Music Bank İstanbul / bir daha bekleriz canlarım

İki gündür konserin üzerine gelen yorgunluğumu atmaya çalışıyordum ama baktım o kadar hoplama zıplamayı mümkünatı yok 1 haftadan önce üzerimden atamayacağım, dedim bari yatağıma uzanıp laptobu önüme alayım ve elimden geldiği kadarıyla 7 eylülü anlatayım.

Elimden geldiği kadarıyla falan dediğime bakmayın, aslında anlatacak çok fazla şey var ama o kadar çoklar ki üşeniyorum, ayrıca dedim ya hala her tarafım ağrıyor, boğazımın ağrısına girmedim bile farkettiyseniz :D

Şimdi öncelikle, Ülker Arena'ya gitmemiz planladığımız gibi kolay olmadı. Zaten biletler ikizimde hazır beklerken ben anca perşembeden izin alabildim o derece yumurta deliğin ağzındaydı yani. Hadi izin aldım iyi güzel, ikizme gideceğim ve oradan bizi eniştesi götürecek, ama gel gör ki şansımıza trafik ağzımıza sıçtı ve eniştesi Zeytinburnu'na gelmesinin saatler süreceğini, bunun yerine metrobüsle karşıya geçmemizi ve orada buluşmamızı söyledi, bu defa da ikizimin ablasıyla çıktık metrobüs yollarına. (niye bu kadar ayrıntılı anlatıyorum bilmiyorum ama ne zorluklarla vardığımı görün yani :D) Metrobüste de ilk bindiğimiz bizi yüzüstü bırakınca hadi ikinciyi bekle, gelsin, kalabalıkta yer kapma yarışı vs şansımız döndü ve 3 kişilik koltuğu kaptık :D Neyse işte karşıya geçtik, ama canım Ülker Arena'ya ulaşmak ne zor işmiş, altımızda özel arabayla bile arena gözükürken yarım saat döndük durduk etrafında. Ya zaten bir Galatasaray'lı olarak SuJu'nun hatrı olmasa hayatta gitmek istemeyeceğim bir yer Ülker Arena, bir de bizi uğraştırınca dedim bir daha da gelmem, ki desem ne farkeder yine aynı yerde böyle bir etkinlik olursa köpek gibi giderim kjdfkjg.

Ya arenaya varmak ayrı bir dert, içeriye girmek ayrı. Kapılar 5'te açılıyordu, e biz de oraya anca 6'da varabildik tabi kalabalık dağılmıştır falan diye düşünüyoruz ama nah bize nah ne dağılması hala deli bir kalabalık. Saat sabahın 11'inde dizilmeye başlayan sıranın akşam 6'da hala orada olması kalabalığın ne derece çok olduğunu anlamanıza yetmiştir diye düşünüyorum :D


Yazıda çok ilerleyip unutmak istemediğim bir ayrıntı var: en başta çıkan iki Koreli sunucu, sanırım birisi KBS adına, Korece olarak sunumu yaptı ve yanındaki arkadaş da Türkçe'ye çevirdi. SENİN TÜRKÇE'Nİ DE, SENİ DE AYRI AYRI YERİM. Diyeceksiniz ona bile yazıyo musun yuh ama olm çok tatlıydı be sldjgkjslkjd

(not: fotoğrafların hepsi bulanık, çünkü malumunuz orada heyecandan, dibimizdeki idolleri seyredip onlara hoplayıp zıplamaktan fotoğraflara odaklanamadık. hatta adam gibi fancam da olamadık, ne bileyim biraz da olmayı denemedik bile. Alınmaca gücenmece yok orada Hongki varken bir blogum olduğunu bile unutmuştum :D)

Gittiğimizde saatin henüz 6 olduğunu söylemiştim, çantaların aranmasıydı yerimizi bulmamız falan derken 7'ye çeyrek kala falan yerleştik, beklemeye başladık. Biletimiz gol olduğu için tribündeydik ve nasıl desem daha gerilerde bir yer bekliyorduk sonuçta H sırası 1-2'ydik. Ama yerimiz hiç de arkadalarda değildi, aksine tribün G'den başladığı için en önün bir arkasındaydık ve müthiş bir atmosfer vardı!


