Flower Boy Dating Agency: Cyrano


Gong Min Young bir çöpçatanlık şirketinde çalışırken yaptığı bir hata yüzünden kovulur. Hatası, insanların A B veya C diye gruplandırmaya gerek olmadığını düşünmesidir, ona göre becerileri, hayatları birbirlerine uysun uymasın her insan birbirine aşık olabilir. O böyle işsiz işsiz dolanadursun, çöpçatanlık şirketinde çalışırken yaptığı son hatalı işi baltalayan, ve Seo Byung Hoon tarafından yönetilen, Dating Agency; Cyrano ile karşılaşır ve kendini orada çalışırken bulur. Bir de bu Cyrano Agency'e kıl kapan, hemen ajansın üst tarafındaki restoranın sahibi Cha Seung Pyo diye bir adam var falan..

Konudan bi bok anlamadınız dimi? Ben de dfjkgşl Amaan izleyeli o kadar oldu anca bu kadarı aklımda kalmış girip dramawiki'ye falan bakayım dedim orada da bişi yazmıyo.. Neyse.

Şimdi, Lee Jong Hyuk'a olan sempatim tamamen AGD'den gelen bir şeymiş, onu farkettim. Yani ne biliyim burada da iyiydi hoştu da kızla aralarında 16 yaş var be kardeşim insaf yani. Başlarda biraz bu duruma kıl kapsam da dizi ilerledikçe bu durum da çok sırıtmadı gerçi. İkinci erkek kontenjanını dolduran Cha Seung Pyo'yla da aralarında 11 yaş fark varmış, neyse o amacının ne olduğunu bir türlü kestiremediğim adamdansa Byung Hoon'a kaldığı iyi oldu.

hee evet...

(Bu arada, aklıma Sooyoung'un AGD'ye konuk olduğu bölüm geliyor da, olm bu adamın o zamandan dibi düşmemiş miydi lkjsafdlkjsdgf)

Yok cidden anlamadım Seung Pyo'yu, işte Cyrano tiyatrosu abisinin fikriymiş de, efenim abisinin sevdiği kadını yine abisinin eski arkadaşı olan Byung Hoon sevmesinmiş de, intikam alacakmış falan filan kötü olmaya çalışıp olamadı bence. Bu arada Gong taşını gerçekten sevdi mi sevmedi mi onu hiç anlamadım zaten. Yanındaki iki sokak mafyası kılıklı herif çok komikti ama hakkını yemeyeyim :D

Cyrano Agency filminin uyarlamasıymış sözde bu dizi. Şimdi hayır yani ne alaka? Ajansa başka bi isim bulsaymışsınız da biz bu filmi diziye uyarlıyoruz demeseymişsiniz cık cık... Ciddiyim, ajansın ismi ve ajansı kuranın asıl amacının tiyatro kurmak olması dışında hiçbir şey benzer bile değildi. Neyse.

Oh! Boy/Flower Boy serisinin 4.dizisi olduğundan, üzerine atlamıştım ilk yayınlanmaya başladığında. Ama bir şeyler eksik gibiydi bu defa, ne bileyim, serinin diğer dizileri gibi değildi. Zaten OST'ların çoğunu izlediğim eski dizilerde duyduğumu fark ettim, pek uğraşılmamış sanırsam bu defa   Hayır yani zaten 2013'de bir tane Oh! Boy dizisi çıkmış ne diye aceleye getirip ikinci için uğraşıyorsunuz canlarım benim bu ne telaş?

Amaaan sıradan bi diziydi işte ne çok eğlenceli ne de çok sıkıcıydı. Sonuçta 16 bölüm izletti kendini.

