Nail Shop Paris / yüksek müsadenizle dizinin ismini degistiriyorum


Hong Yeo Jo internette çok popüler olan bir gumiho romanının yazarıdır, ancak her yazar gibi onun da tıkanıp kaldığı yerler vardır. En yakın arkadaşının tavsiyesi üzerine yeni romanı için dışarıda insanları gözlemleye çalışırken metroda yakışıklı bir gencin kahramanlığına şahit olur. Hakkında hiç bir şey bilmediği bu yabancının Paris Tırnak Bakım Salonunda çalışan Alex olduğunu öğrenir. Aklında Alex'in başkahraman olduğu yeni bir roman şekillenmeye başlayınca Alex'e daha yakın olmak için erkek kılığına girip, yalnızca erkek çalışanların alındığı, Paris'te çalışmaya başlar. 

Dizinin ismini Nail Shop Paris yerine Flower Boy Nail Shop veya Paris Host Club yapsalarmış da olurmuş, zira Nail Shop Paris'in Ouran High School Host Club'tan hiçbir farkı yok;

(Resimlerin üstüne tıklayıp büyük haline bakarsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız)

Bunun dışında ilk başlarda Nail Shop Paris'in hastası olmuştum, gayet eğlenceli gidiyordu. Gumiho takıntılı yazarımız Yeo Jo - Nail Shop Paris'e girdikten sonra aldığı takma ismiyle Bunny - yazıp yazıp en kilit noktada takıldıkça kendimi gördüm, direk ısındım kendisine. Ama tutup 5 veya 6. bölümde Alex'i öpünce dizi orada bitti benim için. Final verene kadar da takip etmedim. Spoiler başladı. Ama sonunda kız Kay'e kalınca nasıl mutlu oldum bilemezsiniz. Bence Alex 11264378467238 kat daha yakışıklıydı ama ne yaparsın Kay daha bir tatlı yaş farkına rağmen. Gerçi finaldeki zımbırtılar da aptalcaydı. Ya manyak mısınız nesiniz. Gerçi daha ilk bölümden hayaletin tecavüz ettiği kadın olayında anlamıştım bir bokluk var bu dizide kıza neden gumihonun teki boncuğunu vermiş ki falan gibisinden. Artık 7.bölümden de belliydi kızın gumiho olduğu ama Alex'in de yarı gumiho olması afedersiniz çok saçma. Deli midir nedir bu senarist de. Yok şamanlar falan gelince dedim acaba kızın yazdığı roman mı anlatılıyor. Sonra kızın roman da canlandırılmaya başladı. Ve söyleyeyim KIZIN SESİ ÇOK İTİCİ İĞRENÇ TIRMALAYICI. Hayır normalde de ses tonu sinirlerimi bozuyor zaten ama romandaki gumiho kılığındayken Bunny'den başlayarak herkesin sesi kulak mulak bırakmıyordu adamda. Hayır ne yapmışlar da götlerinden o sesleri çıkarabilmişler anlamıyorum da. Hele her şeyden saçma olan finaldi. Yok kız yalnış seçim yapmışmış ondan kızı yarı gumiho doğmuşmuş. Sensin yanlış seçim. En doğrusunu yaptı bir kere Kay'i seçerek yok son 2 bölüm aklı başına gelen Alex'e mi kayacaktı tekrardan? Yolaydım kafasındaki iki tutam saçı valla gider yolardım.. Spoiler bitti. 


Yeo Jo'yu canlandıran Park Gyu Lee (Gyuri) yi ilk defa izledim. Valla fanı olan varsa alınmasın da kız ne kızken ahım şahım bir güzelliği var ne de erkekken aşırı yakışıklı ama doğruya doğru erkek halini tercih ederim.

Dizinin geneline bakınca oyuncularda bir problem var arkadaş. Çok yapmacık geldiler bana,i rol yapamıyorlardı sanki. Hayır bakıyorum oyuncular daha önce de bir çok dizide rol almışlar ufak da olsa fazlaca da olsa, ama yok yani çok aşırı yapmacıklardı.

Bir de Kay gerçek hayatta Alex'le aynı yaştaymış, ikisi de 1985'liymiş. Yuh ufak atın da civcivler yesin. Hadi Alex'e inanırım da Kay en az 35 gösteriyor be ne 27'si.

Kay'e çok tatlı falan dedim de yok be o da az odun değil :D

"Bacak kadar da olsan erkeksin" ayı ya wejrfklsjdflk

Bir de Jin ve Bunny'nin en yakın arkadaşı Ji Soo çok tatlılardı, özellikle Jin'e çok güldüm, şerefsiz ya :D Ama salondayken giydiği o iğrenç Alican pantolonu hiç hoşuma gitmedi belirteyim -,-

"-Çıkacağım kızda 3 kriter ararım, bir, şirin olacak, iki, kedileri sevecek.. +Üçüncüsü ne? -Kedileri seven şirin bir kız olacak!"

"Her yerimi gördün' Her neyse, Vücudum taş gibi Allah'tan!" mal ya lkfalkjslkaj

Valla alınmayın ama biri benim yazdığım romanı Twilight'a benzetse ben de öyle bakardım, hatta bakmakla kalmaz saçını başını yolardım (şimdi ikizim de beni yolucak, neyse)


Yalnız tamam kız çok da güzel değil dedim falan ama o güzelim saçlar gidince içim yandı.

tipik kuaför mantığı.. (gerçi kesen kişi kuaför değil makyöz kamkisi Ji Soo'ydu ama neyse)

Hmm Lee Seung Ki demek...

Sonuç olarak ilk yarısı güzel bile olsa pek de sevdiğim bir dizi değildi Nail Shop Paris. Olacak gibiydi ama istediğim gibi bitmesine rağmen olmadı..


Yorumlar

  1. Yeni takipçi sayılırım önce bir merhaba diyeyim :) Alican pantolunu mu adfgctgcfn cuk oturmuş çok hosuma gitti. Gece gece iyi güldüm :D Dizinin senaryosu çok zayıftı bence. Şu kampa gittikleri bölüm deli oldum Kay'le sevgili yaptınız tamam çok güzel de konuşacak şeyleri olmayan iki insan gibi aynı şeylerden bahsedip durdular. O sözde hikayedeki sesler... Allahım kızın sesi de fena da Alex'in sesi kadar iticisi yoktu. Buna da dizi diye çekmişler mi diyorum,ardından bakınca. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ^^ o kamp bölümünde bunny'e çok fena saydırdım ben. alex'i unutamayacaksa kay'i kabul etmemeliydi, kabul ettiyse sıcak davranmalıydı, yüzsüz buzdolabı -,- Alex'in sesi diyodu ki kapayın diziyi çıkın gidin bak uyarıyorum baştan. Allah'ım o nasıl berbat bir sestir gözümdeki tüm karizmasını o sesten yitirdi Alex çaktırmasam da. Senaryo konusunda daha da haklısın, senarist bir şeyler yapıcam diye yola çıkmış sonra tahminimce üşenmiş bağlayayım gitsin demiş.

      Sil
    2. Aynen. Onun yaşadığı gelgitler beni delirtti Kay'in yerinde olsam bir müddet kendime gelemezdim herhalde. Daha dün sevgili olduğu kız ertesi gün arkadaşını öpüyor yok daha neler. Haha o sese dayandığımıza göre baya sabırlıyız :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................