BOF Amerikan versiyonu mu? Ciddi misiniz siz?

Uzun zamandır böyle bir şeyler duyuyordum, dramafeverdaki haberi de yeni gördüm, ve..


Hm...

Sevindim veya sevinmedim değil, ne gerek var modundayım.

Gerçekse komik değil, ama hepimiz şu konuda hemfikiriz ki şu an ne kadar bok atarsam atayım köpek gibi izleyeceğim. -aynı güneşi beklerkende olduğu gibi. Ama bu defa güneşi beklerkenden daha fazla dayanırım diye tahmin ediyorum, ne bileyim en azından 8.bölümden "hay sokim sizin yapıcanız işe" diye atarlanarak bırakmam gibi. Zaten galiba Amerikan versiyonu bizimki gibi dallandırıp budaklandırmadan, aynı Kore dizileri gibi 16 bölümde bitirecekmiş, ha ne kadar doğrudur yanlıştır bilemeyeceğim ama doğru olmasını istiyorum. Mesela, BOF'taki hafıza kaybetmeden kızın hizmetçi olmasına kadar olan tüm saçmalıkları çıkarsalar, ama Yi Jung-Ga Eul çiftine elleşmeseler, bir de HYD'deki nişanlı-esas kız yarışmaları çekişmeleri vs atsalar, 16 bölümde çok da güzel toparlarlar bence hikayeyi. (evet biliyorum çoğunda ortak zaten sdlfks)

Tamam dizi olmasa da olur dedim, takmıyorum dedim, ama kadroyu görünce bir hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur... İnsan Amerikan versiyonunu duyunca nasıl desem bir yakışıklılar muhteşemlikler bekliyor.. Bunlar tanınmadık oyuncu olsun diye gitmişler sokakta kaykaycı keş zenci ne varsa toplayıp kadro diye sunmuşlar. (böyle de bir küçümseme olamaz ya sdlfks)

Dizi üniversitede geçiyormuş (yüksek okul da olabilir). Zoey ismindeki dansçı kızımız buraya burslu girecekmiş falan.

Neyse, IMDb'den teknik şeysileri de verip kaçıyım.

Dizinin adı Between Boys and Friends olacakmış. (eğer böyle boys bulursam seçimimi kimden yana kullanacağım belli bence ;)))))))))

Yayın tarihi 21 kasım 2013.

Kanalı belirtilmemiş, belirtildiyse de ben kaçırdım.

Dediğim gibi oyuncular tanıdık olmasın diye bayağı bir uğraşmışlar. Kadro:

Riley Rae Baker. Karakteri: Zoey Taylor. (Geum Jan Di/Makino Tsukushi/Chu Yu Xun/Shan Cai)

Herhangi bir Jandi işte.. İsminden fakirlik akıyo gibi... Ya da en azından asilik.. Acaba bu defa da zoo zoo diye mi dalga geçicekler zaten fil gibi kız slkdfjs Ağız yapısına ve duruşuna bakarak sürekli yeni dolgu yapılmış da ağzına pamuk tıkılmış gibi konuşan bir tip olduğunu anlayabiliriz sanırım... 





Joseph Almani. Karakteri: Liam Montgomery (Gu Jun Pyo/Domyoji Tsukasa/Murong Yun Hai/Dao Ming Si)

Heh, zengin olucak ya, direk yapıştırmışlar zengin soyadını: Montgomery. Bakın olmuş veya olmamış demiyorum, ama bizim Kerem de en az bu çocuk kadar giderli yani... Yine de o saçları maşalamayacaksa gözümde değeri sıfır sıfır.



Trenton Culkin. Karakteri: Oliver Young (Yoon Ji Hoo/Hanazawa Rui/Duanmu Lei/Hua Ze Lei)

Al sana bi zengin ismi daha: Oliver. Tipi hiç oturaklı zengin çocuğu gibi değil, daha çok keşe benziyor. Bizim Barış bu çocuğu ikiye dörde sekize katlar. (e çocuğu koskoca Hyun Joong'la Oguri Shun'la karşılaştıracak halim yok doğal olarak bizimkilere döndüm... )


Ve benim açımdan- yok hayır gayet küresel açıdan en büyük hayal kırıklığı:

Napoleon Tavale. Karakteri: Chase Carlton. (So Yi Jung/Nishikado Sojiro/Ye Shuo/Xi Men- evet aynı X-men gibi sşkdfşlksdşlfksdşk)

Bakın, çok sert konuşmiyim, en azından sonradan tükürdüğümü yalamayayım falan diyorum da.. Ya.. BU MUDUR YANİ. CİDDEN Mİ. BU MU. Her insan güzeldir, zevkler renkler tartışılmaz falan fişlan da, e kabul edin bu adam uri Yi Jung'a hakaret :'( Ayrıca kendisini hiç zengin biri olarak hayal edemiyorum tipi Meksika göçmeni motorsiklet çetesi lideri gibi :(






Jason S. Mordeno. Karakteri: Noah McCallister. (Song Woo Bin/Mimasaka Akira/Shangguan Rui Qian/Mei Zuo)

Eveeet şimdi itiraf vakti.... İnanılmaz ama en çok Woo Bin'i, Jokerimin Amerikan versiyonunu beğendim dfglkdslkgj Tipinden bile "ben yine joker olucam abla" akmıyo mu dfkgdşfgkdfşlg






Bir BOF, bir HYD olmayacak, ama izlerim. İzlerim de, herhangi bir Amerikan dizisi olacakmış gibime de gelmiyor, tipler sanki Dame Chocolate'in yeni sezonu çekiliyo gibi bişiler uyandırdı bende. Hiç Amerikan gençlik dizisi tipleri yok hiç.... Ha belki biraz Ji Hoo-ay Oliver'da.. Aman neyse. Başlayınca görücez bakalım. Aslında başka karakterler de açıklanmış ama onların tipler de yukarıdakilerden pek farklı olmadığından, ve biraz da üşendiğimden yazma gereği duymadım. O kadar yazdım yazdım hala "ee noldu şimdi, niye oldu şimdi" modundayım. Harbi niye böyle bi dizi çekiyolar ya Allah Allah ne gerek vardı durup dururken... (yok canım, bizim Türkler bile öyle veya böyle bir uyarlama çekmişken amerikanlar hiç geri kalır mı? ya kalmasınlar da bu mudur elinizden gelen, bu mu yani??)

(bu arada bu 100.yazımmış.. Hmm.. 100. yazımın daha güzelli bişiler olmasını istedim ama.. neyse yapcak bişi yok sşlk)


Yorumlar

  1. 100.yılın kutlu olsun kanks akdjakdjakhdajjakshskdhsk

    YanıtlaSil
  2. bir dizinin en fazla kaç versiyonu olur konusunda rekora koşuyor maşallah =) bende bir woo bini beğendim bi o beğenilcek gibi zaten =/ hayırlı olsun 100. yazın =) bayramında mübarek olsun =P bir sürü yorum yazdım bügun kendimi aştım vallahi =D -merve-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama üzülüyorum ya bu dizinin neden bu kadar suyunu çıkarıyolar :( woo bin çok seksi bi melez gibi gözükmüyo mu sdlfkjsdlkj
      e daha nice 100 lere :D
      ne yalan söyliyim bloga girip bu kadar yorum görünce ben de şaşırdım :D

      Sil
  3. canım benim 100. yazın hayırlı olsun nice güzel yazılarını okumaya :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................