Fake Family Service / Bad Family


Baek Na Rim kalabalık ailesiyle beraber yaşayan, istediği her şeye sahip küçük bir kızdır. Bir gün büyük amcası hariç tüm ailesiyle beraber bir araba kazası geçirir ve bu kaza sonucu Na Rim dışındaki tüm aile fertleri ölür, Na Rim de girdiği şok nedeniyle hafızasını kaybeder. Ancak kaza aslında planlanmış bir olaydır ve aslında kimin planladığını bilmesine rağmen Na Rim bunu unutmuştur. Bırakın kazaya neden olan kişiyi, anne veya babasının bile yüzünü hatırlamıyordu. Büyük amcası hafızasını geri kazanmasına yardımcı olmak için ona sahte bir aile kurar.

Çöplükten bulunmuş serseri bir abi, erkek fatma gibi bir abla, mafya bir amca, pısırık bir baba, güvenilmez bir anne, kendi pisliğinde boğulmak üzere olan bir büyükanne, ve eli de gözü de oynaşta olmasına rağmen bakir bir büyükbaba.. Pek mükemmel bir ailenin tarifiymiş gibi durmuyor değil mi? 

Pek de muhteşem bir aile değil zaten, adı üstünde: Bad Family :D Neden bilmiyorum ama bence biraz araya kaynamış bir dizi Fake Family Service, diğer ismiyle Bad Family.

evet büyükbaba havadaki sldfjslkd

Amcasından abisine dedesine ninesine her karakter ayrı tatlıydı, ayrı şapşaldı. Ama ben en çok Heechul'un canlandırdığı Gong Min karakterine güldüm. Dizinin spastiğiydi kendisi. Büyük amcanın aileyi kurmak için görevlendirdiği -aynı zamanda ailedeki amca rolünü de üstlenen- Oh Dal Gun kim abi olsa diye ararken çöplerin arasında sızmış olan Gong Min'e ayağı takılır, o da tutar kucaklar çocuğu ofisine götürür, uyandığında da artık bir abi olduğunu müjdeler, ilginç olan Gong Min direk role giriverir :D

"Sen uzaylı mısın" izlerken bir kahkaha atmışım var ya, görseniz delirdim falan zannederdiniz slfksjdflkdjglfdkglfdkj, bu harabuciye de baya güldüm aslında, Gong Min'e sürekli uzaylı deyip durdu, hele ilk gördüğünde aa sen kız mısın yoksa uzaylı mı diyişi vardı ki gel de gülme dlkfsdlkjf

Oh Dal Gun'u ilk gördüğümde uzun süre düşündüm yahu kimdi bu adam kimdi kimdi Allah Allah pek de bir tanıdık ama.. Sonradan çaktım, The King Of Dramas'daki Anthony Kim ahjussimiz ya bu bizim! Buradaki karakterine mafya demek az kalır diye düşünüyorum. Polat Alemdar kılıklı kıro ya.. Adamı ne zaman görsem psikolojik olarak ayak kokusu geliyordu burnuma, halbuki öyle bir ortam yok etrafımda oturmuşum bilgisayarımın paşına balkonda, her taraf püfür püfür. Ama yok arkadaş Oh Dal Gun'u görünce direk ayağı kunduradan kokmuş kıronun tekinin o kundurayı çıkarıp gelip burnumun dibine oturduğu alakasız bir evrene ışınlanıyorum. İğrenç yahu iğrenç. Ama bu kadar saydığıma bakmayın, gözüm onun o mafya takımlarına kıro kunduralarına alıştıkça sevdim Dal Gun'u, ne de güzel aşık oldu, sevdi Yang Ah'ı..

Bu arada, o Na Rim ne kadar harika bir şeydi, tatlılığı değil, resmen ufacık boyuna rağmen becermiş oyunculuğu, hissediyor insan o konuştukça ağladıkça, korktukça. Na Rim'i oynayan kız şu anda Queen's Classroom'da çok bilmişin tekini canlandırıyor ve söyleyeyim Na Rim hali gibi rol yapamıyor. Bu hali çok başkaymış be..

Ya ama çok mal bunlar tiplere bak lksdjgldkfjgldkj

Ya ben ne saçmalıyorum bir saattir? Tabi akşam 4'te kalktım, e sahurdu falan derken saat neredeyse 9 oldu ben hala yatmadım,  şimdi yazıyı yayınlayacağım yine yatmayacağım ve dizi izleyeceğim. Deli sikti sanırım bugün beni ya ne oluyoruz ben ki uykusuna her şeyden daha fazla değer veren insan, gözlerim akmak üzere hala bilgisayar peşindeyim. Bakalım ne olacak sonum demeyeceğim. Çünkü sonum hep blogta herhangi bir dizi yazısının altında saçmalamak oluyor gördüğünüz üzere. Neyse diziye dönelim biz.

Bu dizide hiç spoiler vermeyeceğim, ama o kurbağa amcanın ağzına sıçıp bokun içinde nefesini kesip boğraka öldürmek istemedim değil. Gerizekalı herif. Kızı ondan da gerizekalı-kızı değil yeğeni de olabilir emin değilim. Neyse sonuçta gerizekalı. Tutturmuş Dal Gun da Dal Gun diye, siktir git kızım manyak mısın bir de seninle mi uğraşacağız?

Tamam tamam susuyorum artık çok uzattım. Kısacası, kesinlikle her gördüğüme tavsiye edeceğim dizilerden oldu Fake Family Service, çok sıcak, çok komik, çok sevimli bir diziydi, izlemeyen varsa-ki vardır gibime geliyor- gitsin hemen izlesin.

Ne kadar tatlısınız siz öyle :')

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................