Ee yaz da bitti...

Hay Allah daha ne kadar oldu ki yahu ne ara 3 ayı bitirdik.. Yani hayır tatilin bitmesi, okulların açılması falan bunlar zaten koyuyor da, üzerine bir de yazı yeteri kadar boş geçirmemiş olmak daha da bir koyuyor. Diyeceksiniz oha daha ne kadar boş geçirecektin tatil başladı başlayalı hararetle izleyip izleyip anlatıyorsun, ama yok cidden yeteri kadar amaçsız değilmişim tatil boyunca.

Bir defa, tatil başladığında 10 günümü yatılı yaz okuluna verdim, döndüğümde 2-3 günü boş boş geçirdim ve şak, bir baktım ramazan başlamış. E ramazanda da iftara kadar yatıyordum zaten (biliyorum biliyorum çok doğru bir davranış değil...) E kalk, iftar yap, sonra? Sabah kadar otur ama adam gibi dizi de izleyemiyorum çünkü izleyecek bir şey kalmamış, hiç bir izlediğim hoşuma gitmiyor, eski tadı vermiyor! Kısacası biraz fazla huzursuz bir yaz geçirdim. Çok sıkıldım, çok saçmaladım (ki bunlarına çoğuna şahit oldunuz lskjdlfkjs) Üzerine bir de tüm yazımı eylül ayının sorumluluk sınavı, music bank için izin almak gibi şeylere stres yaparak harcadım sanırım. Ne bileyim, hatta öyle bir odaklanmışım ki bu iki olaya, konser bitmiş, eve giderken, sanki hayat enerjimi kaybetmiş gibiydim, hani sanki hayatımın amacını gerçekleştirmiş, yapacak başka bir şey bırakmamış gibi. Evet sanırım fark etmişsinizdir son 2-3 haftadır depresyon gibi bir şeydeyim ama buna bir isim veremiyorum lsdjflkjd


Ne bileyim, stresli bir yazdı, hani öyle twitter fenomenlerinin abarttığı kadar da sıkıcı değildi ama, yalnızca, ben kişisel sebeplerimden dolayı arada bunaldım, hayır bir de şey yazmıyorlar mı "Siz de yaz boyu gezip tozacağınızı düşündünüz ama evde oturuyorsunuz değil mi? ahahahahaaahha bende" bok. Hiç de yaz boyu gezip tozmayı planlamamıştım, aksine planlarım tamamen aralıksız 3 ay boyunca güneş yüzü görmeden öküz gibi yatmaktı. Ama işte onu beceremedim, hatta bir defasında hiç planlanmamış bir şekilde denize girip de o yüzünü görmek istemediğim güneş tarafından haşlandım. Ama ne haşlanmaktır, bir daha yok bir kaç sene daha istemiyorum deniz meniz, anlamıyorum abi insan nasıl yaz mevsimini sevebilir? GÜNEŞ VAR BİR DEFA TEPEDE GÜNEŞ. En nefret ettiğim şey.. Neyse ki o bir günlük felaket dışında gayet de serildim evde, hatta bir ara "karpuz gibi yattığınız yerde büyüyorsunuz" diye bir laf bile duyduk arkadaşlarımla yaz okulundayken (evet yaz okulunda herkes ders peşindeyken biz 4 kafadar ikindilere kadar uyuduk ldkjfgkl) Neyse. Nereden yine yatmaya uyumaya geldik? :D

Sonuç olarak fena bir yaz değildi. Ama mesela, yazın başında izlediğim 65 Kore dizisi varken, 3 ayda yalnızca 30 tane falan dizi izlemişim. Hadi kdrama neyse de hiç Amerikan dizilerime zaman ayırmamışım onu fark ettim, oyy bebeklerim kızdınız mı yoksa bana, söz size döneceğim artık :<

