Basrolden konuk oyuncusuna herkesin popüler oldugu garip bir dizi: Heirs

Tabiki Heirs'ten bahsediyorum. Kim Eun Sook'tan benim mi beklentim çok büyüktü bu kadın mı yaşlandı anlamadım ama Heirs bayağı bir hayal kırıklığı oldu benim için. Kadın demiş ki aman nasılsa doldurdum yakışıklıyı, izleyen izler, hikayeyi koy ver gitsin.

Zaten hikaye olarak çok beğenmeyeceğim ortadaydı bence, entrika mentrika sevmiyorum, entrikayı koreliler yapınca hiç sevmiyorum. Üstlerinde resmen olmamış duruyor. Kısacası çok da kaptırmamayı bekliyordum, tüm amacım yakışıklı görmekti (e n'apıyım doğruya doğru...) Ama çok başımı ağrıtacak bu dizi benim ya...

Hadi iş liselilerdeyken tamam da, ulan kadın hadi 259245908 karakter birden yarattın, ne diye hepsinin kütüğünü işliyorsun dizide? Gençlerin kendi aralarında zaten bir sürü bir sürü derdi var, o ebeveynlerin ilişkilerine neden giriyorsun? Ay fenalıklar basıyo beni....

Bir defa liseyi o netteki dedikodular gibi BOF'un Shinwa'sı yapmamışlar, çokzel olmuş, aynı şeyi Tan efendinin evi için de söylüyorum.

Öhöm. Bunlar dışında. Dediğim gibi sevmediğim çok fazla şey olsa da, diziye LMH LMH diye heyecan yapmış olsam da, açıkçası sadece ve sürekli Lee Bo Na ve Young Do'nun sahneleri gelsin diye 4 gözle bekliyorum! :D

Ya Krystal kızım sen ne kadar şeker bir şeysin!!!

Tam istediğim karakter yemin ederim, resmen benim Paradise High'daki Min Hye'ı almışlar Lee Bo Na diye karşımıza koymuşlar (evet eun sook benden kopya çekti diyebilecek kadar yüzsüzüm lkjdfg)

Çok sevimli bir karakter Bo Na, ikizimin koyduğu teşhisle, kız adeta bir virüssavar (Chan Young-Bilgisayar, Eun Sang-Virüs lskdjfsldkjglksdjfg) Chan Young'un babasına "abunniiim abucii" diye peşine dolanması, dizideki neredeyse her karakterle arasının iyi olması, eski sevgilisi Tan'ı görünce saçma salak bahanelerle yolunu değiştirmesi falan acayip komik, çok seviyorum ya slkdflskjdflk Hele son bölümde bir "Gosh, I hate him so much but he's so hot" diyişi vardı ki dedim gel bir yanaklarını mıncırayım lsdjflsdf

Vallaha tam bir süt yanaklar falan da şişmiş zaten sldkjflkjsdflkj
Young Do da hani biraz F4'ten esinlenilmiş, hafif Jun Pyo gibi bir karakter olacak sanıyordum ama Jun Pyo resmen muhallebi çocuğu Young Do'nun yanında sdfljsdlkj Bir defa Jun Pyo saftı, sevgi nedir bilmiyordu, daha önce hiçbir kızla yakınlaşmamıştı, arkadaşlarına sağdıktı. Ama Young Do tam bir piç olduğundan, kim bilir kaç tane kız götürmüştür sdlgklkj Ayrıca ilk bölümde güya beraber eziyet ettiği arkadaşını duvarın önüne geçirmesi de Jun Pyo kadar vefalı bir tip olmadığını gayet gösteriyor lskjdflkj Hem Young Do, Jun Pyo gibi kart mart göndermiyor, direk gidip kendisi dövüyor, bu nasıl bir çekiciliktir ya alskjfdlkjsdg

