Son Zamanlarda - 9

Heirs, Medical Top Team ilk bölümleri yayınlandı, üzerine SHINee Everybody albümü, T-ara Number Nine teklisi ile geri döndü, yetmedi TRT Müzik Music Bank'i verdi, bir de hala yeni gelecek olan diziler var Future Choice gibi.. E peki ben tüm bunlar olurken neredeyim?

Hala depresyondayım işte n'olsun.. Okul da hala bokum gibi..

Neyse bu defa kendi dertlerimi anlatmaya gelmedim şlsdkfsşdlkf

ARKADAŞLAR HEIRS. HIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Bu nasıl dizi olmuş!!

İlk bölüm yayınlanınca dayanamadım ing altyazı bile gelmeden izledim ve ince ayrıntıları pek anlamadım-aynı Monstar'da olduğu gibi. İnşallah bu işin sonu da Monstar gibi olmaz.. Neyse öhöm. Anladığım çok az şey vardı ama bu beni üst üste 4 defa izlemekten alıkoyamadı tabikisi.

Öncelikle, Lee Min Ho'yu acayip seviyormuşum bunu fark ettim, nasıl da özlemişim. Yalnız Kaliforniya güneşinde bayağı bir yanmış, esmerdi iyice kararmış, orada hamburgerleri götürmüş yanaklar bir şişmiş ama garip olan bacaklar hala çırpı gibi, dudakları da güzel bi rujlamışlar böyle pespembe, kısaca uzaktan bakınca biraz çingene çocuklarını andırsa da CANIIIIM BALIIIM SEN YİNE TELEVİZYONLARA MI ÇIKTIN BEBEĞİM. Böyle garip ama valla özlemişim yani. Övgüyü yalakalığı bir kesersek, mümkünse kendisini bir daha İngilizce konuşurken duymak istemiyorum sdflşkdsş İlk bi heyecan yapmıştım ağağğa lmh ing konuşucak sonunda anladığım bişiler dicek falan diye ama bu nasıl bir ingilizce arkadaş nolur sus min ho ben seni anlamadığım korecenle sevdim min ho.

Bir de Amerika'da, Kim Tan'ın yanında dolaşan o sarışın oğlana gıcık kaptım çocuk bir sus ya ilk defa replikli bir rol kapmış sanırsam, açıkçası o alerji şeysiyle nefessiz kalıp susunca bir rahatladım (aynı ikizim gibi).

Eun Sang'aysa gıcık kapasım var ama şimdilik gerek yok gibi sdlgkfs Aslında kız yine herhangi bir Park Shin Hye karakteri olmuş. Sürekli sıçıcakmış gibi bakıyor ama n'apalım ısınıcaz bir şekilde..

Yalnız Krystal beni bayağı bir eğlendirdi sdgkfgşlkdfg O Bo Na nasıl bir karakterdir? Tam bir overly attached girlfriend yemin ediyorum. Ama acayip sevimliydi sşldfkdşlf

Ayrıca, Kim Eun Sook'un dizilerini bu kadar sevmemin sebebini çözdüm sanırım. Başrol erkekler daha ilk bölümden kıza aşık olup şapşallaşıyorlar çünkü! Ay en sevdiğimden!

Özellikle 2.bölümde bir sahne vardı ki nasıl güleceğimi şaşırdım şlskdfşlk Tan, Eun Sang'ın facebook (gibi bişi) profilinde dolaşırken Chan Young'un yorum attığı bir fotoğrafa denk gelir. Yanlış anlamadıysam burada Chan Young, Eun Sang'ın çalıştığı yerde oturduğu için Eun Sang gitmesiyle alakalı bişi diyo, Master's Sun'dan öğrendiğim kadarıyla da bu dediği şey (goco) Defol! Burda Tan defolu okuyunca kendi kendini (kıççii) dimi yaa diyor, bi sn ya böyle anlatınca çok saçma göründü ama izlerken cidden çok güldüm şlsdkfsşldkf

