Günesi Beklerken ve her bölüm daha da batması..

11.bölümü izledikten sonra karar verdim buna da. Yani tamam anladık Türk dizisi de en nihayetinde bir uyarlama değil mi? Bu kadar klişelikler karman çorman olaylar bir uyarlamaya göre çok fazla değil mi? Hele 11. bölüm öyle bir Türk dizisi olmuş ki çıkıp Kerem'la Zeynep kardeş deseler ona bile inanırım. Nabıyonuz kank siz hangi kafayla yazıyonuz bunları?

Ya Cihan ne mal adamsın. Böyle gelip ensenden tutup kafanı duvarlara vura vura "ULAN PUŞT SEN BU DEMETLE BERABER OLMADIN MI KIZI NE ZAMAN BECERDİĞİNİ HATIRLAMIYO MUSUN EN AZINDAN BİR DÜŞÜNMEDİN Mİ DÜŞÜNEMEDİN Mİ ACABA BU ZEYNEP BENDEN OLABİLİR Mİ DİYE BİR KENDİNE GEL ZATEN KARIN DA ALDATIYO SENİ DAHA NE KADAR BOYNUZ YİCEN AKILLANMAK İÇİN?" demek istiyorum. Hayır o Tülin de Melis'i başkasından peydahlayıp "Geçen kafan kıyaktı ya heh o zamanın mahsülü bu al kızın" demiştir kesin. Hatta belki Quinn'in Finn'i keklediği gibi "geçen jakuzide boşaldın ya sıcak sudan dolayı spermlerin yüzmüş benim yumurtalarımı bulmuş" gibi absürt bir açıklama yapmış bile olabilir. Gerizekalı seni ulan 10 bölüm oldu ne zaman akıllanacak bu adam ya...

Zeynep desen daha bir salak. Genetik sanırım bunlarda. Kız her boka inanıyor, inanmadığında da yanlış anlıyor. Kıvırcıkların beynini mi kapladı kızım napıyosun?

onu bırak kız yanlış anlarken bile çirkin. jandide en azından "Koreli kız sevimliliği" vardı, minyondu falan. E bu kız dana gibi, üzerine bir de çirkin, hadi bunları boşver de süzme salak. Olmamış Cihan, olmamış Demet, bu kız olmamış çok aceleye geldiği belli.

Barış'ı önceki bölüm zaten dövmek istiyordum, şimdi bir de bu bölümde gelip Kerem'e pişkin pişkin "qanq sağol ya havai fişekler falan senin sayende kıza kayıyom" dediği içim daha fazla dövesim var.

Dizide tek bir akıllı adam var, o da Kerem. Sağolsun Sherlock Holmes gibi şıp diye çözüverdi olayı. Oyy zeki civanım benim. Ama o havuz sahnesi olmamış be hacı. Çocuğum tamam havuza kıyafetle girmek olmaz ama sen dizi çekiyorsun DİZİ. Atlasana kıyafetlerle ne çorabını falan çıkarıyon gören de yeşilköy sahiline gitmiş arka planda ailesi mangaldaki etleri pişirirken bu ayaklarını suya sokucak sanır (kabul biraz zorladım) Ya MÜSTAKİL EVİN VAR. VE BİR DİZİDESİN. DİZİ. Havuza kıyafetlerle atlamak gibi absürd şeyleri dizilerde görmeyeceğiz de nerede göreceğiz? Zeynep'i öpmek için şaha kalktığında atlamıştın ama giyinik giyinik? Şimdi niye çoraplarını çıkarışını görmek zorundayız?

Dizilerin boka sardıkça kaslıyı soyunduralım politikasını oldum olası sevmişimdir ama bokunu çıkarmayalım lütfen, bu kadarına gerek yok..


Yorumlar

  1. ne izliyon şu diziyi ya git gerçek bofu bi daha izle =) benim okul açılıyo evden gidiyorum artık istediğim zaman giremem nete kendine iyi bak sevgili bloggerım =)merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merve gitmeee beni bırakma yine tek başıma kacimaa :'(

      Sil
  2. Şu diziyi 3 bölüm katlanabildim. Madem diziyi yapıyosunuz orjinalinden sapmayın dimi ama :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hani kötü diyesim yok, katlanılamaz gibi de değil sanki, ama ne bileyim, çok Türk işi yaptılar diziyi, ne gerek vardı bu kadar işleri dallandırıp budaklandırmaya?

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................