Ya saydırıyorum saydırıyorum yine aynı yere dönüyorum, bi basla artık.... // The Heirs

Heirs'i şu ve şu yazılarımda anlatmış, bu yazımda da bayağı saydırmıştım boku çıktı diye. Şimdi de yayınlanan set fotoğraflarından LMH'nin poposunu gördüm ve tükürdüğümü yalayarak diziden biraz daha bahsetmeye geldim sldfjslkjd

Fragmanı da yayınlanmış bu arada dizinin, kadro resimleri de. Fragmanı youtube da bulamadığımdan buraya koymayacağım ama buraya tıklayarak izleyebilirsiniz.

Fragman hakkında bayağı bir yardırırdım, LMH'in "It's Okay Baby" (veya iss okeey beybieh) diyişi üzerine buraya bir destan yazarım ama vallahi üşeniyorum, zaten daha yatıp uyumam lazım o yüzden.. Eminim ikizim bahseder ama o sahneden bol bol, oradan takip edebilirsiniz ldkgjdf Ama o destan dışında bir iki şey söyleyebilirim: mesela fragman sayesinde görmüş olduk ki Shin Hye yine küçük emrah gibi bakan o kabız kız olacak- aynı diğer tüm dizilerinde olduğu gibi. Afakanlar basıyo beni bu kızı gördükçe. Ne olur fragmanda falan bi hata olsun, ne bileyim Shin Hye bizi bu defa şaşırtsın biraz gülsün, jest mimik göstersin bişi olsun. Ha bir de, fragman yakışıklıdan geçilmiyor tü tü tü maşallah 

Kadro fotoğrafları ve setten gelen fotoğraflar falan derken her yer yine Heirs oldu (tamam biliyorum artık inheritormuş ama sevmedim aq ben o ismi) Bakın böyle her tarafa reklam olması hala hoşuma gitmiyor, ama yine de o setten gelen fotoları görünce artık dayanamadım dedim bişiler yazmam lazım benim dfşglkfdşk

Şimdi, ilk olarak kadro fotoğrafları muhteşem, aslında hepsini beğendim ama ne kadar sevdiğime dair nutuk atmaya üşeniyorum, onun yerine en iyi bildiğim işi yapıp bok atıcam kimisine. Başrollerden başlarsak:

Kim Tan
Her şey iyi güzel de o gömleğin kolları neden parmaklara kadar çıkmış? Zaten fotoğrafa uzaktan bakınca da kaşları birleşik gözüküyo 

Cha Eun Sang
Amaan aynı sıkıcı Park Shin Hye işte. Yine güzel, yine masum, yine saf, yine taş gibi bişi, yine doğal, ama yine sıkıcı. Hep aynı bu kız hep.. Zaten pantolon kot gömlek kot kot da kot midem bulandı.

Choi Young Do
Bir saniye hepsini beğendim demiştim değil mi? Hemen lafımı geri alıyorum çünkü bu olmamış hem de hiç olmamış. Kim Woo Bin'e demişler ki karakterin etraftakilerle oynayıp duruyo sen de bir ibne ibne gül de çekelim, o da dalga geçmiş böyle mi yönetmenim diye ama onu ciddiye alıp resmi yayınlamışlar. Olmamış bu, olduğundan da korkunç gözüküyor, civanıma neler yapmışlar yahu 

Kim Won
Bir maşallah da sana canımcım, ama o içerideki yeleği giymesen de olurdu, anladık müdürsün, ama lütfen seni anında 32498309 yaş yaşlandıran şeyler giyme. Yakışıklılığına hasretim :(

Jeon Hyun Joo
Resmen bir taş olmuş. Çok ciddiyim, nasıl oldu bu bilmiyorum ama bok atabileceğim en ufak bir şeyi yok. Muhteşem bişi olmuş aq!!