Kısaca Jun Pyo yalnızca şımarık, sevgisiz kalmış ve bu yüzden tüm sinirini dışarıya yönelten bir çocukken, Young Do'ysa inanılmaz karizmatik, ve merhametsiz, kısacası tam bir şerefsiz :D Tamam ikisi de sevgisiz büyümüş ama Jun Pyo'yu mutlu etsin eğlendirsin diye sürekli kahyalar tutulmuş, hizmetçiler toplanmış. Young Do içinse babası "adam olsun bu eşek herif" diyerekten o kadarını bile yapmamış. Kısaca Jun Pyo ipek kumaşlara sarılıp şımartılırken Young Do kendi kendine büyümek zorunda kalmış. Jun Pyo ailesinden nefret ettiği için etrafa saldırıyor, Young Do'nun içinde kendi kendine gelişen bir nefret var. Jun Pyo gibi giderilecek bir şey değil bu, Young Do'nun karakteri piç yapıcak bişi yok slkdfdh

Oha analiz etmişim resmen sdflkjsldkjf Tamam ya susuyom lksjdflkj

Ama şunu da belirteyim kendime acilen bir Young Do istiyorum (bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama oldu bir defa lkdjfg)

Ya ama nasıl güzel bakıyo, tam ipne sldkfj

Ay canım niye öyle diyosun sldkjg

VUASHDUASHDUAHSDUAHSD BÖYLE DEVAM AŞKIM AUSHDAUSHDAUSHD

Gerçekten ender bir yetenek...

Bir de Kim Tan'a bakın şimdi:

Heh onu da ben söyliyim zaten.. Çocuk ne hissettiğini bilmiyor musun? Ne diye durup durup kıza "senden hoşlanıyo muyum, seni özlüyo muyum" diye soruyorsun? bakın dizide çok güzel sahneler var ama sürekli sürekli aynı sahneleri izlemek de sıktı. Misal şşimdiye kadar 3 defa elele tutuşup koşma, 2 defa acabalı romantik Kim Tan sahnesi izledik. İlkinde iyiydi güzeldi de bir süre sonra sıkıyor be.. (zaten shin hye şu sıçtım bakışından bir türlü kurtulamadı, ona da atarlıyım...)

Gerçi Tan'ın da o şapşal sahneleri güzel yani sdlkfjsdlkfdlkj

Neyse, asıl yazıyı yazma sebebine gelelim şimdi, 4.bölümdeki cameolar!! VIXX ve BTOB dinlemediğimden onlar çok ilgimi çekmedi, ama Bo Na'nın gidip de BTOB'a "şu yeni diziniz için yaptığınız şarkı çok güzel, hani daradaraada lı olan" (Lee Hong Ki'nin I'm Saying'inden bahsediyor, evet hani Heirs OST larından lkdjfg) demesi ve "daha şarkılarımızı bile bilmiyorsun, o Hong Ki sunbaenimin şarkısı" diye bir cevap alması çok komikti sdlkfjsldkjf o da yetmezmiş gibi gidip VIXX'e "provanız çokzeldi" demesi, "daha prova yapmadık ki" diye bir cevap alması slkdjflskdjflkj of be Bo Na ya dlgksdlgkjdlfkjhlkj

Neyse, Heechul'un bir bölümde cameo olarak geleceğini biliyordum da, onun 4. bölüm olacağını bilmiyordum. Açıkçası diğer iki grubu gördükten sonra da, "ay heechul da mı şimdi gelecek" gibi bir şey aklımın ucundan bile geçmedi, doğal olarka çıkınca bana büyük bir sürpriz oldu lsdjflkjsdlk Bölümü kuzenlerimle izliyordum ve Heechul'u görünce "OHAAAAĞĞ HEECHUL MU O AĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ" diyerekten bilgisayarın üzerine atlamam, sanki tek başıma izliyormuş gibi laptobu kucağıma alıp aynı yeri baştan baştan izlemem hoş karşılanmadı tabi slkdjflkjdglkj Ama ne yapayım yani gerçekten şok oldum sdşljkf