Sahnenin ne kadar yakın olduğunu anladınız mı? Bu arada, iyi ki V.I.P. yi beceremeyince heves edip Platinium almamışız diye az şükretmedim. Yani hayır şu hale baksanıza V.I.P. kısmın yarısı bile doldurulmamış ama onlar üvey evlat gibi dışarıda kalmışlar... Hem onlardan 50 lira daha az para verdik hem de eşyalarımızı koyabileceğimiz ve yoruldukça oturabildiğimiz koltuklarımız oldu, sevdim valla bu işi :D

Sonrasıysa malum, biraz da teknik aksaklıklar olduğundan 7 çeyreğe kadar büyük ekrandan klipler konuldu, millet daha o andan itibaren coştu tabi-ikizim de dahil :D Ya diyorum kızım sakla enerjini daha başlamadık ama havaya girmiş bile sdlfkjslkdjf (beni de soktu o havaya da konumuz bu değil :P) O an hakkında da bir-iki şey söylemek istiyorum, ya da söyleyeceklerimi şöyle özetleyeyim: KALBİM DURACAK GİBİYDİ. Çok ciddiyim, bildiğiniz güm güm atıyordu ve saat ilerledikçe daha da fena oldum, hele SuJu-Sorry Sorry'nin klibi çıkınca dedim tamam gidiyorum ben bu kadar yeter sdgklsjlkj O nasıl bir atmosfer,  nasıl bir mükemmellik, daha başlangıçtan kaptırdık doğal olarak (kaptırmamak mümkün mü?) Bu arada, tam önümüzde oturan kızlardan biri ELF, diğeri B2TY'di, arkadakiler ise taa Bulgaristan'dan kalkıp gelmişler ki onlar da B2TY'di (böyle yazılıyıdu dimi? skdjflsdjg) Bakın, hala fan olmanın o kadar kolay olmadığını savunduğumdan, oraya hiç bir fan klubüyle alakam olmadan gittim, ve kendimden utandım sdklgjdlkjflk Yani ne bileyim, etraf fan kaynıyo, herkes tüm şarkıları ezberlemiş de gelmiş ben sadece nakaratlarda bağırıp geri kalanı sallıyorum falan ldjgdlfj Ya amaaan neyse, sonuçta hayatımda yaşadığım en güzel şeydi! :D Neyse öhöm nerdeydim..

İyi güzel yerleştik, ışıklar söndü, tabi benim kalbim hala dugın dugın, böyle bir heyecan olamaz. Önce expo'yu tanıtan, Türkiye-Kore kardeşliğini anlatan bi video yayınlandı, hemen sonraysa sahneye..

Sahneye...

Sahneye bişi geldi....

Gerçek olduğuna bir türlü inanamadığım bişi...

Kyuhyun, Suzy, Doojoon... (işte bi tane de TRT sunucusu, ne yalan söyliyim o kadının oradaki işlevini anlayamadım, yani hayır madem sunucu gönderiyosun canlı canlı da yayınla dimi? yok illa adamı kanser edecekler...)


Çok harikalardı, hatta biraz da fazla harikalardı, ne bileyim en çok da Kyu'yu bi görünce şey oldum böyle şey.. Kalbim durdu sandım? "Seni gidi fındıkkıraan yılaanı deliğinden çıkaraan, seni gidi püsküllü belaam yakalarsam; muck muck" benim Kyu'ya söylemem için yazılmışken Kyu çıkıp o şarkıda dans etti, ya cidden birbirimiz için yaratılmışız aq (tamam tamam şş)

