Big / olmamıs bisiler bisiler

bu afişte en baştaki kadını niye koymuşlar anlamadım.........

Kang Kyung Joon 17'sine kadar annesiyle Amerika'da yaşamıştır, annesi de ölünce tek akrabası amcasının yanına Kore'ye döner, garip bir şekilde karşılaştığı genç öğretmeni Kil Da Ran'dan hoşlanmaya başlar. Kil Da Ran'sa turnayı gözünden vurmuş, taş gibi bir doktor olan Seo Yoon Jae'yle nişanlı olan kızımızdır, ancak o henüz farkında olmasa da nişanlısıyla aralarında bir takım sorunlar vardır. Kyung Joon Kore'ye döndükten kısa bir süre sonra Yoon Jae'nin de karıştığı bir trafik kazası geçirir, hastanede uyandığındaysa garip bir durumla karşılaşır: kendi vücudu yerine Yoon Jae'nin vücudundadır...........

Konuyu okuyunca, dizinin yazarlarının da Hong kardeşler olduğunu öğrenince, yetmedi üzerine bir de kadroya bir göz atınca, diziyle ilgili beklentilerim büyüdü, büyüdü, ama bayağı bir büyüdü. İzlemeden önce bir-iki de blog yazısı okudum dizi hakkında, okuduklarımın hepsi şans mı bilmiyorum ama onca beklentimi dizginledi, ne bileyim, herkes aynı şeyi yazmış, çok beklentiniz olmasın, hele final zaten berbat bunu bilerek başlayın gibi. Açıkçası finalin diziye göre gayet normal olduğunu bile düşündüm o derece bir berbatlık... Neyse bir sn kötülemeye erken başladım.

Şimdi şöyle, diziye çoğu izleyicinin aksine Gong Yoo veya Lee Min Jung için başlamadım, tek amacım psikopat ex rolündeki Suzy'i izlemekti! 

Spoiler. Bir defa, Honglar nasıl olmuş da bu kadar batırmışlar anlamadım. Önce sanki Yoon Jae kötüymüş gibi görünüyordu, ne bileyim aldatıyormuş falan, ama Kyung Joon iyi çocuk, bunu fark ediyor, Kil Da Ran'ı koruyor. Sonra? Meğersem Yoon Jae kızı seviyormuş, yaptıkları yüzünden vicdan azabı çekiyormuş, haydaa... Gitti mi güzelim çocuk bok yoluna?

Yukarıdakiler benim için hatalı olanlardı ama kurgu da o kadar saçma ki resmen evrensel boyutta kimse bir mantık arayamaz. 

Yoon Jae ve Kyung Joon aslında ikizlermiş, biri daha embriyoyken dondurulmuş, önce Yoon Jae doğmuş bundan 12 yıl sonra Yoon Jae hastalanınca onu iyileştirmesi için diğer embriyo-Kyung Joon başka bir kadının vüducuna yerleştirilmiş ve o doğurmuş. Sürekli iyileştirdi iyileştirdi dediler ne iyileştirmesi nasıl iyileştirdi ilik nakli makli deselermiş olmuyor muymuş? Şimdi bir de, Yoon Jae 30 yaşındaydı desek, doğum yılı 1982 oluyor, o yılda nasıl böyle bir tıp mucizesi gerçekleştirmişler? 2000'lerden önce bildiğim en önemli biyolojik gelişme 97'li Dolly'di, o da bir koyuna göre erken yaşta ölmüş gitmiş zaten, bunlar nasıl oldu da önce 82'de o embriyoyu alıp dondurdular, sonra 94-95'te başka bir kadının rahmine yerleştirip sağlıklı bir şekilde doğmasını sağladılar?

Biyolojiye dair en ufak bir bilgim olmamasına rağmen, üzerine bir de Big fantastik bir diziyken neden bu kadar çok soru sordum bilmiyorum. Ama yani canım bu Honglar da... Fantastik dizi yazmışlar, sonra sonunu bilimsel gerçeklere bilim kurgulara bişilere bişilere bağlamaya çalışmışlar, e sıçmış batırmışlar bu çabaların sonunda. İzlediğim 8. Hong kardeşler dizisiydi, ilk defa bu kadar saçmaladıklarını gördüm, sonu hikaye bakımından değil de kurgu olarak bokum gibiydi. 

Hikayesineyse dediğim gibi Yoon Jae'ye üzüldüm. Ben onun tarafındaydım, dizi boyunca garibim vücuduna dönmese bile en azından bir uyansa diye bekledim. Zaten esas Kyung Joon'u oynayan çocuk sadece yatarak götürdü diziyi. Yani bok edin de bu kadar mı olur... Zaten Gong Yoo'yu ilk bakışta Yoon Jae rolüne öyle bir oturtmuştum ki, sonradan içine Kyung Joon kaçmış hallerini "Gong Yoo" olarak izleyemedim. Biliyorum anlamadınız şlskdfşlks Ne bileyim bu yüzden de, Kyung Joon şebeklikleri yapıp dursa da, çok eğlenceli sahneleri olsa da Gong Yoo beni pek etkilemedi. Allah Allah bak yine sinirlendim.. 

