Monstar / Gelmis geçmis en büyük hayal kırıklıgı


Şu yazıda nasıl da masum masum bahsetmiş, övmüşüm diziyi, aaahhh.... Hayır yani bir dizi nasıl bu kadar muhteşem bir start verdikten sonra bu kadar batabilir? Bu mudur arkadaş? Konuyu o yazımda yazmıştım ama yine bir çıtlatayım: 

Yoon Seol Chan Men In Black isimli bir gruptandır, kendisinde bilindik idol bokluklarından var işte kendini beğenmiş şımarık falan. "Skandal" gibi bir olaya karışınca şirketi imajını düzeltmek için zavallıcığı liseye geri gönderiyor. Lisede çocukluk arkadaşı Jeong Seon Woo ve Yeni Zelanda'dan yeni taşınmış olan saftrik Min Se Yi ile aynı sınıfa düşüyor ve olaylara startı veriyor-

Diyeceğim ama diyemiyorum. Çünkü olay yok. Bu defa spoiler başladı diye uyarmayacağım bence buradan sonrasını izlemeyenler okumasın. 

Dizi ilk olarak Min Se Yi'nin "Başımıza gelen her şeyin sebebi, dudaklardı" demesiyle başlıyor. Şimdi sorarım bu sözü yazana da okuyana da, BAŞINIZA NE GELDİ Kİ AMINA KOYUYIM? Bir de Monstar Monster+Star'ın birleşiminden geliyor, eee HANİ MONSTER? Kimmiş bu canavar, başlarına ne getirmiş, ne yaşadılar da amaçları neydi ne oldu?

İddialı başladı cidden, çok da sevdim ilk başlarda. Hatta Min Se Yi'yi ilk başlarda sevmeyenlerden değilim, aksine direk bağrıma basmıştım kendisini, karakterini, ama bu nasıl boka sarmaktır ulan bu kadar da olmaz, olamaz, olmamalı.

Bence de sus sen Se Yi. Konuştuğunda şu oluyor çünkü:

Artık garibim Seol Chan bile çökmüş şu son karede.. Ulan olunur da bu kadar mı salak, beyinsiz olunur ya?

Hayır yani Se Yi öyle bir hal aldı ki evlat olsa sevilmez, dizide sevdiğim yalnızca iki karakter vardı; biri Yoon Seul Chan diğeri Kim Na Na.

Na Na'yı zaten ilk bölümden ağzının kenarından söylediği tek sözcükle tüm sınıfı susturunca bağrıma basmıştım, ama onun bir anda Seon Woo'ya aşık olması da hiç olmamış ki be hacı..... Neymiş ilk gördüğünden beri Seon Woo'ya aşıkmış. Ya bi SSSİKTİRİN GİDİN BE. Senarist istediği yöne çekemedi bence diziyi. Artık parası mı yetmedi ne olduysa dizi planlandığından farklı yönlere saptırılmış gibiydi. Hayır yani bu kız ilk gördüğünden beri aşıksa aşk acısı niye 5. bölümde başladı anca? Yapa yapa bir tane havalı karakter yapmışsınız zaten onun da bokunu çıkarın hemen...

Seon Woo da malın önde gideniydi zaten. Davar ya, gül gibi Na Na ona yanık peşinde koşturuyor kuponlar tasarımlar diye bu tutturmuş Se Yi de Se Yi diye. Ya yeter ama.. KIZ SENİ SEVMİYOR. SEVSE BİLE BUNU ANLAYAMAYACAK KADAR BEYİNSİZ. Hayır durum buyken ne bu kızın peşine takılmalar? Çocukluk aşkıymış peeeeeeehhhhh ON YAŞINDAYDIN AMK ON NE AŞKI.