Her şey iyi güzel, şımarıkta dans etmeye gelene kadar daha gruplar tanıtılıyor, MBLAQ dediler, sahneye çıktılar ve o anda bi nasıl desem aydınlanma yaşadım "ULAN CİDDEN MUSİC BANK'TEYİM VE ONLAR BURADA! GEÇEN GÜN YOUTUBEDA HELLO BABY'DE İZLEDİĞİM GÜLDÜĞÜM İNSANLAR BURADA! BURADA KARŞIMDALAR!" Üzerine bir de Miss A, B2ST, Ailee, ve ben hala aydınlanmaya devam ediyorum "GEÇEN GÜN GU FAMİLY BOOK TAYDI ŞİMDİ KARŞIMDA! DAHA ÖNCEKİ GÜN MONSTAR YAZIMDA KÜFREDERKEN DİĞER YANDAN GÜLDÜĞÜM ÇOCUK ŞU AN KARŞIMDA! SESİNE HASTA OLDUĞUM HER BOKUNU DİNLEDİĞİM DÜNYANIN EN GÜZEL GÜLÜMSEMESİNE SAHİP OLAN KIZ İŞTE O DA TAM KARŞIMDA!" FT Island'da zaten kendimi kaybetmişim, Jeremy orda, iyakşamlar orda, iyi günler orda, hepsi oradalar, bize el sallıyorlar, dibimdeler, ve Super Junior.. Açıkçası Music Bank'e en çok onlar için gitmek istiyordum ama en büyük hayal kırıklığını da onlar yaşattılar. Kore'nin en kalabalık ve popüler erkek gruplarındanlar ama Türkiye'ye sadece 7 kişi gelmişler, hadi Yesung Leetuk askerde, Kibum'un grupla şu sıra alakası yok, Heechul askerden yeni dönmüş dinleniyor, peki senin bahanen ne Siwon? NEREDESİN SİWON? Onu sahnede görmeyince.. Nasıl desem... Öyle bir hayal kırıklığına uğradım, öyle bir koydu ki bana... NEDEN NEDEN. Beyimiz Hong Kong'larda Japonyalar'da fink fink gezmeyi, videolarda Yüykeyi Şıporçı Arena demeyi biliyor da niye Türkiye'ye gelmiyor? Neyse, bu konuda daha diyecek çok şeyim var, saçma sapan bir şekilde Siwon'a kırgınım falan ama, gerçekten çok salakça bir durum olduğunu bildiğimden yazmayacağım. Neyse ki Donghae vardı, YA SEN NASIL BİŞİSİN İNSAN MISIN MELEK Mİ ANALMIYORUM Kİ.

Gece boyu o kadar güzeldi ki.. Öncelikle sahneye çıkan:

MBLAQ


biliyorum bu kadar bulanıklık da fazla diyebilirsiniz ama elimiz ayağımız titriyodu o anda skldjglkd

Peki canlarım, bebeklerim hoş geldiniz, giydiğiniz sırt kısmı transparan gömlekleriniz için de ayrıyeten bir teşekkür ederiz, oh gelin bir öpeyim.. Özellikle Joon gel gel gel, sen de Seungho, Mir se- neyse öhm


Sahnede o pankartı getirip, sonra da açmaya çalışırken yarısında ters açtıklarını farkedip paniklemeleri, o gülüşleri, ŞAKA MAKA HEMEN KARŞIMDA OLMALARI! Yok arkadaş, o geceyi canlı canlı yaşadığıma hala inanamıyorum... (bu arada iki gündür smoky girl smoky girl smoky girl girl smoky diye dolanıyorum..)


Tipini sevdiğim ya sdglks


Ailee

Daha doğrusu Ailee ve Üsküdar'a giderken.. Şu anda videoyu bulup buraya yerleştirmeye acayip üşeniyorum. Ama şöyle ki, bu kızın der dili kıvırması acayip hoşuma gidiyor. Bu nasıl güzel bir jest, nasıl bir mükemmellik, nasıl bir ses, nasıl bir güzellik.. Zaten hastaydım Ailee'ye, artık daha hastayım, nasıl olmayayım...


Üsküdar'a Giderken'i bu kadar harika söyledikten sonra bir de o harika U&I performansı, I Will Show You, ve bir de Beyonce şarkısıyla yaptığı dansı, nasıl bir sahne şovuydu o, sırf kendisi değil, dansçıları da en az Ailee kadar harikaydı..

F.T. Island
İŞTE BENİM BEBEKLERİM.

