Watson'un bıyıgı

Öncelikle hepinize hayırlı bayramlar efendim, nasıl geçti ramazanınız? Bayramda ne yapıyorsunuz peki, benim gibi 7/24 evde toto büyütmeye devam mı? Neyse neyse yalnızlıktan nasıl hal hatır sorulur onu bile unutmuşum.

Ama çok da şikayetçi değilim bu yalnızlıktan, malumunuz internet..

12.Doctor'un heyecanından Sherlock 3.sezon fragmanını bile unutmuşum lan fgldkjflkj Durun durun. Söyleyecek çok çok az şeyim var:


Watson kanka sen napon Allah aşkına o bıyık ne fdlkjgdlkjf Hayır yani tam Türk erkeği olmuş ya la. Bunun dışında, trailerı izleyince nasıl desem aylardır görmediğim akrabalarımla görüşmüş gibi hissettim (nasıl da bir benzetmedir bu) Ama böyle bildiğiniz özlemişim, e Moffat piçi qanqası Gatiss'le bir olup tüm el attıkları tüm dizilerden senede en fazla 3 bölüm çıkardığı için özlememek elde değil (bkz: Yine Moff'un elini attığı Doctor Who bir sezonda iki tane yılbaşı bölümü yayınladı durum ne kadar vahim siz düşünün. ulan insaf be bir sezon zaten en fazla 13 bölüm, sezonu ikiye bölüp aylarca bölüm bekletmek nasıl bir ibneliktir? Doctor Who tribimi de attığıma göre Sherlock trailerına geri dönelim.) Sherlock da insanı patlatıyor gerçi. Senaryo muhteşem kadro muhteşem müzikler muhteşem her şeyi ama istisnasız her şeyi muhteşem, durum buyken senede 3 bölüm yayınlanınca... HIAAAAAA. Neyse. 

Trailerı şimdiden verip bizi kudurtdular da 3x1 The Empty Hearse'ın yayınlanmasına daha SEKSEN BEŞ GÜN VAR. 1 kasıma kadar bu fragmanı inciğine cinciğine kadar ayıklayıp baştan baştan izleyerek hatim edecek olmamın dışında, BBC 5 yıllık ibneliğin ardından diyor ki: KASIM İS COMİNG. Kasım sadece Sherlock 3.sezonun ayı değil çünkü, aynı zamanda 23 kasımda da Doctor Who 50.yıl özel bölümü yayınlanacak. Ya böyle olacak edecek derken iyi de BENİM HAYATIM BBC'NİN KEYFİNİ BEKLEMEKLE GEÇİYO AQ BİR SHERLOCK  BİR DOCTOR WHO BEKLE BEKLE CİĞERİM SOLDU. Ama bok var tabi, vazgeçmiyorum Sherlock'tan da Doctor Who'dan da, hatta yeni bölüm beklediğim sayısız seriden de vazgeçemiyorum. BOK VAR ÇÜNKÜ. 

Neyse neyse, ilginç günümdeyim. Sabah bayram namazından dönmüş babamın binbir türlü işkenceleri sonucu daha kargalar bokunu yemeden uyandığımdan böyle sanırım. Bizim ailede de böyle, her bayram bir abim bir babamın hedef tahtası oluyorum nedense, nereden geldik la buraya fglkdjf.


Yorumlar

  1. ben de sherlock'un yeni sezonunu en az 1 yıldır bekliyorum... bu ingilizlerin dizi anlayışı da ayrı bi garip arkadaş.. :)
    watson'un bıyığı da ayrı bir merak konusu... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizlerin yaşama amacı bizim gibi insancıkların sabır taşını çatlatmak olmuş bence, sinir kabızlar -_-

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................