Panda and Hedgehog / one, two, three, go!

Maculinea teleius kelebeği
Aspidomorpha transparipennis böceği

Rhyssa persuasoria böceği

Homotropus tarsatorius böceği
Bugün 9 haziran pazar, ve dizikolik bir dizi daha bitirdi. Bugünün hasılatı da Panda and Hedgehog, nam-ı diğer Panda ve Kirpi (Pandayanggwa Goseumdochi).

Aaah ne de özlemişim bu tarz tatlı sempatik dizileri. Kpop araştırmalarından kendisi Donghae'ye iyice kaptıran dizikoliğiniz gitti onun hatırına bir göz atayım dedi diziye, ve daha ilk sahneden Donghae-dizideki adıyla Seung Ji "1-2-3, KOOOŞŞ!!" diye bağırınca bağlanıverdi. (Aslında burada vaan tuu sıriii kooşş!! tarzı bir şey duyuyoruz Donghae'nin ağzından. Evet bildiğiniz koş, Türkçe koş. Bilerek yaptıklarını sanmıyorum, go derken dili sürşmüşdür kesin ama benim buradan anladığım; DONGHAE BENİ SEVİYOR :)))))

Şaka bir yana dizinin konusuna geçelim artık.

Go Seung Ji (Lee Donghae) çocuk ıslahevinden çıkmış, yemek yapma konusunda çok accayip yetenekli bir yetimdir. Büyükbabası olarak gördüğü Park Byung Moo ile beraber yaşamaktadır. 11 yaşındayken kafasına vurulmuştur ve bu nedenle 11'inden öncesini hatırlamamaktadır.

Pan Da Yang (Yoon Seung Ah) , ana babasının vefatı üzerine onlardan kalma Panda kafeyi kız kardeşi Pan Da Na ve teyzesi ile beraber işletmektedir.

Choi Won Il ise Pan Da Yang'ın çocukluk arkadaşı olmasının yanı sıra Saint Honoré'un varisidir. Babasının vefatından sonra annesi tekrar evlenmiş ve bu evlilikten Wol In'ın kardeşi Won Yi doğmuştur. Ancak Won Il her ne kadar kardeşini sevse de annesinin evlendiği Choi Jae Kyum'dan babayı bırak ahjussi bile demeyecek kadar nefret etmektedir. Saint Honoré'un hisselerinin %45'i ona aittir. 15 yıl boyunca Amerika'da yaşadıktan sonra Kore'ye döner ve çocukluk aşkı "Panda"yı tekrar görünce peşine düşer (:P)

Seung Ji'nin Panda Kafe'de şef olarak işe başlar, Won Il de bu durumda Da Yang'ı kıskanır. E bu durum da sağolsun hem Seung Ji ve Won Il, hem de Panda Kafe ve Saint Honoré arasında tatlı bir çekişme başlar.


Yalnız cidden tatlı, bayağı bir tatlı. İzlerken canım o tatlılardan pastalardan nasıl çekti tahmin bile edemezsiniz. Allah herkese Seung Ji gibi koca nasip etsin, hem yakışıklı, hem sempatik, hem karizmatik, hem becerikli, hem de ÇOOK TATLI. (burada içimdeki fangörlü yine susturuyoruz)

Dizide hikaye olarak beni şaşırtan pek de bir şey olmasa da kendimi kaptırdım valla. Spoiler başladı Seung Ji'nin çocukluğunu hatırlamaması ve üzerine flashback sahnesinde Min Woo diye bir çocuğun kaybolduğunu göstermleri.. Kısacası zaten Seung Ji'nin aslında Min Woo olduğunu anlamıştım, eminim bu konuda yalnız değilim. Yani dizi boyunca Min Woo'nun bulunmasını değil yarım akıllı Panda'yla anlaşılmaz Won Il'in durumu çakmasını, hiç olmadı bir şüphelenmelerini bekledim. Min Woo'nun dedenin torunu olduğu zaten belliydi de Choi Jae Kyum'un oğlu olduğunu düşünmemiştim, Jae Kyum'un gidip de dedenin kızını gözetlediği yerlerde farkettim ve pek de şok olmadım, amaan nolmuş. Spoiler bitti  Sorry Love You gibi bir felaketten sonra bu dizi nasıl güzel geldi anlatamam ^^


 Dizideki her şey, ama her şey çok tatlıydı. Hatta ilk başlarda bana çok yapmacık gelen Won Yi'yi bile zamanla sevdim, bağrıma bastım. O hyung, noona diye diye etrafta erkek fato gibi dolşaması bile sempatik gelmeye başladı :D Bir ara o Saint Honoré'daki elemanla aşk yaşayacak, hiç olmadı gidip Seung Ji'ye aşık olacak sandım ama yok ı-ıh tam erkek bu anacım. Abisinin ufak versiyonu :D

Sürekli para peşinde olması, her türlü ortamda rüşvete gelmesi falan çok güldürdü beni. Aslında o kocakepçe kulakları ortaya çıkarmadan saçları serbest bırakınca çok da tatlı kız ya.


Bir de Seung Ji'nin "helmee"si ile arasındaki ilişki çok tatlıydı. Çocuk sarhoş oldukça adama yapıştı, kucağına yattı, şu yandaki resme bakar mısınız ne kadar tatlılar. Dede ne kadar da çok seviyodu ya Seung Ji'yi, n.n (Bu arada Choi Jin Hyuk'a çakma olduğu 50 metre öteden anlaşılmasına rağmen kırmızı saç ne kadar da yakışmış)


"Şişeler boş olsa gerek" ldkgjfdljg



Kısacası çok sevdim ben Panda and Hedgehog'u. Karakterlerin ismine kadar çok şeker ve komikti. Bakınız; Da Yang'ın kardeşi Pan Da Na. Dana diye isim mi olur lan dana ya bildiğin dana skfsdklf (evet, bu espriyi de yaptım eksik kalmıyım)
Başroldeki kızımızı Playful Kiss'te Oh Ha Ni'nin otaku kankisi rolünde izlerken üniversiteye başladıkları gün geçirdiği değişimi görünce "Keşke başrolde olduğu bir dizi çekse de bu kızın hünerlerini görsek" dediğimi hatırlıyorum. Ya tamam çekeceğini izaten düşünmüştüm ama tutup da Donghae gibi muhteşem bir yaratıkla çekebileceği hiç aklıma gelmemişti şansa bak u.u

İsmi dana mana ama kendisi acayip güzel tatlı bir kızdı, ayrıca çok da komikti, "fotoğrafını çekeceğim herhalde uyurken çıplaktır skdjflkdsjflk"

Başta uyumsuz olacaklarını düşünsem de, eğer yukarıdaki fotoğraflarda gözlerinizi Donghae'den ayırıp kıza bakarsanız gayet sempatik görünüyorlar aslında

"Çünkü bodrumdan yukarı çıkılır aşağıya mı inelim?!"

Mal beyin kanaması geçireceksin insene aşağı (burada yazar kendini Donghae'nin  sevgilsi olarak hayal ediyor)

:')

Bu dizinin üzerine kolay kolay kdrama beğenebileceğimi sanmıyorum, o yüzden bir süreliğine animelere sarmayı planlıyorum gençler, yarının serisi ne olacak bakalım :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................