Açıkçası Music Bank'de beni en çok şaşırtan FT Island ve primadonnalar oldu. Benim asosyalliğimden veya körlüğümden mi bilemicem ama sanal alemde de olsa çok fazla Primadonna ile karşılaşmıyordum, hep kendi hallerinde takılıyolar gibi geliyodu bana, ama gördüm ki konsere gelenlerin çoğunluğunu E.L.F.ler ve Primadonnalar oluşturuyordu.

Ayrıca FT Island, CN Blue ile birlikte çok ayrı bir şekilde sevdiğim gruplardandır. Tarzları farklı olduğundan mıdır nedir (evet ondan) onların sadece nasıl desem üyelerini değil müziklerini de bir farklı seviyorum. Mesela tamam Super Junior hastası olduğum ilk gruptur, bunlar nasıl insanlar diye çığırdığım ilk Koreliler'dir, ve onların müziğini de çok severim, ama dinlerken (SHINee'yi de bu gruba alıyorum bu arada) hep kalkığ dans etmeye başlayasım gelir, her sesini duyduğum üye hakkında ayrı fanteziler kurarım falan, sonra mesela dinlerken bir yandan kendimi kaptırıp saçma salak hareketler yaparım, bir yandan da ileride yazacağım dizilerin şu veya bu sahnesinde kullanabilirim diye planlarım (yine nirvanalardayım tabi). Ama iş FT Island ve CN Blue'ya gelince, şarkılarını dinlerken işi gücü bırakıp, müziğe kaptırıyorum.. Onları dinlerken gözlerinizi kapayın, sadece dinleyin. Huzur veriyor bana onların şarkıları, böyle farklı bir huzur..

Durum buyken, Music Bank yolunda hep FT Island performasında kopmak yerine oturur, müziğin keyfini çıkarırken dinlenirim diye düşünmüştüm. Çok gerizekalıymışım değil mi? :D Orada Hong Ki hoplayıp zıplarken oturmak ne mümkün cık cık lskdjglskdfjg


Senin o yandan topladığın iki tutam saçına yumulurum ya 

Bakın, Hong Ki o gece tam bir maymundu, bunu kimse inkar edemez. Yemin ediyorum üzerine atlayasım vardı. Ayrıca, You Are Beautiful izledikten sonra oyuncuılarını araştırırken şebelek Jeremy'nin bir rock band lideri olduğunu öğrendiğimde nasıl desem bir şok olmuştum, gözümde birden o şebelekten farklı bir şeye dönüşmüştü, havalı, sert bir şeye. Ama görmüş olduk ki sertlik mertlik yok adam Jeremy olmak için doğmuş sdfskjdhgkjshdfg Yani ne bileyim, beklediğimden çok daha farklı, çok daha muhteşemdi FT Island. Hele ki Hong Ki hoplayıp zıplarken artık kendilerini tutamayıp onunla beraber önde zıplamaya başlayan gitaristlerimiz beni aldı götürdü, niye bu kadar harikalar? Niye bu kadar sevilesiler?

Ayrıca, FT Island'ı hiç bir zaman ayrıntılı olarak araştırmamıştım. Sadece 3 tane albümlerini dinliyordum, ve şansıma söyledikleri şarkıların hepsi o albümlerdendi. Hong Ki'nin "I Wish" şarkısını söyleyeceğini "Keşke" olarak anons ettiğiniyse doğruyu söyleyeyim o anki heyecanımdan mıdır nedir farketmedim, heralde bir de onu duysam oracıkta düşüp bayılırdım. Sahnedeyken en sevdiğim şeylerden biri de bir Primadonna'nın sahneye attığı sarı (tabi sarı olucak başka ne renk olsun dslgkjdflhj) alıp, eline sarması, ve bir ara o mendil elinde halay çeker gibi hareketler yapması, yine o mendili bırakmadan, arada bir terini de silerek sldkgdl, geri vermemesi, kendine saklaması, ooof of, niye böylesin Hong Ki, niye bu kadar harikasın, niye bu kadar enerjiksin? Doğruya doğru, şu anda bile hala bacaklarımın ağrımasının en büyük sebebi Super Junior değil beni bile zıplamak için gaza getiren Hong Ki ve muhteşem FT Island performansıdır. Merabayın canlarım bir daha bekleriz tamam mı..