Yalnız benim için dizinin en büyük sürprizi yan karakterlerden Moo Jin'di! İlk gördüm bakıyorum bu kim kimdi bu bak White Christmas'taki o çocuğa benziyor ama değildir canım o nere bu nere kim ki bu falan derken ciddi ciddi dramawikiden de kontrol ettim o çıktı. Ha tamam mal pek sağlam değil, yani çocuğu yakışıklı falan bulmuyorum ama TÖVBE BİSMİLLAH BU NASIL BİR KARİZMADIR? ÜZERİNE BİR DE ZEKİ. ZEKİ VE KARİZMATİK. Bu çocuğu verin bana verin verin verin. (biraz Sung Joon'un White Christmas'taki karakterini mi araklamışlar ne sdlgjflhjgd)
Ha bir de, sevgilisi de çok sevimliydi, çok sevilesiydiler ama Spoiler başladı. o kızın da dizinin sonuna saçma sapan triplenmesi başlarına binbir çeşit çorap örmesi falan olmamış.. demişler ki "finale bi atraksiyon lazım onu yaparken milleti de bi şaşırtalım, napsak napsak, buldum moojin in sevgilisi çok geride kaldı onu alalım başından beri kötü olduğunu söyleyip hawaii gömlekliyle birlikte Gong taşını kaçırtalım. heeh seyirciler göt olucak şimdi." bok. gerek yoktu böyle şeylere canlarım, hawaii gömlekli tek başına yeterince kötüydü zaten. Spoiler bitti.

"Cevap vermedim" ya ama  why so cool? ldfkjglfkj

Peki sen why so süt? flşgfldj

Evet geldik Ah Rang'ai Allah'ım tipe bak resmen masumluk akıyo lksdjgkjfh FB Ramyun Shop'da da böyleydi bu çocuk ya dlgkdfhlkjf (gerçi tipi falan bi toparlamış yani) hakkında da bunun dışında söyleyeceğim pek bir şey yok ama hyungu Moo Jin'le beraberken çok sevimlilerdi. Veya Moo Jin'in karizmasından her yanına dikileni tatlı bulmaya başladım bilmiyorum. Ha bir de, bu yayınlanmaya başladığında Monstar da yeni başlamıştı, ve ben bu çocuğu inatla oranın kalın kaşlısı dengesiz Ma Joon He'ye benzetiyordum! Ama cidden benziyolar ya.. (Veya tek ortak noktaları kaşlarının kalınlığı da olabilir tabi ldkfjhgjdgh)

bir harika olduklarını tekrarlamama gerek yok sanırsam??

Dizinin karakterlerinin hepsi tek başına bir değişikti yani. Ama en ilginci konuk oyuncular bence. Bir ben gidip konuk olmadım diziye cidden bakın.

Evlenemeyen adamı bir gün yine bu görücü usülü randevularda göreceğimi biliyordum! :D ama F grubu olarak değil yani umutlarım daha büyüktü :P

Beni en çok şaşırtansa Gong Yoo'nun cameosuydu. Hayır iki bölüm önceden haber veriyolar geliyo diye gelip 10 saniye gözüküyo aq nasıl da para almıştır haa azıcık sahne için. Ya madem geldi iki dakika daha görünseydi zaten gördündüğü 10 saniyenin 5'inde arkası dönüktü, diğer 5'inde saati kıza uzatıyodu, bu kadar, cidden bu kadar yani başka da bir şey yapmadı.


Ama en güzel cameo da Taemin'di şimdi ne yalan söyleyeyim 

Moo Jin'in yanında BUNLARI DA İSTİYORUM. BUNLARI DA VER VER VER.

bizim sınıfta aynı pozisyonda cama çıkıp oturan da benim, gerçi onun kadar havalı gözükmüyorum çünkü benim çok değerli arkadaşlarım iki dakika oturmama dayanamadan "Zeynep bigün düşücen şurdan görücen bak ben korkuyorum in hadi in in in" demeye başlıyolar. Olsun olsun bence Taemin'le biz birbirimiz için yaratılmış-sldkjglfskjgfdlkhjdflkhjdlgkh

