Bu fanlar niye bir garip?

Tüm yazı amaçsız amaçsız bilgisayar başında, twitter-facebook-blogspot-dizimag-koreanturk-turkanime turlayarak geçirdiğimi bilmeyen duymayan kalmadı sanırım. Durum bu olunca illa ki bir yerlerde karşılaşmış oldum dünyanın en iğrenç şeyiyle: EXO FANFİCTİON. veya direk: EXO FANLARI.

Bakın, açıkçası EXO'ya karşı herhangi bir sempatim veya antipatim yok, SM'in her şey olsun Çin daha çok olsun politikasından hoşlanmıyorum ama yine de EXO'ya karşı gayet nötrüm. Aralarında yakışıklılar var, aklımda bir ikisinin ismi de var ama Kai dışında hiçbirini toplu resim açsalar  gösteremem, hatta tek tek resim getirseler yine anlamam kim hangisi ne diye. Malesef EXO benim için hala birbirine benzeyen asyalılar sınıfında :D Bir iki de şarkılarını biliyorum, seviyorum falan.

Ancak fanları için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Tabi bakın yanlış anlaşılma olmasın, herkes aynı olmayabilir, kimseyi gücendirmek istemem ama facebookta karşılaştıklarımdan bir tanesi bile düzgün değildi. Arkadaş hepsi mi sıyırmış olur bir fan kitlesinin ya az yavaş gelin.. Gittikçe directionerlara benzetiyorum açıkçası exoticleri..

Şimdi, gördüklerim arasında en büyüğü 18, çoğunluğu 13-14, en ufakları da 11'e kadar iniyor. Ama bir fanfictionları var ki... Yani.... Nasıl desem.. Sadece yazmıyorlar da, aynı zamanda çeviriyorlar. Arkadaş bunlar nasıl fanteziler ya.. Kabul ben de merak edip bir iki tanesini okumuş olabilirim ama, hikayelerden gelen geçenin Kyungsoo'ya ve Sehun'a dayadığından başka bir şey çıkaramadım. Bir insan nasıl oppa oppa diye hayaller kurduğu, hayranı olduğu adamın düzülmesinden zevk alır?

bkz o hikayelerden birine gelen yorumlar:

Sanki 40 yıllık eşcinsel de yok alışması lazım yok homofobik mi, yok onu bırak git diğerini soy da becer. (resimleri sansürlemeye gerek duymadım sonuçta kişisel bi resim yok dimi? dlkjg)

Eşcinselliğe falan karşı değilim, kimsenin tercihi beni ilgilendirmez ama, heteroseksüel oldukları ortada olan bir grup erkeğin bir araya getirilip fanlarının sapık fantezilerini süsleyerek birbirlerine voltranı oluşturmaları fikri inanılmaz iğrenç geliyor. Yani hayır nedeeen??

Anlamıyorum işte, ben hastası olduğum Siwon fanservice için diğer üyelerle yakınlaşınca, Heechul yine fanservice adına konserlerde her gördüğünün dudağına yapışınca, veya Donghae'yle Eunhyuk sürekli burun buruna olunca rahatsız oluyorum,  millet kafasında onları birbirine sokup çıkarıyor. (evet farkındayım biraz daha açık anlatamazdım lksdjg)

Hayranların böyle davranmasının, oppalarını birlikte hayal etmesinin sebebi, oppalarını başka kızlarla beraber görmektense grup üyeleriyle görme istekleriymiş.

Ulan sen de kız değil misin, oppan sana değil erkeklere ilgi duyarsa hoşuna mı gider???

Oppasının yanına kız yakıştıramıyor, en ufak bir dedikodu çıkarsa kendini paralıyor, kıza saydırıyor falan.

En son, Infinite L'in bir ullzangla dedikodusu çıkmıştı, yok işte sevgililer mi diye, inspiritlerin kıza demediği kalmadı yemin ediyorum. E

Veya geçen gün çıkan, Trouble Maker'in yeni MV'si. Yok Hyuna nasıl bir orospuymuş da, falan fişlan. Böyle konsept mi olurmuşmuş, oppalarının yanında bu kızı görmek istemiyorlarmış. Ulan sanki Hyuna zorla çıkmış Hyunseung'un üzerine. Aloooo oppanız kızı götürmüş haberiniz yok. Siz hala Hyuna orospu da orospu. Sanki Hyunseung'u zorla tutuyorlar orada, istemezse söylesin bu kadar ağır sahneler içermesin MV. (MV hakkında siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum da şahsen ben her açtığımda yaa ben bu çocuğu canlı gördüm hıaaağğğğğ yaaaaaaaaağğğğ diye mutlu olup kapıyorum lkjdfglkjdfg)

Kabul, hayranı olduğum ünlülerin özellikle sevmediğim diğer idollerle mv dir fotoüraf çekimidir yakınlaşması benim de kıl olmamı sağlıyor ama bir iki dizi izleyince geçiyor yani ne yapayım hayatımı o ünlüye falan mı adayayım?

Oppan sevgili yapmak isterse yapar, sanane, kimene? Daha geçen aynen şunu gördüm facebookta:

"Bir gün Le Minho ''Evleniyorum !'' diye tweet atarsa 


Doğru evet evlenmesin sevgili yapmasın sap gelsin sap gitsin çünkü o sadece seni eğlendirmek için gelmiş dünyaya. Tek amacı sensin, palyaço çünkü o, eğlendiricek sonra göçüp gidicek bu dünyadan.

Galiba bu yüzden çok seviyorum seni..

Çok da bağlanmamak lazım ünlülere, Holly'e Bolly'e kpopa.. Benim de "yerim, aşık oldum, hof ne şeker çocuk, ay şapşiraaaak, yerüm yerüm" diye dolandığıma bakmayın. Özellikle kpop idollerini dizi izler gibi izliyorum. Tabi bu yaptığım ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum da, bence en mantıklısı bu. Bence hiçbiri dışarıya göründüğü gibi değil (öyle olduğuna inanmak istediğim idoller dolusuyla var tabi, nasıl görünüyorlarsa öyle olsunlar istiyorum ama insan emin olamıyor tabi, bkz. Heechul, Donghae, Onew, Taemin, Eunji, Yoona, Sooyoung, Kyuhyun) Hiçbiri göründüğü gibi değil de, işte işin o kısmı beni ilgilendirmez. Kameralara oynamak istiyorlarsa oynasınlar, kamerayı izleyen kişi ben olduğum sürece valla gerçek kişilikleriydi karakterleriydi beni hiç bağlamaz.

asilce aqladım

Neyse, çok konuştum gece gece. Niye böyle bir şeyi kafama taktım da böyle bir yazı yazdım bilmiyorum, yazasım vardı işte.. Aslında sanırım söylemeyi unuttuğum, anlatmak istediğim çok fazla şey var ama uykum var, ayrıca laptopun şarjı bitmek üzere şimdi hiç gidip şarja takamam ldskjglkj 

İyi geceler herkese..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................