Shim Eun Ha'ya gelirsek... Ya kabak kafalı özürlü yeminle özürlü... Hayır börekleri çörekleri götürürken yanlışlıkla beynini de yemiş başka bir açıklaması yok. Ayı. Bu gereksiz de oppa oppa diye tutturmuştu. NE OPPASI YA AYNI YAŞTASINIZ ÇOCUK İKİ SIRA ARKANDA OTURUYOR. Yok neymiş Seol Chan'ı ilk o görmüş Se Yi ondan çalmış onun aşkıymış SEN DE SİKTİR GİT. Hayır yani ona hayransın diye çocuk hayatını yaşayamaz mı? Onun ne suçu var ki? Tüm gençliğini senin gibi iki üç fanı eğlendirmek için şebeklik ederek mi harcayacak? Bir de fanfic yazıyordu edebiyat özürlü... Zaten bu Kore'deki manyak fanları hiç anlayamayacağım. Sevdikleri idolleri grubun diğer üyeleriyle shipliyorlar ya oha.. Ulan sen bu admaı sevmiyor musun? Neden sevdiğin adama homo etiketini yapıştırıyorsun? Bakın kesinlikle eşcinsellikle ilgili bir gönderme yapmıyorum. Haklarında yazıp durdukları idollerin eşcinsellikle alakalı hiç bir eğilimleri yokken, sonuna kadar heterolarken bu fan müsveddelerinin onları direk gay yapıp sevdikleri başka bir üyeye yamamalarına katlanamıyorum. Beyin yerine hava doldurmuşlar bunlara..

Oooh ağzına sağlık Seol Chan'cım.

Bir de radyo Gyu Dong'la Cha Do Nam var. Sanırım radyoda Do Nam'a karşı bir hallenmeler vardı bromance değil onun istediği direk romance fsjkdfkj Ha bir ara da Do Nam'ı kabağa yamamaya çalıştılar ama sonrada vazgeçtiler gibime geldi. YA SEVGİLİ SENARİSTLER BİR DURUN AMA BİR O TARAFA BİR BU TARAFA KIVIRIP DURMAYIN. Neyse..

Gelelim All For One'a... İçlerinden bir tanesi vardı, hani Se Yi'nin sınıfındaki, Do Nam'ın arkadaşı. Adının ne olduğunu hiç hatırlamıyorum zaten öğrenmek gibi bir eğilimim de olmadı hiç. Direk göt deyip geçiyorum çünkü ona. Tipi böyle nasıl desem göt olmak için doğmuş gibi. Bir insana göt olmak bu kadar mı yakışır? Tip ya :D (gerçi bu elemanı All For One'a nasıl aldıkları da ayrı bir merak konusu. Ulan adam okulun serserisi, ne işi var klasik müzik yapan çocuklarla? Zaten yaptığı bişi de yoktu ki, eline vermişler iki tane adıını hatırlamadığım şey, birbirine vuruyo her senfoninin sonunda) Tabi sadece o da değil All For One'a grupça göt olmak da yakışıyordu. Gerçi bir ara onların derdini de hiç anlayamadım. Onların değil, başkanları Ma Joon Hee'nin derdini aslında.. Aslında ondan olur gibiydi, ne bilem kaşları İbrahim Tatlıses'in oğlununki gibiydi ama yakışıklı çocuktu ne yalan söyleyeyim. Yalnız bir ara bi atarlandı benim adım da benim adım diye neden böyle yaptı anlamadım lksdjfsldkjf

Yavrum anladık adın var sakin ol sldfskdj bu sahnede dedim heralde sikecek Se Yi'yi, sonra baktım Seon Woo her zamanki gibi atladı "kahramanlık" yaptı da kızı aldı götürdü yanında. Ya sen bir dursana? Dedim nolur Ma Joon'cuğum sik şu Seon Woo'yu sen de rahatla ben de rahatlayayım... Ha o beni duymadı bu ayrı tabi sldkjflkdsj Ama sanırım senarist aslında onu da Se Yi malına aşık etmeyi planlamış ama sonradan vazgeçmiş gibi.. Hayır bu nasıl You Are Beautiful'dan bozmalıktır uçan kaçan kıza aşık oluyor....

"Göt insanlar topluluğu" hepsine de nasıl yakışıyordlkjd

Ma Joon Hee'nin spastik kardeşine gelelim şimdi de... Hyorin miydi? BE-YİN-SİZ. Al böyle o top kafasını sektir sektir gebersin. Se Yi'nin bunlara lafları sokup sokup bırakmasını seviyordum. Zaten bunun adını da dramawikiden öğrendim, aklımda bok diye kalmış. Kız her gördüğüne oppa diye sarıyordu ya.. Başta dedim sanırsam Seon Woo'dan hoşlanıyor. Sonra tuttu SEOL CHAN BENİM DEDİ.

