Vampire Knight + Vampire Knight Guilty


Dünkü Panda and Hedgehog yazımda, Vampire Knight 10 haziranın hasılatı olacak demiştim ama dün yatmadan önce gecenin körlerine kadar izleyerek 9 haziranda bıraktım animeyi :D

5 yaşındayken bir vampirin saldırısına uğrayan Yuuki, safkan bir vampir tarafından kurtarıldıktan sonra. Cross Akademisinin müdürü Bay Cross'a emanet edilir. Müdür Cross Yuuki'yi evlat edinir. Yuuki'nin ilk hatıraları bunlardır, öncesini hatırlayamaz. Bununla birlikte birkaç yıl sonra ailesi yok edilmiş olan Yuuki yaşındaki Zero da onlarla yaşamaya başlar. Cross Akademisi sabahları normal öğrencilere, akşamlarıysa kimsenin haberdar olmadığı Vampir öğrencilere hizmet vermektedir. Zero Yuuki bu "vampir" durumdan haberdar olan tek öğrencilerdir ve geceleri gardiyanlık yaparak gece öğrencileri ve gündüz öğrencilerinin birbirlerine zarar vermelerini engellemektedirler. Gece öğrencilerinin başındaki Kaname-senpai ise yıllar önce Yuuki'yi kurtaran safkan vampir (sampir mi desek kısaca şunlara? tamam tamam sustum :D) den başkası değildir. Zamanla Yuuki'nin geçmişine dair kayıp parçaları hatırlaması ve Zero ile Kaname'nin sırlarının yavaş yavaş ortaya dökülmeye başlamasıyla olaylar karışacaktır.

Animede 1.erkek kimdi anlamadım :D Yuuki Kaname'den hoşanıyor gibiydi ama aynı zamanda Zero'yu da acayip önemsiyordu, yani ona mı aşık? Neyse gene çok zorladım kendimi :D Anime başlıkta yazdığım isimlerdeki iki sezondan oluşuyor, ama manganın tamamı uyarlanmamış sanırım,  mümkün değil yani Guilty'nin sonundaki gibi bitmiş olması, neyse spoiler vermeyeyim şimdiden :P Bu arada serideki favori karakterim şu yandaki resimde gördüğünüz Müdür Cross'tu. Eski vampir avcısı nereden estiyse kendine böyle bir okul kurmuş, bir de ile. Adamın tek derdi Yuuki'yle Zero'nun- özellikle de Yuuki'nin ona "baba" demesiydi :D


Bu arada Kaname karakterini de özellikle ilk sezonunda hiç anlamadım. Kıza HER GÖRDÜĞÜNDE sarıldı arkadaşlar. Bir de adam gibi konuşmuyor da, ne diyor, ne demeye çalışıyor anlamıyor insan. Manyak mıdır nedir. Kız da ondan mı hoşlanıyor Zero'dan mı son bölümlere kadar kafamı karıştırdı durdu.





"Bana öyle bakma ne olur, içiğm yanığyoor" - Bayhan feat. Yuuki. Kızım sen ne diyosun? Hepiniz ayrı manyak arkadaş. Üzgün gözlerle? ADAM VAMPİR AMK VAMPİR.



HOŞT ULAN. Sen ne diyon? 


Spoiler başladı. Yuh hatta beşik kertmesi. Sen napıyosun ya? Yuuki'nin Kaname'nin kızkardeşi çıkması başka bir şey, bunun dedikleri başka. "O benim eşim olmak için doğdu" ve"Bizim gibi safkan vampir klanlarında kardeşlerin evlenmesi çok normal" Niye siz Targaryen misiniz? Kanınızın saf kalması için böyle uğraşıyorsunuz öyle mi? Ulan Allah'sız- yav çocuğun soyadı da Kuran'dı çocuğa ne küfredebiliyorum ne Allah'siz diyebiliyorum çarpılıcam diye. Spoiler bitti.

Neyse. Öyle böyle bir animeydi işte Vampire Knight. Ne çok beğendim, ne de nefret ettim. Sırf Zero'nun tapılası duruşu için bile izlenebilir bence. Bu arada- asıl erkek karakter Zero sanırım. Ki bundan hala emin değilim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................