Romance Town / Maids


No Soon Geum'un ailesi nesillerdir hizmetçidir, onun aslında bu mesleği devam ettirmek gibi bir niyeti olmasa da tesadüfler sonucu buna mecbur kalır. Kahya olarak işe başladığı evin oğlu Amerika'dan döndüğünde kahyalarının onu yıllardır büyüten büyükannesi değil de bu kız olduğunu görünce ortalığı yıkar geçer, kızı kovabilmek için binbir türlü yola başvurur. Bilmediği şeyse No Soon Geum'un tahmin edemeyeceği kadar inatçı ve kararlı bir kız olduğudur. 

Romance Town'a çok büyük beklentilerle başladım- ki bunun sebebini hiiiç ama hiç bilmiyorum. İlk bölümler hoşuma da gitti- başroldeki Kang Gun Woo'nun o dana halleri dışında. Her gördüğümde korktum ondan!! Ama cidden yani o nasıl bir plastik makyajdır?? O haliyle aynı 200 Pounds Beauty'in Hanna'sına benziyordu, evet evet çok ama çok çok çok çok çok çok korkutucu. Ha gidip Amerika'da kiloları verdi de ne oldu? Yakışıklı falan değildi kusura bakmayın. Bilmiyorum aslında. Çok iri yarı bir adam ya, korkutuyor işte beni. Ama Gun Woo da karakter olarak korkutucu olmaktan o kadar uzak ki kocaman kocaman ikilemler içindeydim dizi boyunca.

Güzel sayılabilirdi Romance Town. Ama o sonlara bir saçmaladı bir sıktı ki sormayın gitsin. Zaten hevesle başladım, yetmedi başları beğendim, böyle saçmaladıkça bilgisayarı camdan atasım geldi. Spoiler başladı. Önce baktık para kıza çıkmamış hizmetçilerinmiş. O ana kadar can ciğer hizmetçilerin 3'ü bir oldu diğer hizmetçiden sakladı parayı, aralarında orospu oldu paracıklar. Sonra paranın saklandığı hizmetçi buldu, diğer 3'ünden kaçırdı. Bir baktık hepsi ayrı bitch ayrı çingene olmuş. Sonra çocuğun babası battı hizmetçilerine dilenir hale geldi, onu bırak o devasa servete sahip çocuğun dedesinin resimleri sahte çıktı, al o da parasını kaybetti. Ya bi siktirin gidin. Kafam dayanmaz böyle şeylere benim. Türk dizisi gibi işte, senaryo sıradanlaştıkça almışlar bir o tarafa bir bu tarafa döndürüp durmuşlar. Ama tabiki olmamış. Olmayacak. Hele o çocuğun babası olacak gavata sinirlendiğim kadar kimseye sinirlenmedim. İbne herif önce çocuğunu oğluna kakaladı bu senin diye sonra hizmetçi aldı çocuğa baksın diye yetmedi oğlu hizmetçiden hoşlanınca hizmetçiyi kovmaya çalıştı e birden attı hizmetçinin parasına sardı. Hatta yüzsüz seni değil paranı istiyoruz ailemize bile dedi. Ne ailesi be aile mi kalmış ortada. Çocuğu da anlamadım yani. Sevgilinin parası var işte, vur kıçına tekmeyi şu mızmız babanın, sevdiğin kadınla gül gibi yaşa işte. Spoiler bitti.

Dizide herkes para düşkünüydü, parayı görmeyi bırak paranın p sini duyunca suratlar değişiyordu.

Aha bu şekilde..

Soon Geum'u başta seveceğim sandım ama sonradan dedim bırak ya.... Zaten ben 16.bölümden sonra dizi için de dedim bırak ya diye... O bölümde bitti dizi benim için. Sevmem ya ben böyle entrikalar bokluklar. Düzgün şeylerle gelin bana.

Ama ikinci adamı sevdim. Ha, Da Kyum'un aşkına karşılık verseydi daha çok severdim. Ulan davar, bulmuşsu gül gibi kızı nesini beğenmiyorsunuz? Taş gibiydi be Da Kyum, arada onun da ağzına iki yapıştırasım gelse de sevdim onu, ikinci adam çok aptallık etti bence.

Ama çok komik adamdı be, şu sahnede bayağı bir güldüm lkfmgdflkjgad

Gyun Woo da saftiriğin tekiydi. Ama çirkindi. Öhöm nereden geldik buraya. Hah saftirik:

"-İnsanlara vurur mu ki??" nasıl da korktu garibim :D

Çocuğun ifadesi aynen şu: "AHAHAHAHAHAHAHA gülmedim". yalnız ben baya güldüm buna dkjgdkjfg


Bu çocuk da baya geri planda kaldı ya. Halbuki her şey onun için başlamıştı. Daha fazla üzerinde durmalılardı bence. En azından diziyi daha da katlanılabilir kılabilirdi.

Oha amma da gömmüşüm diziye. Amaan ne yapayım ben beğenmedim sıktı bir yerden sonra. Tavsiye edilmelik bir dizi değil yani. Yalnız hizmetçilerden Thu tatlı gibiydi, başlarda Vietnam'lı olduğunu anca 3.bölümde anladığımdan sesi falan çok uyuz gelmişti ama sevdim onu. Ha onu canlandıran aktrisi sevmiyorum ama, her izlediğim dizide uyuzun tekiydi çünkü. Neyse. Thu sevilesi bir karakterdi sonuçta- bence. Şu sözüyle bitiriyorum:

"Neden insanlara eşit davranmıyorsunuz? Suları bile ayırıyorsunuz, musluk suyu ve hazır su diye. Su sudur, insan insandır, farklı davranmamız mı gerekiyor illa?!"
(Tabi bu lafları Vietnam dilinde söylediği için kimsenin anlamamış olması çok kötü..)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................

Liar Game / Japonya