The Heirs - dizinin ismi degistirilmis lkdlgkjd

The Heirs bence bayağı anlamsız bir şekilde 2013'ün en merakla beklenen dizilerinden oldu bile. Ama ne var ki benim bu dizi için olan tüm hevesim söndü gitti bile, şimdiden bokunun çıkarıldığını düşünüyorum ve zaten Music Bank dışında hiçbir şeyden memnun olmadığım bir dönemden geçtiğimden henüz yayınlanmamış olan Heirs'den de sıkıldım. Heirs Heirs dediğime bakmayın, pek orjinal dizimiz'in adı değiştirilmiş. Sanki önceki adı One Trying to Wear the Crown, Withstand the Height-The Heirs yeterince orjinal değilmiş gibi, sanırım kısaltmaya çalışmışlar ve ismi The Inheritors olarak değiştirmişler. Off zaten konusu karman çorman, karakterlerinin hepsi birbirine girmiş kimin eli kimin cebinde belli değil, bir tek adı kalmıştı hoşuma giden, onu da The Heirs gibi zarif bir isimden The Inheritors'a çevirmişlar. Hayır yani ikisinin de anlamı aynı ne diye Heir yerine Inheritor kullanılmış, hem de ilk olarak Heirs diye lanse edilmişken (lanse böyle kullanılıyodu dimi lskdjgjs) Neyse, yeni adını beğenmedim, The Heirs'i tercih ederdim, zaten bende Heirs diye kalıcak dizi. Kadrosunu bu kadar muhteşem toplamış olmalasar cidden izlemezdim ama LMH, Kang Min Hyuk, Kim Woo Bin, Park Shin Hye, Krystal ne ararsan dizide olduğundan salya akıtarak izleyeceğim gibi. Neyse.

Demek istediğim şu ki bana arenanın gladyatörlerini çağrıştıran Inheritors ismini beğenmedim. Bir de SBS ilk resmi afişi yayınlamış ama bu mudur yani? Fan yapımı afişler bile çok daha güzel. Anladık ilk afiş falan ama biraz fazla tırt. Neyse ki iki başrol oyuncusu da harika çıkmışlar. Afişten çok hatıra fotoğrafına benziyor:

(resmi facebookta bir sayfadan aldım bu arada)

Neyse. Milleti bu kadar çıldırttıklarına değer inşallah dizi.

(The Heirs'in ilk incelemesi için buraya, ikincisi için de buraya tıklayın)


Yorumlar

  1. Sorma ya neyse ben zaten anca senye izlerim onu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya bi dahaki seneye kadar hiç dönmicek misin sanki izlersin bi ara :D

      Sil
  2. heirsin en çok beklenen dizisi olması bence çok anlamsız değilki kadroya baksana bütün oyuncular bir araya toplandı beklemeyelimde napalım =P ama bencede suyunu çıkardık işin. diziyi izlersem biricik bateristimiz min hyuk için izliycem =) zaten iyi karakterlerden biriymiş ohhhhh =D ama beni bu dizide en sinir eden olay başından beri itiraz etmek istediğim şey lee min honun 18 yaşında bir liseliyi oynayacak olması =/ yani tamam adam karizmatik ona bişey diyen yok zaten ama baby face değilki gayet yaşını belli eden bi namca yani =/ onun rolü için song joong ki hep aklımdaydı da askere gitti oda. düşünsene park shin hyeyle ne tatlı bi çift olurlardı neyse eninde sonunda hepimiz izliycez yeni bölümüde merakla bekliycez. bu isim değiştirme meselesinede gram anlam veremedim neyse =/ merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ulan shin hye'ın el atmadığı bi tek joong ki kaldı zaten boşver boşver sdlkfjslkdjf ya aslında lmh le uyumlu, hem chuck da hiç lise öğrencisi gibi değildi ama onu sevdik mi sevdik :P ya LMH'in lise öğrencisi olması sorun değil de işte sürekli bir "oyuncular çıkıp topluca sıçsa onu bile hayranlıkla izliceksiniz nasılsa ezikler, bokumuzu yiyin hıh" tarzı bir şeyler alıyorum ben bu diziden, ondan mıdır nedir şimdiden sıktı. hayır bi de en sevmediğim şeydir böyle çetrefilli karman çorman şeyler..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................