Tamam bi sn biraz daha bahsedemeyeceğim- şey dışında, Woo Bin'in saçlarını böyle inek yalamış gibi yatırmasalarmış iyiymiş. Anladık zenginsin ve yaramazdın ve karizmatiksin ve coolsun - bayağı da şey çıkarmışım ben o saçlardan - ama saçlarını böyle yapıştırmak zorunda değilsin. Yine de çakma Jun Pyo karakterini çok sevdim şlsdkfsşldkf

Bir de bu afiş neden bu kadar korkunç? Shin Hye'ın bacaklarında şopun amına koymuşlar resmen. Hayır güzel görünse yine iyi, kötüyü boşver korkutucu görünüyor. Kızı son 5 aydır beslememişler gibi. Anladık Shin Hye'ın bacakları çok da ince değil, e pantolon giydirin bişi yapın da bu hale getirmeyi be kardeşim.. Yine orjinal haline en yakın olan Krystal'in bacakları olmuş. Evet işim gücüm yok oturdum afişteki kızların bacakları inceliyorum. Hemi de arkada yakışıklılar dururken. Ama bu Krystal niye bu kadar seksi ki..

Tamam tamam daha fazla Heirs'i anlatmıyorum, ama bir de altyazıyla izleyince buraya döneceğimi biliyosunuz :D

Ne diyorduk a bir de SHINee comeback albümü!!!

Ay negzel olmuuş!!


Sadece 1:56 sn olması dışında yayınlananlardan en çok Symptoms'u sevdim - ki kendisi şarkı mı tanıtım mı anlamadım ama şarkı galiba lşdfkgdşl Neyse işte çok sevdim.


En çok merakla beklenen (en azından ikizimin merakla beklediği) Everybody klibi içinse duygularımı çok kısa bir şekilde özetlicem:

Taemin sen maknaesin maknaeliğini bil, cutiesin sen tontoşsun yanakları sıkılasısın , böyle ceketi omuzlardan indirmeler falan olmuyor bir de baklava yapmış, çocuk senin aynı zamanda hem bu kadar sevimli hem bu kadar sempatik hem de bu kadar seksi olmaya hakkın yok anlaştık mı!!!!!!!!!

(Şarkıyla ilgili pek bir şey diyemiyorum, tamam kötü değil ama en azından daha fazla sözcük içerebilirdi. hadi içermedi bari kapak şarkısı olmayaydı. Neyse, öyle konserinde falan kopmalık bi şarkı işte.)

T-ara da TAM OLARAK aynı anda dönüş yaptı.


Söyleyecek fazla bir şey yok, herhangi bir T-ara şarkısı gibi işte, tarz aynı, melodi eski şarkılarını andırıyor, ne bileyim, öyle işte... Ama güzel şarkı.


Bir de Future Choice var, The Heirs kadar olmasa da kendisini de ilk duyurulduğundan beri heyecanla bekliyorum. Zaten konusunda da fantastik bişiler bişiler var, ne bileyim kızın gelecekteki halinin geçmişe dönüp çalıştığı yayın istasyonundan Kim Shin'le evlenmesini önlemek için tavsiyeler dağıtması gibi. Biraz Dating Rules From My Futurself'i andırıyor, evet.

Ya tamam diziyi her şeyden çok Yonghwa için beklediğimi itiraf ediyim lkjsdfşlskd Ben başrol sanarken kendisini 2.erkek rolünde olacağını öğrenmek biraz alttan alttan koysa da, aman biz Heartstrings'de görmüştük başrol hallerini. Ne yapalım böyle olsun bakalım. Kendisi başrol Mi Rae'ye (Yoon Eun Hye) aşıkmış dizide. E peki.

Diziye heyecan yapmamın ikinci sebebi de yazarının The King 2 Hearts'la aynı olması. Bu defa kara mizah değil romantik komedi yazıyor hanımımız. Bakalım nasıl bir şey çıkacak ortaya..

Yalnız dizinin yeni ismi de bir garip. "Marry Him If You Dare" valla Kim Shin'i bilmem de, Mi Rae'ciğim eğer olur da Park Se Joo (Yonghwa) yla evlenmeye cesaret edemezsen onu bana yolla, çünkü I dare babyim I dare...

