18 ve 29 - Ögrenci Siwon


18 yaşındaki Yoo Hye Chan, normal bir lise öğrencisidir. Aynı sınıftan, komik ismine rağmen TAŞ GİBİ olan Kang Bong Man'dan nefret etmektedir çünkü Bong Man, kızımızın hoşlandığı sunbaesi karşısında rezil olmasına neden olmuştur.



BONG MAN DA BONG MAN AMA. Neyse içimdeki fangirl ü susturup konuya devam ediyorum hemen. Kızımızın normal bir hayatı var işte, annesi ve kız kardeşi ile yaşıyor, en yakın arkadaşıyla dedikodu yapıyor, sunbaelerini kesiyor falan.



Bir gün okul bahçesinde bayılıyor, ve bir uyanıyor ki yıl 2005, yaş olmuş 29. Etrafında suratlarını hiç tanımadığı insanlar, daha önce hiç görmediği bir dünya var. Üzerine bir de annesi vefat etmiş, kendisiyse Kang Sang Young isimli ünlü bir aktörle evli. En ilginciyse bu Kang Sang Young çıkış yapmadan önce gidip adını değiştiren Bong Man'dan başkası değil.

Durun durun büyülü fantastik bir dizi değil 18 vs 29. Yalnız kızımız Hye Chan'ın kaza yaptıktan sonra hafızasını kaybetmesinin getirileri bunlar. O sıralar arasının bozuk olduğu eşi Sang Young'a ise gün doğuyor bu sayede. E malum eşi son 10 yılı unutmuş, doğal olarak aralarının bozulduğunu, bildiklerini, Sang Young'un hatalarını, kısaca her şeyi götürmüş bu hafıza kaybı.

Buyurunuz 18lik ve 29luk halleri. Tamam Bad Couple'da tanıdığım Ryu Soo Young'u da çok severim ama insan şu fotoğrafı görünce diyor ki 18'indeki Bong Man keşke hiç büyümeseymiş, şebelek ya


Çok tatlı diziydi 18 vs 29, şahsen My Girl hariç eski yapımları pek sevmem- herkesin hastası olduğu Full House bile sıkmıştı beni yani düşünün- bu anti patim nedeniyle uzun zamandır listemde olan şu diziyi erteledim de erteledim. En son pazar günü dedim ki amaaan yarınki sınav coğrafya nasılsa 20 alsam geçiyorum ko götüne ve oturdum akşama kadar diziyi tükettim, oooh ne de iyi ettim, sınava günlerce çalışan çok sevgili çingularım bile sıçmış, çalışsam da bir şey yapamayacakmışım yani no problem. Oturun izleyin valla hiçbir şey kaybetmezsiniz, benim konuya böyle daldığıma da bakmayın aslında, dizinin konusunu hiç bir forumda sayfada benim anlattığım gibi mistik bir şekilde bulamazsınız :D

Dizide en çok geriye dönüş sahnelerini sevdim, yani bizimkilerin lise zamanında yaşadıklarını gösteren sahneler.


"Seni dans ederken görmek istiyorum" salak ya bu çocuk valla bakın, sıfatını sevdiğim ya, 2005'te neyse hala o, hatta gittikçe daha da karizma olmuş Siwon, Allah sahibine bağışlasın diyeceğim fangirllüğü tutuyor diyemiyorum, KIYMETLİMİSSSSSSİ KİMSEYLE PAYLAŞMAM!! (Elfler tarafından katledildi)

Ha bir de Sang Young- öff Sang Young ne ya Bong Man diyeceğim artık nasılsa Korece bilmiyorum bana komik gelmiyo isim işte. İşte Bong Man'ın azdığı sahneler çok eğlenceliydi, karısı araba kazası geçirmiş hafıza pert bizimkinin aklı fikri aralarındaki soğukluk nedeniyle hasret kaldığı aşna fişnede, şapşal ya. Valla sürekli yakınlaşmaya öpmeye çalıştı ama nafile cıks, yemezler bu numaraları. Kızımız aklı hatırlamadan vücuda izin vermiyor malesef Bong Man'cığım, rahat dur sen en iyisi.

Tabi dizide sinir olduğum kısımlar vardı. Spoiler başladı - o liseli velede ayrı, tipsiz oyuncu parçasına ayrı sinir oldum. Hayır aktris dediğin güzel olur bunun kafası ayrı çenesi ayrıydı, çirkin şey bir de tutturmuştu Sang Young da Sang Young diye, mal. Liseli desen başka bi mal, noonan lan o senin aranızda 10 yaş var, üstelik kadın bir de evli, neyin peşindesin sen? Git ders çalış karı kız kes hiç olmadı osbir çek bizimle uğraşma!- spoiler bitti

Şimdi bu çok alakasız oldu dimi? Neyse olsun erkek görün işte *.*


Hye Chan'ın Bong Man'ın dedesine hediye diye götürdüğü şu sırt kaşıma şeysinden bizde de var lan, müthiş icat valla. Koymadan edemedim pazarda mazarda bir yerde görürseniz yazılı yazısız hiç tereddüt etmeden kapın bi tane. (benden bu kadar... sdkfjsdlkjg)



Bir de dizinin finali bulundurduğu tüm götlüklere mallıklara rağmen gayet güzeldi. Hayır finaldeki olayları anlatmayacağım ama o bölümdeki en şirin şeyi göstereceğim;

ALLAH'IM ŞUNA BAK PAMUK GİBİ YA BAKIŞI YENESİ YANAKLARI SÖMÜRÜLESİ APTAL YARATIK SENİ :*


E yani Hye Chan'la Bong Man'dan nasıl bir çocuk bekliyorduk ki? Tabiki dünya tatlısı çıkacaktı. Yav tamam onun şirine çıkacağı belliydi de Bong Man'ın bu kadar şapşal bir baba olacağını beklemezdim :D

Şapşal mapşal ama baya da sevimli şimdi hakkını yemeyelim, o nasıl bir bebek tutuştur, ocağa yetişme çabasıdır, ne kadar tatlılar ya baba kız :D





Bak gene kendiliğinden araya giriverdi, istemli olarak yapmıyorum bunu (!). Şeytan tüyü var bakın bu çocukta söylüyorum. Her türlü sevdirir kendini, eneeem öğrencilik de ne kadar yakışırmış.


Neyse neredeydik? Heh kötü baba Bong Man :D

Baştan düşünecektin babası sen onu :D yalnız Hye Chan da iyi kapak atmış valla sen hem her ev işini kocana yaptır, bebeğe baktır, bezleri yıkat hem de git zavallı adamı azarla ama o gene de seni sevsin, hayata bak be :D



Yok yok, hiç de kötü bir baba değil o. Ailecek ısırmalıklar hepsi :D

Bebecik sen de ağlama bakıyım, bulmuşsun Hye Chan gibi anayı Bong Man gibi babayı ne diye ağlıyorsun? (bebeğin yerinde ben olsam ben de ağlardım çaylak ana babama :D-dönek miyim azıcık?)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................