E öööhhh ama.. Bu kadar da olmaz ki yani....

Yüzsüzlükte çağ atlamış bu kıza daha çok hakaret ederim ama üşeniyorum ne yalan söyleyeyim..

Ama Seol Chan'ı ACCAYİP seviyorum. Çocuk şapşal kelimesini sözlük anlamıydı resmen, hiç abartmadan. Hayır bu kadar sevimli olunur mu ya? O durmadan çalışıp saçma sapan fanteziler üreten hayalgücü beni benden aldı lkjflkjds Hele ilk bölümlerde her karşısına çıkana STARIM BEN STAR! demesi çok sevimliydi. Ayrıca ne güzel aşık oldu, aslında araştırıp bulduğu o ilk aşkın belirtilerini tek tek not etmiştim bu yazıya eklemek için ama dizi öyle bir hayal kırıklığı yarattı ki bende tutup o kağıdı yırttım, biliyorum çok saçma ama atarlanmıştım ne yapayım lkjlkdsjlkjf Seol Chan gibi sevimli bir çocuğu Se Yi'ye aşık olması da çok şanssız bir durum tabi, yavrum ya harcıyorlar seni..

Böyle de mütevazıyız dlkjdfkj

Hayır yalnız cidden harcıyorlar. Colour Bar mıdır nedir her ne haltsa ellerinde Seol Chan gibi bir idol var, tutup kabağa şarkı söyletiyorlar..

Bu arada o kabağın da sesinin güzel olması kocaman bir fail benim gözümde. Ya  SİE. Her karakterin sesi güzel olmak zorunda mı? Ne gerek var böyle atraksiyonlara?


Şimdi bakın, köylü köylü gelmişler ellerinde gitar, sahneye ot saman dikmişler, okul kıyafetleriyle dünyanın en sıkıcı şarkısını söylüyorlar.. Bir de üzerine şarkıda kabağa da söyletiyorlar ve bu performansa KAZANMAYI BEKLİYORLAR. Ahahaahahahahahahahahaahahahaha NO. Hayır elinizde harika bir beat box'cı, en iyisinden bir rapper, harika ses perdeleri olan 2 kadın, 2 erkek olmak üzere 4 vokal var, üzerine bu elemanların ikisi elektronik, biri akustik gitar çalıyor, her üye de ayrı ayrı harika dans edebiliyor. Ama siz bunların hiçbirini kullanmıyorsunuz. Why So BEYİNSİZ?!

Sizin ilk performansınız böyle miydi? Na Na Don't Make Me Cry deyince hepimizin tüylerini diken diken etmemiş miydi?


Aha bir fail de buradan geliyor... O müdür yardımcısının muhteşem Colour Bar performansını izledikten sonra yine de beni ilk saniyeden uyutmayı başaran All For One'ınkini seçmesini Einstein gelse açıklayamaz. Tüm set salak sanırsam?

Faile bir tanesini da ekliyorum:


Böyle muhteşem bir performansla patlayan harika Colour Bar nasıl oldu da bize finalde o iğrenç gösteriyi sundu? İNSAN UTANIR UTANIR.

Finaldeki performans aslında nasıl desem... Hmm.. Na Na ve Seon Woo beraber söylemeye başlayınca hareketlenmiş gibiydi, olacak gibiydi, sonra... Hareketlenmemiş meğersem onların hareketlenme olarak gördüğü şey EEEEEĞĞĞÇİİİİİİ EEEEĞĞĞÇİİİİİ (yürü, yürü) diye topluca anırmaya başladıkları yermiş galiba.. Öncesi idare ederdi belki de orası hiç olmamış be hacı.. Gerçi belki All For One'ın o muhteşem ötesi performansını görmesem orada ben de YÜRRRÜ BEE diyebilirdim ama cıks.

Şimdi sorarım sizlere All For One'ın performansı neden bu kadar muhteşemdi? Bunlar ilk yarışta beni uyutan dünyanın en sıkıcı performansını sergileyen grup değil mi?

