Müsaadenizle bu adamı severken öldürmek istiyorum


Biriciğimden ayrılık vakti geldi mi gençler? Yemin ediyorum acımı içime attım la şimdiye kadar.. Biz sanıyorduk ki Matt 8.sezon da Doctor'umuz kalacak. Ama geldi mi zaten 7.sezon finaliyle yeterince sarsılmış biz saftirik whovianlara bir darbe daha; Matt Smith, biricik 11. Doctor'umuz 50.yıl özel bölümüyle beraber ayrılıyormuş..

Matt'in ayrılmasına mı yanayım, Jenna'yla yeterince bölümü olmamasına mı, 50.yıl özel bölümünün sonunda bizi bekleyen ölümüne korkutucu rejenerasyon sahnesine mi, yeni gelen Doctor'un kim olduğu hakkında en ufak bir fikrim olmamasına mı, yoksa.. En baştaki; Matt'in gitmesine mi..

İlk geldiğinde ne yalan söyleyeyim David'in gitmesini kaldıramayan, "I don't wanna go" cümlesinin altında ezilen şu yüreciğim sağolsun Matt'i boykot edercesine yeni Matt'li sezonu uzun süre izlememiştim. (Tabi benim boykotum kendime, neyse) Ama alışmak değil, David'in üzerine kaldıramamıştım yeni bir Doctor'u.

Şimdiyse Matt'in yerine bir başkası gelecek. Eskisi gibi olacak mı? Saçmalamayın elbette ki hayır. Matt de bir David değil, yeni gelen aktörden de bir Matt olmasını beklemiyorum. Ama ne olacağı belli, 8.sezonun ilk 2-3 bölümünü gözüm yaşlı, diziye yeni başlıyormuş gibi izleyeceğim.

Ve de bir video var, Matt Smith'in henüz yeni çektiği. Kendisi şu an Detroit'te, Hollywoodlar'a akma peşinde, "How to Catch a Monster" isimli filmini çekiyor. Demiyorum ki Hollywood aktörü olma, ünlenme, yalnızca biraz bekle be aşkısı, olmaz mı? Olmaz tabi her türlü nah bana :(

Yine de bir teşekkür videosu var biriciğimiz Matt'imizin bizlere. Buyurun video şu;


Duyduğum okuduğum kadarıyla yazılanlar söylenenler de şunlar; (yalnız- yanlış duymuş olabilirim arada kopukluklar da olabilir ama benim İngilizce bu kadar yapacak bir şey yok)

DOCTOR WHO LAND!!
A message from me, to you
Benden sizlere bir mesaj,
A THANK YOU
BİRE TEŞEKKÜR.
To a marvelous crew!
O olağanüstü tayfaya!
To the crazy ginger one
Çılgın bir kızıla,
To the one with nose, and funny bones
Koca bir burun ve komik kemikliye, 
To the imposible girl in the short red dress
Kısa kırmızı elbisesindeki imkansız kıza,
And to the pen the scribe;
Ve kalemin ustası;
MY MATE MOFF
DOSTUM MOFF'A.
YOU DA BEST
SEN EN İYİSİSİN!
But most of all..
Ama en önemlisi..
Without further ado
Çok fazla uzatmadan...
TO THE FANS
TO YOU
THE BIGGEST
THANK YOU
EN BÜYÜK TEŞEKKÜR SİZ FANLARA!!

Doctor Who Land.. Listen. This is a message to say thank you for all your support over the past 4 years. To Steven Moffat, all the brilliant costume crew, just mate to all journey, a marvelous one But really that makes our job to this spectacular is the fans and support from the fans. It's too unique. And it's meant a lot.

So; THANK YOU!

And I'm in Detroit and it's late, I've just finished the night shoots, BUT


THANK YOU!!

Doctor Who dünyası.. Dinleyin. Bu hepinize son 4 yıldaki desteğiniz için bir teşekkür mesajı. Steven Moffat'a, o harika kostüm takımına, o muhteşem yolculuklardaki tüm dostlarıma/yoldaşlarıma, ama aslında işimizi bu kadar göz alıcı yapan şey olan; sizlere ve verdiğiniz tüm o desteğe! Bu, çok eşsiz ve çok şey ifade ediyor. 

Bu yüzden; TEŞEKKÜR EDERİM!!

Şu an Detroit'teyim, biraz geç (veya erken de demiş olabilir anlayamadım -,-) ve ben daha az önce gece çekimlerimi bitirdim, AMA (şapşal ya flkdsjfsdlkjgskljg)

TEŞEKKÜR EDERİİİM!!

Çok ciddiyim, seni severken öldürürüm be adam, bu kadar sevdirdin kendini nereye gidiyorsun? :(

15 gün falan yokum büyük ihtimalle dostlar, o zaman; 15 gün sonra umarım daha sevimli bir yazıyla; GÖRÜŞÜRÜZ! ^^ (tamam şu an ^^ koyacak kadar pozitif bir modda değilim ama koymayınca da embesil gibi gözüküyor)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................