Tespit #1

Merhabalar efendim, hepinizin bayramı kutlu olsun, kesildi mi kurbanlar? Evleri hepten bir kavurma kokusu sardı mı?

Neyse sohbet vermeye gelmedim buraya ldfkg

Dün yeni başlayan Kore dizilerine bir göz atarken kuzenim Future Choice'in afişini gördü ve muhteşem bir şekilde tespiti koydu:

BU KIVIRCIK KIZ SEKSENLERDEKİ NAZLIYA BENZEMİYOR MU?

ilk duyunca bayağı bir güldüm ama, olm harbiden benziyo ya.. (bu dizinin her karakterini her oyuncusunu birilerine benzetip duruyorum bu nasıl iş ya...)


Aslında sadece resmi koyup çıkıcaktım, no comment, ama kendimi tutamıyorum: AUAHSUHAUHAAHAHAHHAHAUAHAAHAHAHHAKSDJHAHAHAHSUDHAUAHADASDUHAUHAHAHAHAHAHAAHHASDUYAHUHASD


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................