su serpildi *-* Tişikkirlir :D hehe Mim mi? Tabiiki cevaplarını bekliyorum^^

      Sil
  2. ah,Ki jong yok mu,başlarda pek bir pislikti,insan 6 yıllık sevgilisinden düğün fotoğrafı çekmesini ister mi ya?Sonra finalde ağladı felan toparladı durumu.Yanlız ben Jung So Min Sung Joon ikilisini yakıştırdığımdanmıdır yoksa ikisinede hasta olduğumdan mıdır bilmem çok şeker buldum bu çifti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ağlarken ben de ağlamak isterdim ne yalan söyliyim, ama kolay kolay ağlayamam öyle her şeye dfşlhkşlk Jung So Min ve Sung Joon'u azıcık ufaktan kasıntı buluyorum valla ne yalan söyliyim, sevesim var ama olmuyor elimde değil xs

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................