Miss A

Bkz: Sadece 4 şarkısını dinlediğim bir grup, ama şansıma konserde bu şarkılardan 3'ünü söylediler! :D Ya iş Kore'ye gelince fazla bir şanslıyım ben dsklgjdfklgj

Miss A'de biraz nasıl desem FT Island'da çok yorulduğumdan mı ne, I Don't Need a Man ve arada bi U Don't Know Me (Good Girl, Bad Girl) dışında genelde oturdum, su içtim (ha bi de bu var, arenaya su bile sokulması yasaktı ama girişteki görevli ikizimin suyunu almayı unuttu ve bu sayede şu an bademciklerimiz hala hayatta- ha sesim çıkmıyo ama orası ayrı sljglkj) elimden bırakamadığım ikizimin Beast'lı yelpazesi ile birah ferahlamaya çalıştım, ve ayağa kalkıp bakmaya üşenerek büyük ekrandan takip ettim (halbuki ayağa kalkmak yerine kafamı uzatsaydım görürdüm sonuçta önümde yalnızca bir sıra vardı ama cidden üşendim be hacı...)



Yine de büyük ekran bile Miss A'ın ne kadar muhteşem olduğunu görmeme yetti, hatta bir ara sırf bacaklarını çekti kamera ve ciddiyim kız olmama rağmen ben bile etkilendim, TRT kamerasının o anda çekmediğine eminim sdlgkjslkj Hayır resmen diyorlardı ki "Böyle kadın olunur!" iyi ki o an ışıklı çubuğumu boğazıma sokup intihar etmedim bunlarla nasıl aynı cinsten oluyoruz diye durum o derece vahimdi slkgjldf

(Ha bir de, SUZY DİZİLERDE REALİTY SHOWLARDA GÖRÜNDÜĞÜNDEN ÇOK DAHA GÜZELDİ BE!)

Neyse neredeydik, heh. Onlar da harikaydı, zaten gecede sıkıcı olan tek bir performans yoktu ki? Yanlış anlamadıysam Suzy sonraki gün kebap yiyecekleriyle alakalı bişiler söyledi, ya bence bunlar konseri monseri bahane edip kebap yemeye geldiler ülkemize. Herkesin ağzında bir kebap da kebap, aksi gibi Türk olmama rağmen bunlar kadar kebap düşkünü değilim, çok da fazla yemem, ne bileyim yani kldhjllfkgt

BEAST

Yazmaktan yorulduğum için güme gidiyor B2ST. Halbuki Shock ve Beautiful Night'da deli gibi hoplayıp zıplamış, Shadow'da sadece nakaratı bilmeme rağmen deli gibi bağırıp çağırmış eşlik etmiştim, şimdi burada azıcık bahsetmek ayıp oluyor değil mi, biliyorum biliyorum ama cidden yoruldum, zaten o günün hala gerçek olduğuna inanamıyorum, düşündükçe bile heyecan yapıyorum, bir garip oldum ben de..

ve en son olarak...

12 şüpomen:

SUPER JUNIOR

Donghae ve fan service.. Ryewook'u ellemeleri... Siwon aralarında olmasa da (ki içime öyle bir oturmuştu ki, inanamıyordum gelmediğine, Siwon o, SuJu diyince ilk aklıma gelen, oppa diye peşinde koşturmak istediğim yegane insanlardan biri, hala içimde bir umut belki kendi performanslarında sürpriz yapar da çıkar diye bekliyordum. Biliyorum çok saçma...) işte neyse Siwon aralarında olmasa da, öyle bir heyecanlandım ki, kalbim ciddi ciddi duracak sandım.. Teşekkürler şüpomenler, teşekkürler bize böyle muhteşem bir gece yaşattığınız için...


Her şeyiyle harikaydı.

Siwon'un yokluğu hala koysa da Donghae o kadar muhteşemdi, o kadar harikaydı ki.