Tayvana gittiniz mi hiç?!!!


ne tayvanmış arkadaş sdjgsldkjgslkdjg

Krystal zaten ayrı bir sevimli, "kyuhyundan mı hoşlanıyorsun benden mi?" sorusuna "Ben.. Chan Young'dan hoşlanıyorum!" diye cevap verebilecek nadide bir insan Lee Bo Na sdfslkdjflkjsdf

Güzel soru sdkfkjsdf

valla çok gülüyorum lksdjflskjdflskjdflkjsdlkjf 

Neyse, öyle işte. Ne zamandır dizi yazıcam dizi yazıcam diye girip saçma sapan alakasız şeyler yazıp çıkıyorum. Düzelicem inşallah bi ara.

Heirs'i izlerken acayip eğleniyorum ama genel olarak sevmedim. Anlamadığım, kaçırdığım çok yer var. Mesela kızın neden Kore'deyken telefonu var da Amerika'da yoktuı? Yeni hat falan mı gerekiyordu? Peki ya arkadaşlarıyla vakit geçirmeyi lüks olarak gören, yaşadığı her anı çalışarak, para kazanarak geçirmeye çabalayan, kısacası acayip derecede paraya ihtiyacı olan fakir kızımızın elinde neden galaxy s4 var? (belki de note3'tür elindeki, bilmiyorum.) Son bir şey daha soracağım, insan ilk uyandığında bir uykulu olur, ne bileyim anında açılamaz, ama nasıl olur da çıkıp evden markete kadar yürürüp, marketten soda alığ içtiği halde, nasıl gözlerini bir defa bile açmaz, karşısına geçip oturan onu izleyen, uyanmasın diye zırlayan iki çocuğu "ne ağlıyonuz be" diye azarlayan devasa Young Do'yu görmez, hatta çocukların gürültüsüne uyandığında bile gözlerini açmadan sandalyeden kalkıp aşağı doğru yürümeye başlar? Yazdığım cümlelerin bir tanesi bile mantıklı geldi mi size? Bu Eun Sang'ın uyurgezerliği biraz fazla sinir bozucu olmaya başladı. Mesela yine Eun Sang, okuldaki ilk gününde elinde telefon mesaj yazarken, nereye gittiğine bakmadan yürür, ve bir anda kendini, okulda belli bir kalabalığı toplamış olan Young Do-Kim Tan ikilisinin arasında bulur. Şunu da belirteyim, bu kız o araya girerken etraftaki kalabalığı yardı, baya böyle ittirerek. Hayır ben de mesaj yazarken yürüyorum ama nereye gittiğin gayet net görünüyor yani..

Kim Eun Sook anladık, heves etmişsin, gençlik dizisi yazmışsın, böyle can alıcı sahneler yazmaya falan da çalışmışsın, ama olmuyorsa olmuyor, yazma demiyorum, az daha mantık çerçevesinde yaz.

Dışarıdan bakıldığında Heirs'e fena halde kafayı takmış, neresinde bir hata bulsam da bloga yazsam tarzı düşünen bir kız gibi göründüğümü biliyorum. Aslında öyle bir düşüncem yok, sadece, diziden beklentim büyüktü. Yani hayır yazarı SeGa ve AGD'in yazarı, oyuncuların hepsini ayrı seviyorum, doğal olarak bayağı gözümde büyütmüştüm diziyi.

Ama olmadı, belirli karakterleri çok severek izlesem de, Heirs olmamış, hiç olmamış hem de..

 Gene de izlemeyin demiyorum. Gerçekten eğlenceli olaylar karakterler var çünkü. Sadece, benim gibi büyük beklentiler içinde başlamayın diziye. Ne SeGa kadar içinde milyon tane klişe bulundursa da bu klişelerle dalga geçmiş, ne de AGD kadar gerçekçi. Amaçsız, tamamen göz doldurmalık bir dizi olmuş Heirs..