Tamam ingilizceye daha fazla sıçmadan...


Aslında Man From Stars'ı da acayip heyecanla bekliyorum. Konusu İNANILMAZ saçma çünkü sşdlfkdşslk Şimdi bir adam var -Kim Soo Hyun-, bu adam uzaylı, 400 yıl önce Joseon döneminde dünyamıza inmiş, günümüze gelindiğinde kızımız Jun Ji Hyun'la aşk yaşıyor falan.

Dizi SBS'nin, The Heirs bittikten hemen sonra aynı saatte yayınlanacakmış.

Valla konu o kadar saçma ki bu diziyi SBS'den değil tvN'den falan beklerdim dfşglskdşkldlk Ama böyle saçmalıklara zaafım var, seve seve izlicem, ayrıca Jun Ji Hyun neredeyse 15 yıl aradan sonra ilk defa dizi çekiyormuş, kendisini bir tek My Sassy Girl'den bildiğimden bir şey diyemeyeceğim, aslında Kim Soo Hyun'a bir şeyler derdim de.. Özel canım özel.. Yakışırlar gibime geliyor.

Amaan neyse amma da yazmışım ha..

Şimdilik bu kadar, Master's Sun'un yazısını tamamlamaya çalışıyorum bir de şu sıralar. Yazıyı dizinin finalinin yayınlandığı gün yazmaya başladım hala bitmedi, ha sizi uzun bir şey bekliyor sanmayın, çok yazmadım sadece yazacak şey bulamıyorum, başka bir saçmalıklar yumağı yani -_-

Gidip bir şeyler izleyeyim ben en iyisi.

--- bir şeyi söylemeyi unutmuşum.

Lee Hong Ki'nin Heirs için bir şarkı söyleyeceğini duyduğumda inanılmaz mutlu olmuştum, ve acayip heyecan yapmıştım. O kadar heyecanlandığıma değmiş, I'm Saying, sen ne güzel bir şarkısın!! Hongki, senin neden sesin bile bu kadar sempatik??!!



Yorumlar

  1. meraba zeynep. yazılarına bayılıyorum. yani bayımak az ölüyom la resmen :D bende bi blok açtım ama bilgisayarla hiç aram yok bana yardımcı olabilir misin :D çok sevinirim... g-mail hesabım var varsa beni eklersen tanımadan bu kadar sevdiğim biriyle konuşmayı çooook isterim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seve seve yardımcı olurum kevser ^^ biriyabancidizimidedi@gmail.com a mail atarsan rahat rahat konuşabiliriz bence n.n

      Sil
  2. çok mutlu olurum teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  3. heirsten soğudum ben iyi mi oturup doğru düzgün 3 gün sonra izledim =/ açtım minhyukun bölümlerini izledim kapattım =/ çok fazla konuşuldu bu dizi hakkında iyice soğumuşum farkına varmadan neyse şimdi umudum liderimizin dizisi mhıydde shineenin şarkısını pek sevemedim ama t ara iyiymiş ilk defa dinledim bu kızlarıda zaten. Lee hong gi ve sesi diyorum ve susuyorum =) -merve-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence heirs'i biraz biriktirip geri dönüş yapmalısın, bence ben 14.bölümde falan hay başlarım sizin entrikanıza diye kapayıp dizi tamamlandıktan sonra bitiricem, ne bilim içime böyle bişi doğdu hep bu suyu çıkarıldığı için :D
      ama nolursa olsun izlemelisin ^^

      Sil
  4. Peki, peki "Secret Love" hakkında ne diyorsun??:) Ben de ona takılıp kaldım, valla senin yorumunuda okumak isterdim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ji sung ve bae soo bin'in gazına gelip ilk bölümü izledim, baktım bu biraz fazla ağır bana, biraz erteledim izlemeyi. tamamlandığında ben de izleyeceğim inşallah, izler izlemez de her zamanki gibi ayrıntılı bi yazı yazarım hakkında ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................