Kangin'se her konuştuğunda yeminle kahkaha attım, ilk bir Türkçe adını söylemeye çalıştı, diyeceği tek şey de benim adım da, beceremedi sonra Korece'ye döndü lskdglsjlkj

Ayrıca diğer üyeler adını söylemye çalışan zavallı Ryewook'u sahnede resmen elleriyle taciz edince artık altıma işicek duruma gelmiştim öyle bir gülüyordum yani.

En az göze çarpansa Sungmin'di bana göre, neden bilmiyorum. Ama sunucu kadına Kangin, Kyuhyun ve Sungmin arasında hangimiz daha çok aktöre benziyoruz? diye sorduklarında kadın "Bilmiyorum, bana bir şeyler göstermeniz lazım ki seçeyim" dedi ya.. O an dedim nolur rahat durun burada kıskançlık krizleri geçirmeyelim. Ve yine en rahat duran Sungmin'di, zira Kangin sunucunun elini öpüp Kyu sarılırken Sungmin sadece dans etti canım benim lskjglsfjlk Zaten sunucu da onu değil Kangin'i seçti neyse ckfldjf

Ya olm böyle anlatıyorum ya, hani daha da bir garip oluyorum, oradaydım lan, tüm bunları canlı canlı gördüm, daha da bir garip oluyorum, hala rüya gibi, bu sabah yine uyandım ve aklıma music bank gelince salak salak sırıttım falan, fena çarptı beni bu music bank.

Bu arada şimdi söyleyeceğim biraz fazla bencilce veya küstahça kaçabilir ama, oh be ben gidemedim ama zaten Siwon da gelmemiş diye sevinmek biraz yersiz, bir daha böyle bir etkinlik olursa da Siwon gelmezse "Siwon da yok nasılsa" diyip o etkinliği kaçırmayın. Çünkü oranın ortamı yetiyor insanı mutlu etmeye. Doğruya doğru gidebilmek için bu kadar uğraşmamın tek sebebi Siwon'du, açılışta onu SuJu üyeleri arasında görmeyince acayip üzüldüm, hala içimde bir ukte falan ama olm ÇOKZELDİ YA. Ama yine de Siwon en azından gelmeyeceğini önceden bildireydi iyiydi...

Shindong'un saç stili de beni benden aldı bu arada sdlkjfgljdlkjf 

Bir de, Kyu'nun yine evil maknaeliğini yapması ve diğer grup üyeleri şarkı söylerken kafalarına seyircilerin attığı mavi balonla vurması ÇOK harikaydı. Hala o anları hatırlayıp hatırlayıp gülüyorum, bir de aynı balonla sahnede kendi etrafında döndü ki sebebini hiç anlamadım, çok mutluydu sanırsam lskdjglksj Ha Kyu'nun yaptıklarına gelmişken, yine seyircilerden birinin attığı beyaz mendili alıp, diğer üyeler ayakta şarkı söylerken, Kyu'nun sıçma pozisyonunda eğilip (evet cidden sıçma pozisyonu slkdjglksj) terini silmesi, bir de arada kafayı kaldırıp salak salak gülmesi falan, yaaaaaaaaaaaaa ama çok şapşal ya slkdjglsjdgljslkd

SuJu'nun tüm performansları harikaydı da, özellikle Sexy, Free & Single performansında gözlerim resmen Siwon'u aradı, oof of...


Ha bir de, oraya giderken aklımızda yalnız SuJu'yu canlı görmek olduğu için, pankartımızı da SuJu temalı yapmaya karar vermiştik. İşte ikizim Super Junior'u İngilizce ve Korece olarak yazalım dedi, ben de Siwon yazalım istedim, hatta bir ara ciddi ciddi yandaki resmi de pankarta koyup Sivaslı Siwon yazmayı da düşündük ama ikizimin ablası "Onu sizden başka kimse anlamaz düzgün bişi yazın" diyerek çok şükür aklımızı başımıza getirdi ki biz de vazgeçtik skjdgljsdlgj.
en sonunda nasılsa orada kim bilir nasıl muhteşem pankartlar olur, bizim salladığımızı farketmezler bile maksat heves almak diyerekten Siwon, Kyuhyun ve Donghae yazmaya karar verdik. Ama ne var ki acayip bir gazla Siwon'u kocaman yazdım, Kyu'yu da yazdıktan sonra baktık Donghae'ye yer kalmadı. E bu pankart olmadı ki falan, sonra da yenisini yapmaya üşendik. Evet bu yüzden aşağıdaki pankartık salladık konser boyunca:


