Son Zamanlarda - 8

Sorarlar adama bir hafta içinde iki tane son zamanlarda yazısı yazacak kadar ne yaşadın diye.. Güneşi Beklerken'in 10.bölümünü izledim yetmez mi??? Üzerine bir de PLL sezon finali, oooh duble duble..

Barış, bak (ikizimin jun pyo'ya uygulamak istediği şekilde) saçını şampuanlayıp ovup durulamak ve o jöleli halinden temiz parlak bir hale getirmek gibi sapkın fantazilerim olabilir ama ULAN BOK NAPIYOSUN!!!1!

Öncelikle, Barış'ın doğum günü, yaşananlar falan tam BOF tadındaydı, harika uyarlanmış, e işte sırf işin lisesiyle genciyle kalınca oluyormuş demek ki kart Demet'le Cihan'ın aşkındansa onları izlemek istiyoruz sevgili senaristler! Ha istiyoruz da böyle istemiyoruz bu ne amk? Tamam düzgün uyarlayın adamı hasta etmeyin falan demiş olabilirim de bu kadar inciğine cinciğine uyarlanır mı aq? Ji Hoo'yu da turuncu saçlarından tutup Kaledonya'nın denizine atasım vardı ama Barış'a ayrı bir sinir oldum! Ulan çemçük ne konuyosun Kerem'in planına?! İlla gelip ağzına mı sıçıcaz?! Bölümü yayınlanırken izlemedim, az önce Kanal D'nin sitesinden online izledim ve yayınlanırken arkadaşlarımın mesajlarda dediği "NOLUR TOPLANIP BARIŞI DÖVELİM SİKELİM BİŞİ YAPALIM YA DA SİZ DÖVÜN BEN KEREM'İM YANINA GİDİYOM ONUN AĞLİCAK Bİ OMUZA İHTİYACI VARDIR ŞİMDİ" tarzı cümleleri (evet cidden böyleydi mesajlar dlkfjglkdhjt) çok daha iyi anladım. Barış seni yolarım. Gebertirim. Sikerun. Rahat dur çocuk rahat! (şimdi böyle diyorum da eminim jihoo gibi olucak ve iki bölüm sonra peşine dolanıcam ldfjlkjdlkjf) Yine de, şu an acayip sinirliyim. Zeynep'e de ayrı uyuz oldum zaten. Ulan kıvırcık lahana, Kerem sana ahtapot gibi yapışıp vakumladığında hiç mi etkilenmedin? İnsan bi tereddüt eder TEREDDÜT. Hani tamam reddet demiyorum hani ben de olsam bi iki düşünmezdim diyemem sdgkljsflk Ama böyle şak diye de atlamazdım üzerine ayı yerini öğren de gel cık cık. Zaten partide herkesin etkilendiği o halleri, bence genç ve güzel bir kızdan çok Michael Jackson'a benziyodu. Barış'ın Beatles hayranı olduğunu odasındaki çıkartmalardan falan anlayabiliyoruz da MJ sevdiğini tahmin etmemiştim. Neyse neyse. Daha fazla küfredip dizinin ergen gerisi hayranlarının dikkatini çekmeyeyim en iyisi-evet benden bile daha ergen hayranları var bu dizinin, üzülüyorum bu duruma :(

(heycanla falan takip ettiğime bakmayın diziyi, aslında patlak verip duruyo da keremin kasları gördükçe unutuveriyorum fiyaskoları dlfjlkjfh)

(a bi de, google güneşi beklerken zeynep parti yazınca karşıma şöyle bi resim çıktı:

Ne alaka anlayabilmiş değilim ama gördüğümden beri nedensizce gülüyorum hani ne bilim zeynep ararken karşıma bi anda çıktı falan klsjglkjfglkjfdg -niye "güneşi beklerken zeynep parti" diye bi arama yaptın sorusunaysa cevap veremiyorum ldkfjgldkj

Ha bir de, Pretty Little Liars'ın yazarlarının seyircileri sürekli bir göt etme çabalarından sıkıldım.. Anladık en zeki sizsiniz, anladık kaleminizi tek bir defa oynatarak milyonların ağzına sıçıp şapa oturmuş şekilde bırakabiliyorsunuz. Ama bu durumu çok fazla kullanamyın yalvarırım. Hayır yani Ezra'nın A çıkması sorun değil, zaten hakkında milyon teori olan bir karakterdi, ve son sezonda ondan böyle bir şey bekliyordum artık heyecan katsın diye çünkü önüne çocuk getirilip "bu senin oğlun tepe tepe kullan" dediklerinde şak diye zokayı yutup babalık yapmaya başlayacak kadar salak bir karaktere dönüşmesi sinirlerimi bozmuştu, ne bileyim A çıksın da zekasını kanıtlasın falan diye bekliyordum açıkçası öyle içerlemişim ksjdglkjfd Neyse, ama sinirlerimi bozan asıl şey şu ki, malumunuz göt edip durmayı her sezonun sonunda seyirciyi ekran başında devreleri yanmış beyni akmış biçimde bırakmayı acayip seven bu senaristlerin tutup da Ezra'nın A olmadığını, sadece Aria ondan bişiler sakladığı için kızları Ravenswood'a kadar takip etmiş olabileceği gibi durumlarla bir dahaki sezonıu başlatacakları ihtimali var bence. O kadar uzun bir cümle kurmuşum ki okumaya çalışırken gözlerim klavyeye aktı bilmiyorum siz anladınız mı ne demeye çalıştığımı anlamadıysanız da sorun değil lkdsjglkjdf

Gece gece amaçsızın amaçsızı bir yazı da yazdım, hadi artık kaçayım ben 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................