Esek sansı mı dersiniz aptal sansı mı bilemedim simdi


Şimdi arkadaşlar, neden bilmiyorum ama şu benim Kore'ye olan hayranlığım başladı başlayalı gerçekleşen şeyler hakkında yazma istedim. Malumunuz daha 1 yıl bile olmadı Kore dizilerini izlemeye başlayalı. Ama öyle bir zamanlamışım ki , aynen şunlar gerçekleşti:

Ağustos 2012'de Boys Over Flowers'ı izlemeye başladım, 2013'ün başında Boys Over Flowers Yaban Çiçeği ismiyle TRT Okul'da yayınlanmaya başladı.

Üzerinden bir kaç ay geçti, Haziran'da Boys Over Flowers'ın Türk uyarlaması Güneşi Beklerken başladı. (aslında uyarlama demek pek mümkün değil, Güneşi Beklerken'e uyarlama diyemeyelim, bizim dizimiz çok çok daha orjinal diyebilmek için binbir türlü yol denemiş senaristler, yapımcılar. Biraz Love Rain'den almışlar, biraz Pis Yedili'den, üzerine bir de totolarından iki üç karakter fırlatmışlar olmuş bize Güneşi Beklerken Bravo canlarım, çok başarılısınız cidden, devam böyle)

Öhöm neredeydim.

Hah. Kdramaları izlemeye başladıktan 2-3 ay sonra kpop da dinlemeye başladım, haziranda kpop festivali düzenlendi ve NU'EST İstanbul'a geldi . Yetmedi bir de Music Bank'ın eylülde İstanbul'a geleceği müjdelendi  . Ha bir de gelen gruplar, sanatçılar tam şansıma kimler biliyor musunuz? Evet canlarım hepsi dinlediğim sayılı gruplardan  . Ya aslında şanslı bir insan da değilimdir, Kore bana şans da mı getirdi ne yaptı.

Amaçsız bir yazının daha sonunda geldik, benim gibi şanslılar varsa aranızda, gelin hep beraber halay çekelim,  dans edelim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................