Siwon'u ne kadar küçük yazmışız dimi slkdjglsdfg Ama bakın, az sonra anlattığıma inanmayacaksınız ama, Kyuhyun bu pankartı gördü! Şimdi şöyle, bizim tribünde bizimki gibi tam mukavva boyutunca karton sallayan bir tek biz vardık, hatta onu bırak başka sallanan Kyuhyun'lu pankart da yoktu, zaten arka sıramız paso B2TY'di. İşte durum buyken, tam sonlarda, tüm idoller sahnedeyken, Kyuhyun sahnenin bize bakan tarafındaydı ve bizim tribünü "selamlıyordu" İşte el sallıyor, gülüyor falan. Tabi biz de ikizimle fırsat bu fırsat kaldırablidiğimiz kadar havalara kaldırdık bu pankartı. Diyeceksiniz karanlıkta nasıl görünsün, ama o anki ortam o kadar da karanlık değildi. Yazıların renklerini de hesaba katınca görmesi çok kolaydı. Ve.. Kyuhyun tam bizim tarafa bakarken 1-2 saniyelik durakladı, gözlerini kıstı, gülümsemesi iyice genişledi ve elini daha hızlı sallamaya başladı! Gerçekten pankartı mı görüp okumaya çalıştı, yoksa bir tanıdık mı vardı, veya biz mi ortamdan sarhoş olup hayal gördük bilemicem ama bu anlattığım bana bir ömür boyu yeter.

Şimdi, özetleyecek olursak:

1.Gecenin yıldızı: Hongki ve Donghae. İkisini de yazmak zorundayım, çünkü ikisi de ayrı yıldızdı.

2.Gecenin en evili: Bu kategoriyi sadece Kyu için açtığımı fark etmişsinizdir sanırım klsdfjgklj zira, balonla hyunglarının kafalarına vurması, ve bir de sunucunun Doojoon'a hediye ettiği nazar boncuğuyla Doojoon, Suzy ve kendi suratını kapaması onu buraya yerleştirdi zaten sklfjlkjg

3.Gecenin en unutulmazı: Donghae'nin Türk bayrağını öpmesi. Bu kadar mükemmellik sana bile fazlaydı Donghae, harikasın! Ne bileyim, o Türk bayrağını alması, sırtında gezdirmesi, üzerine bir de öpmesi, sonra fanlara geri vermesi, zaten unutulacak gibi bir sahne değildi, yaparken gözlerime inanamamıştım, "Miyop gözlerim beni yanıltıyo mu lan yoksa" diye de düşünmedim değil hani..

4.Gecenin maymunu: Hongki Hongki Hongki. Ha bir de Jaejin. veya olduğu gibi FT Island. Bilemedim şimdi.. Tamam tamam o son sahnede konfeti üfleyen büyük zımbırtının hava borusuna (!) (işte o üflediği havanın başlangıcına) kafasını sokmasıyla bile Hongki tek başına alıyor lsdjgfklsdjglk

5.Gecenin en güzel performansı: Hepsi birbirinden muhteşemken seçmek çok zor ama FT Island-I Wish ve Super Junior-Miracle hepsinden bir başkaydı sanki. Sanki değil bir başkaydı.

