Nice Guy / hee tabi

Son zamanlarda üzerimde biraz mazoşistlik falan var sanırsam, zira dram tarzı dizilerden nefret ederim ama geçen (geçen dediğim de en erken 3 hafta öncesi) iki tane dram dizisini birden izlemeye başladım. Bunlardan biri Winter the Wind Blows, diğeriyse neden izlemeye başladığımı bir türlü anlayamadığım, dramların baş tacı MiSa ve A Love to Kill dizilerinin yazarından çıkma Nice Guy.


Tamam tamam aslında ikisini de yok kaliteli dizidir, yok çok beğenilmiştir falan düşüncesiyle izlemedim. Wind Blows'a Kim Bum ve Eunji, Nice Guy'a da Joong Ki için başladım :D Ha bir de, Joong ki bile olsa başlamayacaktım ama geçen "O dizide Park Si Yeon'a çok çektiriyorlar sürekli acıların kadını modunda" tarzı bir yorum okuyunca dedim biraz izleyeyim belki keyif alırım kjsdlkfjslkdj Biliyorum biliyorum Park Si Yeon sadece bir oyuncu, sonuçta ona sürekli kötü rol yazıyorlarsa kadının suçu ne? Ama yok arkadaş yok, sevemiyorum, tipinde bir olmamışlık var bir defa, özellikle geçmişteki resimlerine bakıyorum da yahu kadının her şeyi yapma, bir Lee Dae Hee iki Park Si Yeon o derece. Sevemiyorum işte Si Yeon'u. 

Sonuç olarak başladım izlemeye, öyle veya böyle sardı izleniyordu da yahu Joong Ki seni gelip gebertmemi falan mı istiyorsun anlamadım ki, neyin peşindesin ya?! Durun, ona az sonra güzel bir küfür edeceğim ama spoiler diye uyarmadan önce konuyu özet geçelim.

Kang Ma Ru diye mal bir insan evladı var, annesi yok, üvey kardeşi Kang Çoko ile yaşıyor, babaları bir, ama adam ölmüş gitmiş. Çocukluğundan beri aşık olduğu Han Jae Hee diye biri var, ama öyle bir aşk ki, günün birinde Jae Hee'nin işlediği cinayeti bile üstleniyor! Bu suçtan dolayı 4 yıl hapse giriyor, çıktığında Jae Hee'nin onu beklemiş olduğunu falan düşünüyor, ama ne görsün Jae Hee büyük bir şirketin CEO'suna metres olmuş, hatta o adamdan bir de oğlu var. Delleniyor tabi, o CEO'nun kızını kullanmaya başlıyor, ki bu kızcağız Seo Eun Gi aslında gayet zeki ve başarılı olmasına rağmen iş aşka meşke gelince saflaşıveriyor. Üzerine bir de garibim ne kadar harika işler yaparsa yapsın, bir türlü takdirini kazanamadığı bir babası var daha ne olsun? Sonra bir gün, bu Eun Gi hafızasını kaybediyor ve, saftiriğimi bu defa da Kang Ma Ru kullanmaya başlıyor, intikamını almak için.

Şimdi, dizi genel olarak, Joong Ki'yi o kadar kötü bir rolde ciddiye alamadım, alamıyorum, Park Si Yeon'u zaten sevmiyorum, Moon Chae Won'a sürekli acı çektirmeleri hiç hiç hiç hoşuma gitmedi, o CEO olacak adam ekrana çıktıkça gidip dövesim geldi, Jae Hee'in avukatı da kazığa oturtmak istiyorum, yani pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim.

Spoiler başladı. Ma Ru'ya ilk bölümden itibaren küfür etmeye başladım. Sen nasıl mal bir şeysin ya, kız kardeşini yere yığılmış buluyorsun, kız hastalıktan ölüyor, sen onu hastaneye kaldıracağına arayıp yardım et diyen Jae Hee'ye koşuyorsun. Üzerine bir de orada cinayet üstlenip kız kardeşini bu defa 5 yıl boyunca yalnız bırakıyorsun. Bu saflık biraz fazla değil mi? Üzerine bir de tıp okurken.. Dizi boyunca her boka gıcık oldum. Ama MISA kadar nefret etmedim onu da belirteyim. Yalnız, dizideki ilişkiler o kadar karışıktı ki, bir ilişki haritası çıkarmaya çalıştım ama ortaya şöyle bir yumak çıkıverdi:


Bu ne lan bu ne insanın baktıkça kafası daha da karışıyo.. 

Bence her karakter kötüydü ve hepsi acı çekti ama en sonunda olan Eun Gi'nin avukatına oldu, garibim sevdiği kız tarafından gay sanıldığıyla kaldı ya.. Bence senarist sonunda çocuğu ortada bırakacağına bana yazmalıydı.

Çoko'yu çok sevdim ve hala bu kız nasıl olmuş da Gu Family Book'taki uyuza dönüşmüş anlayamıyorum. Bir defa adı Çoko ya sldkflkjsdg Diziyle ilgili sevdiğim tek şey de Çoko ve aşkıydı zaten sdlfjsdlkjf

A bir de sevdiğim bir şey daha vardı:


Kadın dizi boyunca bu ifadeyle takıldı surata bak tam acıların çocuğu aklfdlkfjslkdflksjdşgdlkfjg Vallahi zevk alıyorum ldfksjdlfkjsdlkjflkj

Finalse düşündüğümden daha bok gibiydi. Senarist demiş dur bu defa mutlu final yazayım onu bile becerememiş. Ne gerek var çocuğun kafayı sikip de hafıza kaybı şeettirmeye. Allah'ım doğru düzgün anlatamıyorum bile. Sinir oldum SİNİR. N'olurdu mutlu final olsaydı, Ma Ru her şeyi hatırlayarak Eun Gi'yle hatırladığı aşkıyla evlenme teklif etseydi? Gereksiz atraksiyonlarla doluydu bence final. Spoiler bitti. 

Neyse, öyle bir diziydi işte Nice Guy. Kalitesine ostuna kadrosuna diyecek sözüm yok, dramı da vermişler işte akıllarınca ama sevmiyorum arkadaş dram, gerek yok bu kadarına..

tabi biliyoz dflkgjdflkjg

Gu Jun Pyo, Boys Over Flowers'tan. Yalnız o tahtından vazgeçmeyi becerememişti ki, ona bile izni yoktu garibimin. Öhöm neyse.

hmmmmmmmm....... işte ben de hala çorbayı karıştırmak için ocağın başına konulduğumda taşırıyorum falan.......


Yorumlar

  1. Sonunda hafizasini gerçekten yitirmemisti aslinda hepsi yeni bi baslangic yapabilmek icindi numara yani onceki bolumlerde aldigi dukkandaki tek cift yuzugunu nasil hatirlayipta versin yoksa haa tabi finali biraz sacmaladiklari dogru ķiz diyorki yarin gelecegim bu cocuk ameliyattan sonra hic mi gormedi bu kizi sanki de unutmus numarasi yapio

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................