I'M BACK BITCHEZ!!

İlk defa bu kadar uzun bir ara vermişim bloga, ne zamandır yokum. Önce 15 günlük bir kaçamağım oldu arkadaşlarımla- kaçamak dediğime bakmayın, 15 gün boyunca yaz okulu kampındaydık, sonra da teknik problemler aksaklıklar derken buraya bir türlü uğrayamadım. Criminal Case'ımi bile ikizime emanet ettim ona bile vaktim yoktu düşünün :'( Ama valla 15 günüm bomba gibiydi ne yalan söyleyeyim. Neyse sonuç olarak tekrar buradayım.
Tamam ben bomba gibi bir 15 gün geçirmiş olabilirim ama ben burada yokken neler olmuş neler ohooo.

Öncelikle eve döndüğümde Monstar, Nail Shop Paris, Lee Soon Shin is the Best, Dating Agency: Cyrano, I Hear Your Voice ve Queen's Clasroom, Gu Family Book, Pretty Little Liars, Dexter, The Fosters gibi izleyeceğim tonlarca bölüm birikmiş. Ne var ki çok sevgili abim laptobumun şarj aletini servisinden almadığından ve masaüstüne de beni kondurmadığından bunları izlemek yalan oldu- mobilden dizi izlemeyi de hiç sevmem bu arada. Diyorsunuz laptobun şarjı kendiliğinden mi doldu şimdi ne işin var burada- abimin 3-5 saatlik yokluğundan faydalanıyorum gençler. Neyse.

15 günün bana dizilerim yönünden en büyük artısı senelerdir ha izledim ha izlicem diye dolandığım The Walking Dead'ı izleyebilmiş olmam. Şimdi efendim, ilk gün gitti yurda yerleştik de, 2 gün erken gitmiştik biz. Pazar günü de baktık yurtta bizden başka kimse yok çıktık gezelim diye. O gün World War Z'yi izledik ve canım balım Brad'im sağolsun her gittiğimiz ortamda "Acaba şu an zombiler saldırsa nereye saklanırız?! Nasıl yapsak da durun bak yerdeki soplarla beyinlerinin pekmezini akıtabiliriz"tarzı konuşmalar yapmaya başladık. Hatta bir ara stratejimizi paintball oynarken kullanmaya kalkıştık, ama ne yalan söyleyeyim kazanan takım olsak da strateji pek bir işe yaramadı :D İşte bu zombi sevdamız hazır yerleşirken abime yalvarmalar yakarmalar TWD'yi indirdi ve bilgisayarımla bana gönderdi. Şarj aletini de etraftaki arkadaşlardan dilene dilene biz de meşhur aylakları 3 sezon kesintisiz izleyebildik. Tek cümlelik kısa bir yorum yapmam gerekirse; "BANA GLENN'İ VERİN, O OLMADI DARYL'I VERİN, HADİ O DA OLMADI RİCK'İ VERİN, CARL'I VERSENİZ DE OLUR, AMA EN ÇOK DARYL'I İSTİYORUM, YOK YOK GLENN, SİZ EN İYİSİ BANA KISACA SETİ HEDİYE EDİVERİN."


Ama ben oralarda zombiydi piknikti fotoğraftı fantastik günler geçirirken burada bir Kpop Festivali yaşanmış. Benim biricik ikizim de damlamış hemen festivale. (Festival hakkındaki yazısı için tık) Ne yalan söyleyeyim festivalden önce Nu'est grubunu pek dinlemezdim. Ama ne de tatlı grupmuş yahu bunlar, ne şirin şeylermiş :D Bir ara ikizimin kamerasına bakmışlar diye iki haftadır bunun mutluluğunu yaşıyoruz :D 


Bir de Music Bank olayı var. Tamam 7 eylülde geleceklerini biliyorduk ama ne gelecekler kesin kesin kesinleşmişti, ne de bilet fiyatları belliydi. 

Ama bunlar kesinleşince yıkıldık...

Öncelikle gelecek gruplar bakımından hiç de yıkılacak bir durum yok. Music Bank ayrı bomba gruplar ayrı bomba!

SUPER JUNIOR
AILEE
MISS A
FT ISLAND
MBLAQ
B2ST

YA SİZ BENİM KALBİME Mİ İNDİRMEYE ÇALIŞIYOSUNUZ! Super Junior, Ailee, Ft Island ardarda aynı sahneyi paylaşacak öyle mi?!! GİTSEM BİLE HEYECANDAN BAYILIRIM ZATEN! 

Şaka bir yana Music Bank'ın ülkemize geldiği haberi ilk açıklandığında V.I.P. biletlerin 300 lira olacağı söylentisi vardı. Açıkçası annem bana o parayı hayatta vermez onu bırak ben biriktirsem de kıyıp göndermez :D Ama her şeyi geçtik bursum falan o iş halloldu- DERKEN.. Fiyatların açıklandığı gibi bir dedikodu atıldı ortaya...

V.I.P. 475 LİRA.

475 NE AMINA KOYIM 475 NE. SUJUYU DİREK SATIN MI ALIYORUZ NAPIYORUZ. 

Saha İçi 328 TL.

Heee bok. O kadar para vericem hem de yakından gidip pandik atamicam Donghae'ye öyle mi? BOK BOK BOK.

Gold 225 TL.

İçim yanığyoooooğr. Ama el mahkum alırsak ikizimle gold alıcaz, bana kalsa nasılsa foto çekilme yakından görme falan yok daha arkalardan da alsak olur ama ne yapalım emir büyük yerden-ikizimden.

Silver 120 TL. 

Bak bana kalsa bu da olur. 

Bronze 98 TL. 

Bu da olurdu ama ne yapalım. 

İşte bu dedikoduluk fiyatlar ikizimi de beni de yaktı parçaladı kül etti. Ama sonra gerçek fiyatlar biletix tarafından açıklanınca az da olsa mutlu oldum çingular; 

V.I.P. Ayakta 375 LİRA.

Gene fazla gene ama 475'ten iyidir :(

PLATINIUM Ayakta 215 TL. 

E V.I.P. alamazsak bundan alırız gibime geliyo. Ki V.I.P. almak bayağı bir uzak şu anda.

Gold Tribün 175 TL. 

Silver Tribün 135 TL.

Bronze Tribün 77 TL.


Şimdi şöyle de bir durum var; sümüklü Justin'in V.I.P. biletleri bile yaklaşık 1000 liraydı. Bu durumda 475 çok değil gibi gözüküyor. Sonuçta kimler geliyor kimler. Ama yine de Music Bank kültürler arası bir köprü niteliğinde bir etkinlik, gelenlerin de kim olacağı çok belli; öğrenciler. E öğrencinin de fiyat aralığı bellidir, yapmayın etmeyin. 

Neyse. Music Bank konusunu da şimdilik burada kapatıyorum. 

Uzun lafın kısası buraya uğrayamadığım zamanlarda zombi hastası oldum çıktım. Üzerine bir de gittim zombi cehenneminde kendime bir çekik buldum Glenn isimli :D Bir de 15 günümü müziklere ve reality showlara verdim, 1 GB'lık internet paketimin 3'te 1'i twittera, geri kalanıysa Hello Baby Boyfriend ve indirdiğim müziklere gitti. Olsun, mutluyum :D Artık blogu özlediğimden midir bilemicem acayip çenem düşmüş ya ne saçmalıyorum ben nereden girdim nereden çıktım? Neyse. Bugünlük bu kadar arkadaşlar. **dua edin akşama abim şarj aletimle çıkagelsin ben de temelli bir dönüş yapayım bu ne böyle mülteci gibi bilgisayar dileniyorum**


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................