Lee Bo Na
Krystal desen tam bir prenses olmuş, bu nasıl güzellik? Ya ama lütfen bu kızı kötü yapmasınlar, lütfen lütfen lütfen

Yoon Chan Young
Ya bence dizide bu çocuğun arkasından sürü sürü işler çeviricekler ama ruhu duymicak çünkü fotoğrafraki bakışı bunu gerektiriyo sdkfslkdjf

Kötü kız olacağı bakıştan belli

Ya çocuk bi çekil git bi de ceketin kollarıyla oynuyo ldljfglkj

Sen kimsin ve o kadar lüküs insanın içinde ne yapıyorsun? :(

Bunun da lisenin uyuz kızı olacağını düşünmeye başladım, en azından saf gözükür ama alttan alttan işi götürür gibime geliyo. hatta belki hiç saf görünmek gibi bişiyle uğraşmaz.

(aslında yayınlanan başka kadro resimleri de var ama gerisi hiç tınımda değil valla dlkgjdlfjg)

Şimdi düşünüyorum da..

Cha Eun Sang (Shin Hye) - Dan
Kim Tan (Min Ho) - Serena
Choi Young Do (Woo Bin) - Blair
Yoon Chan Young (Min Hyuk) - Vanessa
Kim Won (Jin Hyuk) - Lily (van der woonsen olan)
Jeon Hyun Joo (Joo Eun) - Rufus
Kang Ye Sool (sondaki kız işte) - Jenny
Lee Bo Na (Krystal) - Nate

gerisine bişi bulamadım veya bulmaya üşendim her neyse ama yani karakterleri bakışları falan ne bilim aynı değil mi? lksdlkfjsdk

Neyse işin GG kısmını bırakalım ve bence en eğlenceli kısım olan yakışıklılara dönelim.


Sanrım ilk bölümlerde büyük bir etkinlik falan olacak yoksa neden hepsi beyaz gömlek siyah pantol giymiş anlam veremedim, ama çok sevdim  Özellikle Woo Bin..

Seni Anan Benim İçin Doğurmuş'u kendinise hediye edip aradan çekiliyorum, salya akıtmak serbest 

Yalnız Min Ho'nun neden reklam panosu gibi dolaştığını anlamadım. Neyse ki feci yakışıklı da bu duruma takılasım yok.

Ama şimdi favori set fotoğrafım..


Resmi gördüğümden beri oturmuş popoyu inceliyorum. Sapık falan değilim yanlış anlamayın... Da yani bu çocuğun totosu niye bu kadar sıkı ya kütür kütür bişi, noluyoruz.............. Gae In bu yüzden mi avuçladıktan sonra hatırladıkça mutlu olmuş? sdkjfsdlkfslkjdflskjdf

Burada da bişi var ama şeytan ayrıntıda gizli diyim de görmeyinlksdklfjs

Min Ho git o vücuduna yapışan yüzücüyü giy de gel bu ne ya taytla çıkmışsın dışarı................................... iğrenç lan................................................................

ve Shin Hye yine sıçmak üzereymiş gibi bakıyor...

fotoğrafı ilk gördüğümde yine Shin Hye'ın ifadesiyle dalga geçmiştim ama LMH'ın It's Okay Baby'i izleyince fark ettim ki çok da güzel bakmış aferin kız ilk defa mimik yapmışsın ama çokzel olmuş, böyle devam et yalvarırım daha fazla donuk dolanma dizilerinde bak biliyorum gerçek hayatta böyle değilsin melek gibisin :(


Neyse, aslında daha fazla yazacaktım ama gittikçe daha saçma bir yerlere gittiğini fark ettim, bence benim uyku vaktim gelmiş, ben gideyim artık.

Ekim ayına kadar da setten fotoğraflar falan yayınlanmazsa çok sevinicem, zira her yayınlananı buraya yazmasam şişiyorum, yazınca da saçmalıyorum. Lütfen, bu kadar yeter artık :(


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................