Neyse işte. Saatlerdir yazıyorum yoruldum valla artık. Yazarken bile "YAAAA ÇOK TATLIIIIAAAĞĞĞĞĞ" diye ergen "gerisi" bir modda olduğumdan (kendi ergenliğimi bile geçtim düşünün) yazıdaki tüm kusurlarımı hatalarımı heyecanımı affedin efenim, daha başka bir şekilde anlatmayı çok denedim, silip silip baştan yazdım ama anca bu oluyor sldgjlkdj

Büyük ihtimalle yazmayı unuttuğum çok fazla detay var, şu anda bile mutlu uyanmama sebep olan da çok fazla şey var, ama aklıma gelmiyor işte. Biraz daha uzatırsam olmayan takipçilerimi de kaçıracağım sanırım sdjglkdlfıj

Güle güle gençler, idollerimizin İstanbul'daki son hatıra fotoğraflarını da koyucaktım ama şimdi hepsini tek tek şapmaya üşendim, twitterdan bakıverinskljdlfj


Yorumlar

  1. yazını okurken bir daha ordaymış gibi hissettim. Ya resmen suju beast hongki ya ordaydılar... aynı çatının altındaydık. Ve Kyu bize ait olan bir şeyi gördü.. Asla o geceyi unutamıcam. AĞAĞAĞAĞAĞĞAAĞ!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KYU BİZE AİT OLAN BİŞİYİ GÖRDÜ! yaaaaaaaa ben cidden heyecandan gidicem!! gerçekti ya yaşadıklarımız hepsi gerçekti....

      Sil
  2. ayıp ayıp insan beastten bu kadarcık mı bahseder ayrıntılı bir beast yazısı istiyorum arkadaş =P bu arada ftnin lideri hongki değilki jong hoon =P neyse ben sonradan girip dahada uzun bi yorum yapcam inşallah =) merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi daha araştırmadım ft ıslandı dramawikinin yalancısıyım ben sdglksldjglkjsd beast ne biliyim tek diyebildiğim harikalardı, muhteşemlerdi, ama o kadar başka bişi çıkmıyo ağzımdan sljglskjd ayrıntılı yorumunu bekliyorum merve! :D

      Sil
  3. ŞİMDİK YAZIN ÇOKZEL ANACIM ÇOKZEL :D KISKANMIYORUM BEN KISKANMAK YOOK. -ZOR TUTUYORUM KENDİMİ- NEDEN CAPS LOCK'LA KONUŞTUĞUMU BİLMİYORUM NEYSE BÖYLE BAŞLADIK BÖYLE BİTİRELİM. ŞİMDİ ÖNCELİK OLARAK;

    ĞAĞAĞAĞA ÇOK KISKANIYORUUUM :( CN BLUE SEVGİNİ BİLMİYODUM HEE Bİ DE FT ISLAND GÖZÜMDE BÜYÜDÜN VALLA. ZEVKLERİMİZ BENZİYOMUŞ. BENDE SUJU'DAN EN ÇOK KYUHYUN, DONGHAE, HENRY, SIWON VS SEVİYORUM DA ONDAN ŞEE ETTİM.

    KEŞKE GELEBİLSEYDİM. İSTANBUL'DA OTURSAYDIM %99 GELİRDİM HERHALDE BELKİ TANIŞIRDIK DA :D AMA NASİP DEĞİLMİŞ. Neyse artık normal konuşuyum :D Arkadaş düzeltmese ben diyecektim ft island'ı grubu tanımayanlar direk hong ki sanıyo bende 2 yıl önce tam 8 ay boyunca öyle bildim kimse de düzeltmedi yanii :D Neyse olur böyle şeyler. Off çok uzattım. İyi çok sevindim senin ve arkadaşın adına bu bence büyük ve güzel bir şey. İnşallah bana da nasip olur canım. :)

    Hadi görüşürük :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya vurun tamam mı yüzüme vurunlsjlfkj düzeltmiyorum lan sdlkfjslkjd ama dedim daha araştırmadım ft ıslandı, sadece şarkılarını dinliyorum dedim, htam olanilir lajslkjfa bu defa gelemedin ama belki bir daha böyle bir etkinlik olursa inşallah görüşürüz ^^ cn blue ft ısland dediğim gibi iki grup da gözümde diğerlerinden çok farklıdır, ha tarz olarak zaten koreli diğer ünlü gruplara benzemiyolar ama onları dinlemesi de bi başka oluyo.
      inşallah bir dahakine ikizime de nasip olur gidebilmek -benim için tekrardan tabi ama bir daha böyle bir şey için izin alabilir miyim bilemicem :D-

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................