Bu işlerin tam tersi gerçekleşip Colour Bar'ın en azından bir dereceye girmesi falan gerekmiyor muydu? Diziyi bu kadar bozduktan sonra yapımcıların bize en azından bunu vermesi çok mu olurdu?


SEN NASIL MUHTEŞEM BİR ŞEYSİN?! İlk bir performansları başladı, piyano elektro gitar alan zaten kulağa çok hoş geliyor. Sonra BİR ŞEY çıktı sahneye. Dedim bu ses.. Bu ses... Yoksa düşündüğüm kişi mi geliyor... Sonra gösterdiler, dedim CİDDEN Mİİİİİ HIAAAAAAAAAA!!! O LAN O! O DİMİ! O O! Tabi direk açtım dramawiki'yi baktım OLM HAYAL GÖRMÜYORUM CİDDEN NO MİN WOO!!!!! Şimdi böyle bir performanstan sonra o sümüklü varoş Colour Bar'ın kazanması zaten saçmalığın önde gideni olurdu....

Ha unutmadan, tamam No Min Woo tamam çok havalı falan da.. Sanırsam kendisi Full House Take 2'daki rol arkadaşı Hwang Jung Eum'a özenmiş olacak ki gelmiş geçmiş en mantar saç modeliyle çıktı karşımıza.

Şahsen ben bir fark göremiyorum?

Neyse canım Min Woo olsun da nasıl olursa olsun

Sonuç olarak: BEĞENMEDİM. olmamış bu dizi. Olması için çabalamamışlar bile. Demişler ki ilk bölümden ses getirdik zaten gerisini yapın ortaya karışık bir şeyler..

A ama durun, bitirmeden:

Bu nedir? Bu nasıl bir tiptir? Böyle bir kafa yapısı olabilir mi? SİE. Seol Chan'ın bu kızı son bölümde kolundan tutup yanlışlıkla Se Yi diye getirmesi de FAİLLERİN FAİLİDİR. 

Bir de bu fotoğraflar kimin? Beceriksiz yönetmen dur yeğenlerim de ünlü olsun televizyonlara çıksın diye mi sona ekledi?

Yönetmen de maldı bence. Dizinin OST albümünden beklenti çoktu, tırt çıktı hadi bu neyse de o bölüm sonlarında çıkan nasıl bir müzikti ya... Hayır hiç oluyor mu yani uymuş bir insan bakar ya yayınlamadan önce. Müzikler güzel kullanılmamıştı, ha güzel müzikler de çok azdı zaten.

Senarist de ayrı bir mal zaten. Tamam anladık planladığın şekilde götürmektense tuvalette kabızken aklına gelien uçarı fikirlerle ilerletiyorsun senaryoyu, bu tarz yazdığın her şeye de tamam diyelim. AMA O SON BÖLÜMDE ZORT DİYE ORTAYA ÇIKIVEREN BABASININ SE Yİ YÜZÜNDEN ÖLMESİ OLAYI NEDİR ALLAH AŞKINA. Yani olur da bu kadar olur. Bence onu daha dramatik yapacaktı üşendi ve dedi ki amaaan ko götüne burdan bağlayalım bitsin gitsin işte. Seol Chan'a da o kadar şey yazmışlar, o kadar derin bir hikayesi varmış, e madem öyle Adam'la Se Yi'nin orospu anasının hikayesindense Seol Chan'ı anlatsaydın, izletseydin bize? Tamam, peki, Adam'ın hikayesini anlattın, bari anlatırken metaryeli düzgün kullansaydın. Adam Se Yi'yle bir olup 2013'de saçını o model kestirdikten sonra neden milyon yıl öncesindeki anılarında da aynı saç modeliyle dolanıyor? Hayır insan bir peruk takar bir şey yapar ki uğraşılmadığı belli olmasın YA BUNU DA MI BEN ÖĞRETECEĞİM?! Zaten o Tayvan'dan mı Tayland'dan mı ne gelen çocuğun olayı da anlamadım. O Adam'ın arabasında ölen kızın oğlu mu? O kız  öğrencisi değil miydi? Hadi öğrenciyken çocuk doğurmuş olsun o çocuk nasıl oldu da Tayvan'a gitti? Deli etmeye çalışıyorlar sanırım beni....