Bir de bu yaz, sürekli yapmak istediğim şeyi başarıp Adobe Photoshop'u çözer gibi oldum! Ama dikkatinizi çekerim çözdüm değil çözer gibi oldum :D Daha gidecek çok yolum olsa da ne zamandır artık ben de bir iki resmi birleştirebileyim diye dolanıyordum ortalıkta, iyi oldu ikizimin gazına gelip bir cesaret uğraşmam. Photofiltre photofiltre nereye kadar, Minho'nun resimlerine daha ne kadar işkence edeceğim, değil mi? :D

Şimdi, niye böyle bir yazı yazdım, buraya kadar okuyan varsa niye okudu ben de anlayamadım ama, yazı özetlemeye çalıştığım bu yazının da bir özetini çıkarayım (uuuu kelime oyunları)

1.Sürekli izlemediğim veya izlediğim her türlü diziye saydırdım, bkz: Monstar, Teen Wolf, I Love Lee Tae Ri, The Vampire Diaries, Coffee House vs.

2.Dram gördü mü yönümü değiştirecek kadar dramalardan kaçarken, tutup sürekli dram izledim: Nice Guy, That Winter the Wind Blows, Will It Snow for Christmas vs

3.Güya 25 bölümden uzun dizilerden de kaçardım ben, sonra bir bakmışım şunları izleyivermişim: Lee Soon Shin is the Best, Can You Hear My Heart? vs.

4.Henüz onlar hakkında yazamasam da (veya yazmaya üşensem de) bol bol film izledim bu yaz, yine film izlerken de komedi tercih ediyorum, ama tabi ki izlediklerim arasında dramlar da var. İzlediklerime (ve yakın zamanda hakkında bir şeyler yazmayı planladıklarıma) örnekler: The Black, Attack on the Pin Up Boys, Psychometry, Perks of Being a Wallflower, Ted, Miracle in Cell No.7 vs

5.Çok özleyip baştan izlediğim bir kaç dizi var. Öyle ki bunları kaçıncı defa izlediğimi bile hatırlamıyorum, ama yine de replik meplik çıkarsam da, hakkında söyleyeceğim milyon şey olsa da bir türlü kıyamıyorum: Boys Over Flowers, You Are Beautiful, Rooftop Prince, Secret Garden vs (Bir de Queen In Hyun's Man var baştan izlediğim ama çok güzel bir dizi de olsa, onu da hala yazamasam da baştan izlememin sebebi özlemem değildi, yalnızca kuzenlerime izletmekti.)

6.Yaptığıma en en en çok sevindiğimse en sonunda kitaplara dönebilmek oldu. Okul dönemi boyunca dizilerdi sınavlardı (yok ders çalışmak falan o zaman da sadece dizilere odaklanmıştım da dlkfjglkdjf) bir türlü kafamı kaldırıp kitap okuyamıyordum. Yazın en sonunda çok istediğim Ejderha Dövmeli Kız'ı okuyabildim ve merakla TÜYAP'ı bekliyorum, çünkü ikinci kitap Ateşle Oynayan Kız D&R'lar da dahil hiçbir yerde yok!! Bunlar dışında Dijital Kale, Klon, Zaman Çarkı, Aynı Yıldızın Altında, Şah Mat vs. de henüz bitirdiğim kitaplardan.

7.Hepinizin bildiği gibi Music Bank'e gitmeyi de başardım! Hala okumadıysanız o günü anlatan ayrıntılı yazı burada. 

8.Bol bol reality show izledim ama henüz onlardan bahsetme fırsatı bulamadım. En çok eğlenerek izlediklerimse We Got Married-Seohwa çifti, Hello Baby MBLAQ/SHINee/Leetuk&SISTAR, Starking'in SuJu üyelerinin konuk olduğu bölümler ve Running Man'ın bol konuklu bölümlere :D vs

9.Bu yaz çeviri işine de girdim, (bu olay biraz ikizimin isteği üzerine gerçekleşti ama o kısım uzun olduğundan geçiyorum ksdjflsk) Facebooktaki SHINee mi dediniz? sayfasıyla beraber WGM Taeun çifti ve Hello Baby SHINee'yi çeviriyoruz-veya çeviriyorduk. Artık ne kadar aktif olabilirim emin değilim.