Ama kötülemeye asla kıyamayacağım biri de var tabi: Suzy! Ya sen nasıl mal bir şeysin sşdlfksdşflk Bir kız düşünün komadaki erkek arkadaşı, tuvalete gittiğinde kendisini özlemesin diye suratının fotoğrafını bastırdığı yastığı uyuyan çocuğun yanına koyuyor sşdlkfsdlfksşlkdşlk (kızı canlı canlı gördükten sonra hafiften sulanmaya mı başladım ne sdlfksdşlk amanın! sdlkfşldk) Spoiler bitti.

Kısaca beğenmedim. Big diye bir Amerikan filminden esinlenilmiş sanırım, izlemedim ama bir ara izlerim. Umarım kurgu bu kadar salak değildir.

Tamam dizi salaktı malaktı ama Da Ran'ın kardeşiyle Jang Ma Ri'nin her sahnesinde hunharca kahkaha attım aushdauhsdkhskduhsd

Bu küçükler de çok sevimliydi, hele küçük kız çocuğu evciliğe zorlarken diğerinin hayıflanması acayip eğlenceliydi sldkfşlkd

Yorumlar

  1. lütfen sayfa yanlarının zeminini düzeltin, hiç okuyamadım:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ama :( orası benim canım, bebeğim, bitanem, kıyamam ki :( yazı renklerini değiştirsek?

      Sil
    2. sağ tarafdaki linkli yazıları okumak o kadar zor ki:((( Halbuki blogunuza bayıldım, isterken sizi üzmek değildi amaç sadece kolayca okuyabilmekti. Neyse artık yavaş yavaş çözerim:)

      Sil
    3. teşekkürler ^^ zaten yakında blogun tasarımını değiştiricem, o zamana kadar idare etsek ^^

      Sil
  2. merhaba bloğunu bugün gördüm çok hoşuma gitti sana özendim bende açtım başarılarının devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha teşekkür ederim, blogunun linkini atabilirsen ben de seninkine bi göz atmak isterim ^^

      Sil
    2. http://yoboseyo-merhaba.blogspot.com/ pek öyle başarılı değilim ilk yazım nede olsa ama seninkilerini okurken gülmekten yıkılıyorum bu arada senin adın dizikolik-mania google beni adımı beğenmemiş ad kurallarını uymuyormuşum :)

      Sil
    3. benim hesap google hesabıyken kabul etmiyodu mesela dizikolik mania şeysini, bi süre sonra uyarı geldi "google hesabını blogspot dışında hiçbişeye kullanmıyon bari bloggr hesabına çevir" diye (tamam tam olarak bu kelimeleri kullanmadılar ama konu buydu slkjf) ben de tamam dedim ve öyle aldım ismi, girip sadece blog yazıp çıkarsan bi süre sonra sana da gelir o yazı :D

      Sil
    4. anladım teşekkür ederim :)

      Sil
    5. bu diziyi izliycektimde senin yazından sonra fikrim bayağı bir değişti :)

      Sil
    6. yalnız yanıltmıyım kimseyi, eğlenceli sahneleri vardı, ama ben beğenmedim, dediğim gibi gong yoo yu role oturtamadım (evet garip bir durum, mükemmel bir oyunculuk sergilediğini söylüyorum ama role oturtamıyorum kafamda... hm..)

      Sil
    7. zaten konuda pek ilgimi çekmemişti ama merak ya izliycektim ama gerçekten konu çok güzelde roller uyumlu değil :)

      Sil
    8. Blogunda su uste her telden calan blog yazıyor ya doctor who'nun resimleri filan var onu nasıl yaptın acaba ben arastırdım ama bulamadım yardımcı olursan sevinirim

      Sil
    9. onu photoshop cs5 kullanarak ikizim yaptı ^^ (arkaplan resmi photoscapeden düzenlendi, üzerindeki so ji sub-gong hyo jin, harry-hermione-ron, doctor-amy, photoshop brushlarıyla, yazılarsa yine photoscape'den, karışık göründü sanırım ama aslında gayet kolay ^^)

      Sil
    10. ne söyledğimi anlatamadım sanırım :D onu oraya nasıl koydun demek istiyorum :)

      Sil
    11. hahaha yine rezil olduk desene :D

      tasarımı düzenlerken yandaki yerleşimden koydum, blogum için tanıtım yazmaya çok üşendiğimden de isim ve tanım yerineyi işaretledim :D

      Sil
    12. anladım teşekkür ederim bu arada adın zeynep mi?

      Sil
  3. izlemedim izlemiycem =) hiç iyi yorum duymadım hakkında ya =) -merve-

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................