Sabahtan beri bu açık bi bölüm Nice Guy izleyip bi parça buraya yazıyorum, ve bayağı sıkıldım bu ne be uzadıkça uzuyo.. Neyse işte. Yazı boyunca biraz kötüledim gibi ama bence Dating Agency; Cyrano sırf finali için bile izlenebilirdi, evet evet finali bence çok eğlenceliydi! (her ne kadar karakterlerin yarısının derdi neydi bi türlü anlayamasam da fşhgdjkf)

A unutmadan, Gong taşının korkunç mutfak becerilerine de çok güldüm şsfghlgdkljghfd

Yeni bir Janggeum mu? bok sdlgjflhkjglhkj


Yorumlar

  1. ben geeldim merve yani =) kaç gündür bloga giriyorum tamam yorum yapıcam diyorum bak kız monstar için bile yazı yazmış bak music bank yazısı var ne duruyosun diyorum ama üşengeçlik işte insana hiçbir şey yaptırmıyor =)
    neyse efendim burdan diyorum ki bütün yazılarını yine çok beğendim monstar yazısında kabak bölümünde evi çınlattım =P monstarı yarıda bıraktım ya 8e kadar geldim içimde diziyi izleme hevesi kaçtı bunda seyinin saçları büyük etken tai ama junhyung için bitiricem o diziyide ne zaman Allah bilir =)
    neyse ya konu neydi ben geldim monstra anlatıyorum burda.bu diziyi izleyecektim hatta ilk yayınlandığı zaman çok heyecanlıydım felan sooyoung başrolde diye kendileri snsdde en sevdiğim kişi olurda yanında agdnin çağkın acuşisinin olması biraz garip gelmişti ama neyse canım onuda severim demiştim final yapsın öyle izlemeye başlarım dedim. dedimde noldu yine diziye karşı olan bütün hevesim kaçtı yok benim böyle yapmamam lazım şimdide aynısını master suna yapıyorum harcıycam o güzel diziyide =) şimdide sungkyunkwan scandalı izliyorum joong ki için askere gitti benim nice guyım werewolf boyum =/ bari dizilerini izleyeyim dedim ama sevdim o diziyide =)
    nice guyı good doctorı izliyomuşsun izle izle böyle böyle sevcen moon chae wonu =P en sonundada princess mani izle benim gibi favorin moon chae won bile olabilir =P neyse ben yine uzattıkça uzattım =) akşam olmamasına rağmen günde 1234548764587 kere izlediğim seunghyun gibi i-yi ak-samlar diyorum olmadı jaejin gibi iyi günler diyerek bitiriyorum yada vazgeçtim KEBAP =P =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ama lütfen tek tek yorum yap böyle her yazı tek yorumda kafam karışıyo benim lsdgfhkjdhlj
      kabak dfgfşlgklk bitir de nöyle büyük bi beklentiyle bitirme, bi boka benzemiyo çünkü sonu.
      dedim ya başta ben de sooyoungun yanına ahjuşşimizi yakıştıramadım ama zamanla gözüm alıştı sanırsam fazla sırıtmadı, izlenebilirdi ya senin beklentin biraz fazlaydı ama sanırsam? :D
      skk scandal beni tarihi olmasından dolayı pek sarmadı ama kararlıyım onu baştan izlicem! :D
      merve hayatının amacı moon chae won'u sevmekmiş gibi konuşmuşsun lksdjfldskgljk yok favorim falan olmaz da kanım kaynadı işte chae won'a, sevimli kız ^^ ama princess man'ı izler miyim bilmiyorum yani yine nice guy gibi tükürdüğümü yalamayayım ama onu bu aralar izlemem gibi ne bileyim tarihi sevmiyorum ben boğuyo anam boğuyo atlaya atlaya bitiriyorum hepsini güzel diziyse bi de yazık olmasın boşuna :P
      KEBAP! LSKFJGLFDKJG

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................