Bu arada, Min Se Yi de o karpuzdan bozma kahkülleriyle ninelere benzemişti, o kadar güzel bir kız neden kendine bunu yapar anlamıyorum, hıh

**GÜNCELLEME**

Az önce beni kdramalara başlatan Sevda ve kuzeni Firdevs (canlarım benim) yanımdalardı ve Sevda Monstar'a yeni başlamış. Tabi biz heyecanlı heyecanlı bir olduk kdrama sevmeyen Firdevs'e anlatıyoruz. Min Se Yi'nin yıllarca Yeni Zelanda'da yaşayıp sadece koyunla konuşması ve İngilizce bilmemesinin üzerine Firdevs cuk diye oturan bir soru sordu:

"Bu kız okula da mı gitmemiş?"

Hadi açıklayın şimdi bunu bana....

**Güncelleme biter **

Neyse. Biraz daha uzatıp kendi kendimi sinir etmeme gerek yok bence. Kaçtım ben.


Yorumlar

  1. bir diziyi çok beğenmiş bir zeynepten daha iyi ne var? hiç beğenmemiş bir zeynep dfgljdklghdfjhlk. çünkü sen böle atarlanınca yazıların daha eğlenceli oluyo bence slgjdflgkdjfglkd. Kabak lfdkgjfdlgjdflkdjfglkdjdfdlfklgdj. Ma Joon'un olayına gelirsek. Yönetmen buna bi kaç bölüm replik vermeyince heralde uyarı aldı çünkü başka açıklaması yok neden durup dururken gelip adını sorsun? Her neyse.. Gene döktürmüşsün flgkjdfglkdj No min woo lkjdflgkdfjgkldfgjdflkgjdflgj. FİGHTİNG!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NO MİN WOO XDXD dur daha çok atar yapacağım diziler var dlkjfsdlkj AMA ALLAH AŞKINA KABAK TAM OTURMAMIŞ MI?? hayır sanki kabak olarak yaratılacakmış da son anda vazgeçilmiş -tövbe tövbe... Ma Joon lsdkjgsdlkfjsdlkjfsdlkj mağcun dhfdklj bir fighting de benden sana, yorumun için nomu nomu kamsahamnıda! :D

      Sil
  2. Dur dur izledikçe tekrar tekrar okuyorum yazını ki daha iyi içimi döküyorum.. bendeki de neyse artık bıraksan olmuyo bırakmasan 9. bölümdeyim lan resmen bu kadar dayandığıma şükediyorum diziyi izleme amacım bir tek Jun Hyung çocuğu da mahvetmişler... Neyse işte kaliteli yapımlar SBS, MBC, KBS'de oluyo bu ne böyle kıytırık kanallarda ne görüntü kalitesi var ne de senaryo isterse Lee Min Ho oynasın -ki bunu diyemiyorum- neyse işte yazına %300.000.000.000... katılıyorum. Böyle fail matematiğimle işte.. :p Bu arada TvN'in de iyi dizileri var arada çıkıyo QIHM gibi ama işte ARADA BİR..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TvN'in çoğu dizisi iyi aslında. bu yan kanal Mnet'ten çıktığından mıdır bilemicem bi arada kalmış bişe olmuş buna yapamamışlar. TvN kıytırık değil yani Mnet kıytırık zaten Mnet'ten çıkan ilk dizi geneli müzik programı oluyodu :D bence 9'a kadar izlediysen bitir canım oraya kadar gelmişsin :P

      Sil
  3. Evet başta resme bakmasam TvN'de kaliteli diyecedim :D Çünkü sağ üstte hep Mnet var evet ayrıca aşırı müzikallerden hoşlanmıyorum high school musical nasıl etki bıraktıysa artık millet ota boka şarkı söylüyodu -bu şimdi nerden geldiyse- neyse işte izliyok hadi bakalım. Bu arada bizim Henry Çin'de dizi yapıyomus biliyon mu basrol o bi de :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oha film yapacağını duymuştum ama diziyi bilmiyodum, e seve seve izleriz o zaman! :D

      Sil
  4. Bu kadar kötülemeni hiç anlayamadım. Benim çok beğendiğim bir dizi. Diziyi beğenmediysen beğenmedim de geç abi bu kadar düfre hakarete ne gerek var

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................