Future Choice'in birbirine benzeyen erkekleri

Az önce koreanturke girince, Future Choice'in ilk bölümünün yüklendiğini gördüm. Ya gördüm de, ing altyazı bile gelmemiş. Ama dedim ki Heirs'i öyle veya böyle anlıyom bunu da anlarım, hadi izleyelim. Gerçi her sahnede başka bir yakışıklı olmadığından mıdır nedir, biraz da sıkıldım, dedim altyazı gelince izlerim ve yarısında bıraktım.

Ya bıraktım bırakmasına da, sanki yanlış giden bir şey var. Tamam söylenen her şeyi anlamam beklenmedik bir şey değil de, sanki aşşırı büyük bir şey kaçırmışım gibi hissettim. Çünkü:

SANIRIM KİM SHİN VE SEO JOO AYNI KİŞİ!

Diğer türlüsü imkansız çünkü!!!!

Dizide böyle bir şey geçti mi bilmiyorum, geçtiyse de anlamadım ama..

Bence ciddi ciddi Kim Shin, Seo Joo'nun yaşlanmış hali, o da yaşlı Mi Rae gibi zaman makinesi kullanmış geçmişe gelmiş. Tamam bu defa teori üretiyim derken fena salladım ama ulan başka açıklaması yok..


E bunlar resmen aynılar??? Yok, aynılar demeyeyim, Kim Shin resmen Seo Joo'nun şöyle bir 5-10 yıl yaşlanmış hali. İlk gördüğümde bildiğiniz gürültülü bir hassssss çektim. Neden bu kadar benziyo???


Ciddiyim, biraz fazla benziyorlar..

Tesadüf, denk mi gelmiş, bilerek mi böyle seçilmiş kadro bilmiyorum da, nolduysa bir garip olmuş, zaman yolculuklu bir dizide kafamı karıştırma ihtimali yüksek olan şeyler çünkü bunlar.

Neyse, altyazısı çıksın da bir..

(Yanlış anlamadıysam Seo Joo, Mi Rae ve yaşlı versiyonunun gittiği o tatil köyünde tanışmış en son resimde yanında oturan kadınla, sonra da evlenmişler, ve televizyon programında nasıl tanıştıklarını anlatıyor. O kadını ilk gördüğümde Seohyun sandım?? Neden herkes birbirine bu kadar benziyor, veya aşırı yükleme bende kafa mı yaptı?? Galiba Seohwa çiftini biraz fazla özlediğimden oldu, bilemeyeceğim..)


Yorumlar

  1. yeminlen ilk gördüğümde aynısını bende dedim hatta karıştırdım =) yani koyu bir boice olarak karıştırdığım için kendimden birazcık utanıyorum ama yok arkadaş cidden çok benziyolar =) ama yonghwanın yaşlanmış hali mi acaba diye hiç düşünmemiştim olur mu ki acaba? merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ne bilim, ilk bi çıktı lee dong hyun, öyle bi iki saniyelik oha yong sunucu muydu ki diye düşündüm, bu nasıl benzerlik arkadaş??
      normalde en uçuk teorilerim tutar ama bu defa sanmıyorum ı-ıh yaşlılığı değildir de mi rae hep aynı tip erkeklerden hoşlanıyodur başka şekilde açıklayamıyorum :D

      Sil
  2. Oha belki akrabası filandır. Şok oldum şu an :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de, adamı izliyorum ama ciddiye alamıyorum çok saçma sdlkfjsdf

      Sil
  3. şu yönden bakarsak kız (zaten dişlek) hangisini seçerse seçsin tüh ya diğeri daha iyiydi diye düşünmiycek :D deniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya kız ikisine de kurban olsun :D çirkin demiyorum, ama fazla bir güzelliği olduğunu da düşünmüyorum kızın :D

      Sil
    2. O değil çokzel yazıyosun. Ayrıntıları iyi yakalıyosun. Masters sun yazını merakla bekliyorum :D deniz.

      Sil
    3. teşekkür ederim ^^ master's sun ı yazmaya da başladım, ama bişiler oluyo sürekli engelliyo o yazıyı tamamlamamı inşallah en kısa zamanda tamamlayabilirim :D

      Sil
  4. haha ben de çok benzettim onları :D
    ben konuyu felan bilmiyorum, (izleyesim gelmesin diye hiç bakmadım :D) ama yani afişleri ilk gördüğümde dedim "bu bunun yaşlanmış halimi ki acaba?" diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık benzetmeyi teoriler üretmeyi bıraktım, adama bakıp bakıp diyorum ki "noluuur yaşlanmış hali çıksın da az eğlenelim" dsflskd

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................