Hyena / bizim sessiz centilmenin yas 30 iken..


Tabiki biricik ahjussim Kim Jong Min için başladım diziye, ilerledikçe de sıkıldım, zar zor tamamladım. Zaten +19 bir dizi, benim ne işim var bununla ya? Diyeceğim de diyemiyorum.. Çünkü Kim Min Jong.. Ahjussi haremimin (evet öyle bir haremim var) en gözdelerindendir Kim Jong Min. Saftirik herif seni, senin ne işin var len böyle dizilerde? Bunu da diyemiyorum tabi zira dizideki karakteri de saftiriğin tekiydi..

Diziye başlarken ilk olarak A Gentleman's Dignity'in 30'lu yaşları tarzı bir şey olacak diye düşünmüştüm, ama Hyena AGD kadar eğlenceli değildi tabiki. Kadarını bırak ilk bölümler harici eğlenceli bile değildi. Anladık +19 da bokunu çıkarmayın yani.

Diziyle ilgili sevdiğim tek şey Kim Min Jong'di- aa bir de! Tipini görünce uyuz kaptığım, sırf ona gıcığımdan Kang Ji Hwan'lı Coffee House'u izleyemediğim meymenetsiz Park Si Yeon burada Chul Soo (Min Jong)un tam anlamıyla sikip bıraktığı eski nişanlı olunca bir mutlu oldum ki. Neden böyle şeylerle mutlu oluyorsun manyak mısın nesin diyecek olursanız diyin valla, siz de haklısınız.

Diyorum ya Min Jong dışında gideri yoktu dizinin, çok sıradandı, çok abartılıydı. Belki de benim -malumunuz- yaş grubuma hitap etmediğinden böyle gelmiştir ama ne bileyim, düpedüz sıkıcıydı işte. 

Buyurunuz bunlar ileriye nazaran daha az sıkıcı olan ilk iki bölümden mesela:

Ya sen nasıl bir gerizekalısın sorabilir miyim acaba? fdlkgjdfgkljfdlj Hayır Choi Yoon'ken de bir iki azdığını gördük ama burada gençliğin de verdiği bir şeyler var sanırsam, azdı mı tam azıyodu, Si Yeon kurtulmaya çalışırken sevgilim sadece bi defa bi defa diye üstüne çullanışını hiç unutmicam, travma üzerine travma... Ya ama yukarıdaki resme bir daha bakıyorum, ULAN ADAMIN SURATINDAN SAFTİRİKLİK AKIYO BE LKJGLKFDJG

En ironiğiyse, burada nişanlısıyla evlilik yüzüklerini seçiyor olması.. Neyse o zamanlar nişanlısı Park Si Yeon olduğundan bu durum bile beni bozmuyo lkdfjdsj Ama şaka maka surat ifadesine bak ya......

Anlamadığım bir adam da bu. Manyak herif oyuncak bebekleri seviştirip duruyodu, bir de zevk alıyor tipe bak

Neyse, konuyu bile anlatmamışım ama siz durumu çaktınız bence, izlenilesi bir dizi değil, çok çok çok çok yokluk olmadıkça boşuna açıp vaktinizi harcamayın. (Ha diyorsanız ben de Kim Min Jong için katlanırım, o başka)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................