O simdi asker, canı kesin beni ister slkdjgskfg

Durun durun kimse asker değil daha, gece gece seçtiğim salak başlıklardan biri işte slkjdlkjkj Daha asker değiller de yakında olacaklar ama..

Korelilerin malumunuz 20-30 yaş arası herhangi bir zamanda askere gidebiliyorlar (en azından show dünyasında böyle diye biliyorum) Mesela Hyun Bin 2 buçuk-3 yıl önce, 27 yaşındayken Secret Garden'in çekimlerini tamamlayıp askere gitmiş, daha bu yılın başında geldi. Heechul da öyle, iki yıl önce gitmiş, geçenlerde geldi garibim, gelir gelmez de instagrama dadanmış da neyse ondan başka bir yazıda bahsederim skljfdlkj Ne diyorduk hıh Kore'de askerlik. E askere gidecek beylerimiz de neredeyse bir yıl önceden başlıyormuş gideceği haberini vermeye, gidip onları askere uğurlamak için müzik açıp halay falan çekelim mi istiyorlar anlamadım ki ha isterlerse giderim gerçi sorun değil ldkfjgkj Allah'ım bu saatte yazı yazınca da doğru düzgün şeyler çıkmıyor... Neyse neyse. Sadede gelelim.

Bir dahaki sene askere gidecel idoller açıklanmış. Normalde hiç umrumda olmazdı ama isimleri görünce dudağım uçukladı, askeriyede bayağı büyük bütçeli bir film falan çekmeyi planlıyorlar heralde bu ne kardeşim bu nee?? 


Filmi bilmiyorum da galiba DBSK'yı yine birleştirecekler askdglj-ay ağız tadıyla gülemiyorum da, acayip hassasım çünkü bu konuda, grubun dağıldığı zamanlarda bildiğiniz gibi varlıklarından, kpoptan falan bihaberdim, buna rağmen, daha yeni yeni öğrendiğim halde acayip moralimi bozuyor bu konu. Neyse neyse. Sakin kalalım.

Lee Min Ho'ya da diyordum Allah Allah bu çocuk neden bizi mutlu edip BOF'a benzer bir dizi çekiyor bişi çıkacak kesin altından, meğer beyimiz asker yolcusuymuş da bize son bir selam çakıyormuş. Ulan selamına da dizine de başlarım ha, zaten senden zar zor haber alıyorduk, son zamanlarda hem kilo almış hem de iskelet gibi zapzayıf kalmış gibi görünüyordun, bir de üzerine 2 yıl ortadan kayboluyorsun öyle mi?  (şimdi bu yazdıklarım arasında bi bağlantı kuracaktım ama yazana kadar unuttum, kusura bakmayın slkdjglksjf) Yalnız lütfen geriyo I'm Sam'in finalindeki haliyle dönmesin rica ediyorum.


Bu Jang Geun Suk askerde çok dayak yer bence skdgldkjf İkizimin de dediği gibi: "Asya prensiymiş bak bak, yat lan yere 200 şınav" Askere gitmesine tek bir yönden seviniyorum, o saçları kesecekler! nihahahaha!!! Bakın Geun Suk'u severim, hatta bayılırım kendisine, bu uzun saçlı hallerine de arada kıl kapsam da idare ediyor gibiydi, ne bileyim en azından bir şebeklik katıyordu surata. Ama şu son zamanlardaki hali bunun da felaket! Bildiğin kız olmuş! Zaten incecik beli var, ciddiyim askerde bi taraflarını kırar bu. Adama Sukkie diyolar lan, ben olsam asker olarak ciddiye alamazdım. Neyse hadi bakalım hayırlısı. (yalnız saçını kessinler de, bu da şu yandaki gibi dönmesin lütfen geri skldjglkdjf)

Kim Hyun Joong'sa, yine pek ortalarda görünmüyordu, işte geçen Jay Park'la düet yaparak geri dönüşünü gerçekleştirdi, ama ben o son hallerini beğenmedim. Şarkı fena değil gibi ama hiç KHJ söylüyormuş gibi gelmiyor, koskoca adamdan hala Ji Hoo gibi yumuşak başlı bir şeyler mi bekliyorum emin değilim ama beğenmedim işte yeni "tam bir zenciyim bebek bad boyum ben yo yo" tarzını. Gitmeden önce Kim So Eun'la Inspiring Generation diye bir dizi çekecekmiş zaten, İŞTE BU BE İŞTE BUUU!!! Gerçi tee 1930'larda Şangay'da geçiyormuş, beni bozar da yine de izlerim valla hem Kim So Eun var hem Hyun Joong kaçar mı be :P Neyse, ne diyordum heh, son zamanlardaki Chris Brown'u andıran imajını beğenmedim, hadi canım git de bi adam etsinler seni orda.

Ya Lee Seung Ki sen de mi bebeğim  Ben Gu Family Book'a 2.sezon çeker diye bekliyorum adam tuttu askere gidiyor. Şimdi 2 sene orada kalırsa falan, daha dönüp de bu diziye devam etmez ki böhüüü Hadi koçum bak görelim seni, gitmeden önce o finali bağlayan bir sezon daha, hiç olmadı, bi film falan çekiver, heh hadi canım. (sanki o çekiyo amk filmi slkdflskjd)

Ya şimdi dalga geçer gibi saçmaladığıma bakmayın, aslında bayağı sinirlerim bozuldu bu duruma, yani hayır 1-2 KİŞİ DE BİZE BIRAKSAYMIŞSINIZ YA AQ BU NE HERKES GİDİYO BİZ NE BOK YİCEZ 2 SENE BOYUNCA?! 2 sene lan 2, onlar döndüğünde benim lise bitmiş olacak.. Hassiktir o kadarcık mı kalmış..

Neyse en azından hala elimizde Siwon, Kyu, Donghae, Kim Bum, Lee Jong Hyun, Yonghwa falan var, onlarla idare edelim bi süre diyeceğim dilim varmıyor, askere giden gidene maşallah, onlar da gider bu yukarıdakıler dönene kadar..

(Gerçi vatani bir görev bu, köpek gibi de yapsınlar askerliklerini yapmasalardı, ne bileyim daha da geciktirselerdi heralde daha çok laf sayıp dökerdim, ama ne yapayım ergenim ben bir günüm diğerini tutmuyor böyle çelişkili şeyler yazabilirim doğal olarak - bu bahaneyi de çok tuttum haa lsjfdglkjf)

Tamam canlarım, gidin ama, dönünce de hepinizden en az birer dizi bekliyorum anlaştık mı? Gidene kadar da birer filmi aradan çıkarırsanız hiç fena olmaz dlkjflkjg

Hiç üzgün değilim canım 2 sene izleyecek adam kalmayacaksa nolmuş, göz açıp kapayıncaya kadar geçer, hem hiç olmadı Gong Yoo'yla Hyun Bin var, bitirdi döndüler ne güzel, hadi canlarım bari siz bişiler çekin, onlarla yetinelim 


Yorumlar

  1. Of hiç sorma ya giden gidene amk :( En azından dediğin gibi lee jong hyun'cuğum var ama onun da gitmesine fazla değil 4 yılcık kaldı :( Neyse neyse gitmeden bunları iyi sömürelim malum iki yıl sonra döndüklerinde otuz olacak bunlar ne etcez gari :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar 30 olucak da biz yerimizde mi sayıcaz? mesela eğer tutturursam onlar döndüklerine üniversitede olucam ben, korkutuyo bu durum beni??

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................