ISIRMALIK KOPARMALIK ÖPMELIK INSANLAR


Bu insanların kim olduğunu anlamışsınızdır bence? Music Bank'e gelecek idollerden bahsediyorum elbette!! Bizlere selam baabında (bu kelimeyi de ilk defa kullanıyorum galiba yanlış yazdım skldfjsdl) videolar çekmişler, bir iki de google translate ile çevrilmiş Türkçe kelime söylemişler, benim bu videoları hıaaaa kiyöptaaaaaaaaaaaaa modunda izlediğimi, bitince replay tuşunu taciz ettiğimi söylememe gerek yok sanırsam. ıı şey, Super Junior'unki hariç, onu kalbim kaldırmıyo da...

BEAST 1.VİDEO:


Junhyung'un "İstünbölda" diyişini asla ama asla unutamayacağım kdjglkdjfg

(2.videoyu da blogspotun mal youtube dağarcığında bulamadım ve açıkçası biraz da enine boyuna aramak için üşendim. neyse bu daha güzel zaten)

FT ISLAND 


Mer hağ ba, künnaydın, iyyi günleeğr, iy-i ak-samlağr. Ya ama böyle yapmayın bu nasıl sevimlilik skjfskljg Jaejin garibim de öğrenmiş bi zaman sözcüklerini video biterken bile hala iyi akşamlar iyi günler diyo dglkdjflkjg

MİSS A


O nasıl güzel sizi seviyoruz demektir öyle sdlkjdlkj "Siicii seviyoruuum" biz de sizi canlarım biz de sizi :D Yalnız, sanırım ciddi ciddi google translate kullanmışlar Türkçe konuşmak için, seviyoruz değil seviyorum dediklerine eminim çünkü! :D

MBLAQ


"nee caman?"ı duyduktan sonra gülmekten devamına odaklanamadım ldfkjlkjg ya çok mallar dflkgj hele o sondaki görüçürüüc? ki zaten böyle dediklerini anlamak için 50 defa baştan izledim :D yalnız Thunder'ın canından bezmiş duruşu da gözümden kaçmadı, kaçması da mümkün değil zaten. Noluyoruz yoksa gelemk istemiyo musun? Aaaa çok kırılırım ama :(

AILEE


Hayatımda Ailee kadar sevimli gülen bir insan evladı daha tanımadım. Böyle nasıl desem, gülmek için doğmuş sanki, bu nasıl tatlılık? Buyurun şu da Ailee'nin 2.videosu:


SUPER JUNİOR


Ulan bendeki de kalp heralde niye böyle yapıyosunuz kriz geçiriyodum... Bu arada, diğer tüm gruplar merhaba derken bunların kebap da kebap demeleri ÇOOK hoşuma gitti! Gelin canlarım, gelin ballarım, gelin de lahmacun kebap iskender ne varsa ısmarlayalım! ha bir de, Kyu'nun kebap lafını duyunca parlayan gözlerine ışınlayın beni, lütfen. Donghae'yle Shindong da amma bıkkın bakıyolar ha kameraya.. Neyse,diyorum ya ardarda izlemeyi yüreğim kaldırmıyo kdjg Siwon'la kapıyorum:

YÜYKERİ ŞİPORTÇİ ARENA! (Ülker Sports Arena :D)

Hayatımın gelmiş geçmiş en sıkıcı yazısını da tamamladım çok şükür.. Niye böyle bir yazı yazdım, neden ergenliğimi bu kadar gözler önüne serdim bilmiyorum ama ÇOK MUHTEŞEM DEĞİLLER Mİ?? Tamam tamam yeter, ben bile kendimden iğrendim yeminle...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................