Bu napıyo ya kendi halinde? sdlfjslkjdgf


Yorumlar

  1. Kim eun sook bile bu kadar düşünmemiştir young do hakkında. Dizimizin bi piçe ihtiyacı var, biraz da sevilesi olsun diyip geçmiştir asdfghjklş. o değil lmh fakir olup gururluda olabilirdi bence. yani zenginken bile o kadar ezik görünüyo ki young do karizmasıyla dövüyo. Bu arada young do mükemmel, hatta fevkaladenin fevkinde asdfghjklş. kim woo bin yine sorunlu ama sorunlu olmayı aşmış tam bi badboy olmuş, ee iyi olmuş :D psh ise o kadar güzel bi kızı nasıl böyle sıradanlaştırabiliyolar bilmiyorum. Sonuç olarak bu bildiğin line reklamı gibi olmuş oyuncular dışında bi numarası yok.deniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten kim eun sook heirs hakkında benim kadar düşünmüş olsaydı ortaya çok daha farklı bir dizi çıkardı sldkjf

      ah ulan ah şu kadroyu benim elime vereceklerdi **** tamamen kirli olmayan rüyalara dalıp gider ****

      psh yi sevmiyorum, ama gerçekten güzel bir kız olduğunu da inkar edemeyeceğim. e kız güzel olunca ayrı bi kıl kapıyorum zaten, KADIN AZ MİMİK YAPSANA NİYE HEP AYNI İFADE?!!!

      kim woo bin servise edilen bi yer bulursan bana da haber ver sdgkjaş lee min ho da süt süt dolansın etrafta, çocuk bi gözünü aç ya ergensin sen...

      "Sonuç olarak bu bildiğin line reklamı gibi olmuş oyuncular dışında bi numarası yok"

      yeminle dizi hakkında duyduğum en yerinde yorum olmuş slkdjflkj

      Sil
  2. ilk kez seninle aynı fikirde değilim. yani aslında söylediklerinde haklısın kesinlikle hele şu psh nin "kabız" suratı konusunda ultra-haklısın :D ama işin içinde yakışıklı çocuk -yüde 90 lmh dan bahsediyorum burda :D- olunca bu bayaa çok olan hataları arka plana atabilme özelliğine sahibim (ya da sadece moronum ben) :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin moronluğun mu yoksa benim mükemmelciliğim mi bilemiyorum ama çok gözüme batıyo bu hatalar benim :D valla lmh woo bin in altında öyle bir eziliyor ki ilk oppamı değerlimi övemiyorum bu dizide slkdjf

      Sil
    2. Lmh'dan hoşlanmayan ama bütün dizilerini izleyen kfan olarak tarihe geçiyorum galiba :D deniz.

      Sil
    3. hahaahha ama yani lmh hoşlanılmicak gibi değil.. hani tamam yukarıda az küfretmedim ama yine de.... dffgfsgfdh

      Sil
  3. daha güzel bi diziye başlamak istiyorum açıkçası. sınav haftasından önce doğru düzgün bi çift ve aşk görmek istiyorum.(heirs'ı ezdim burda :D) önerin var mı ??? deniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzgün bir çift ve aşk deyince direk secret garden beliriyo aslında gözümde (tamam pek düzgün değiller ama aşıklar lskjdf) onu izlemiş olduğunu varsayıyorum ve shining inheritance diyorum. çok da bi aşk yok gibi ama var gibi, ne bileyim garip bir dizi ama çok sevmiştim. onu da izlediysen love rain, queen in hyuns man, the king 2 hearts, scent of a woman, once upon a time in saengchori ve capital scandal da çok güzeldir. bu arada yazdıklarımın neredeyse hepsi komedi unsuru barındıran diziler, çünkü cidden böyle severim ben sldkfj

      Sil
    2. Teşekkürler :D izlemediklerime bakıcam. Bende sevmem ağlamalı dizileri,boğulur gibi olurum :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................