10.Çok severek takip ettiğim 2013 yaz dizileri de vardı tabi: Master's Sun, Good Doctor, Under the Dome vs (evet bunları hala takip ediyorum el mahkum yapcak bişi yok sljdflsk)
11.Bir de az derdim varmış gibi oturup hikaye yazmaya da başladım. Bir oradan eksiktim değil mi? Paradise High ve Family Always. Bunlar da gariplerim yetim gibi kaldılar, inşallah bir ara tamamlayacağım sizi bebeklerim hiç meraklanmayın.

12.Üzerine bir de gariptir, tatilimin son 1 ayı içerisinde Doctor'un değişmesi, yeni Harry Potter filmi (Fantastik Canavarlar) gelmesi, Super Show 6'nın Türkiye'ye de gelecek olması, askere giderek 2 yıl boyunca bize görünmeyecek olan ünlüler, bazı üzücü kayıplar vs. Kimisi iyi kimisi kötü haberler işte, garip bir aydı..

Gördüğünüz gibi tüm yazım internetten izlenecek şeyler üzerine kurulmuştu. Hayır bana göre tatili daha güzel bir şekilde değerlendiremezdim de, ama diyorum da daha bir boş da geçebilirdi, geçseydi çok güzel olurdu, böyle dertsiz tasasız..

Neyse, benim için 2013 yazı böyleydi. Yaz bitti diye blogu bırakıp gitmiyorum tabi de, işte eskisi kadar aktif olacağımı sanmıyorum. Her ne kadar inkar etmeye çalışsam da artık 11 oldum lan üniversite geliyor ne halt yiyeceğim çok merak ediyorum..


Yorumlar

  1. Off cok dertliyim cok zeynep hic sorma nerden bitti su yaz :-\ hayir universiteye felan gelme ya hic gerek yok bildigin okul basladi baslayali hic isim bitmedi ya ohh bugun rahatim.dedigim bi gunum olmadi inanir misin :-\ neyse 11 mi oldunnn ohhhh hayatimin en guzel yiliydi 11. Sinif. Gerekten lisenin en guzel yilidir sinif kaynasmistir her ne kadar uni sinavi yaklasiyo felan desenizde daha kimse sinavi gercekten takmaya baslamamistir yani cidden coook guzeldir 11. Sinif keyfini sur ondan sonra belali yil geliyo cunku ahh ahh 11. Sinifi ozledim ben yahu :-D merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aah ah keşke öyle olsaydı :( aksine gerizekalı bi okulum var, sınıfça geçen sene sonuna doğru anca kaynaşır gibi olmuşken bu sene tutup mf lerle birleştirip böldüler sınıfı :( mutlu değilim yanl, bu sene cehennem gibi geçecek :( kolay gelsin bence hepimize :/

      Sil
    2. Hadi ya niye öyle yaptilar ki ya eaci degil miydin sen.nasil mflerle birlestirdiler ki? Neyse ya bu okul islerine akil sir ermiyo zaten :-\ neyse ya cabucak bitsin su senede :-\ aslinda zamanin boyle hizli gecmesinide istemiyorum ya off neyse sacmaladim yine hayirlisi deyip bitiriyorum :-D

      Sil
    3. akıllarınca bişiler yapmışlar işte, her yaptıkları da ellerine yüzlerine bulaşıyo haberleri yok, yo daha kötüsü var ama takmıyolar, neyse ben niye seni sıkıyorum ki ya fdlgkdlkfkljh neyse, zaten son bir aydır bu yıl bitsin ama zaman geçmesin hep bu şekilde kalayım gibi saçma sapan bir düşüncem var, bence sen beni fazla ciddiye alma lksdflkjd

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................