I'm Sam / patates kılıklı ögretmen


Dünkü bol atarlı dramlı sinirli I'm Sorry I Love You yazısından sonra bugün fi tarihinden kalma bir diziyle karşınızdayım çüngular. Taaaaa City Hunter'dan sonra izlemiştim I'm Sam'i. Ki City Hunter biraz zorlayarak ilk dizilerimdendir. Neyse. Ben beğenmemiştim I'm Sam'ı, pek bir katlanılmaz bulmuştum açıkçası.

Konu olarak; Lise çağındaki Yoo Eun Byul babası tarafından el bebek gül bebek büyütülmüş şımarık bir zengin kızıdır. Babasında ucundan mafyalık var bu arada (ucundan mı?) Eun Byul öyle bir şımartılıyordur ki sırf canı istemiyor diye okula bile gitmiyor siz düşünün.

 Jang Yi San ise okulda bir türlü sözünü geçiremeyen, kimsenin takmadığı aptal bir lise öğretmenidir. Tip olarak da biraz patatese benziyor bence. Sontaran klıklı seni. Neyse. Bir gün Eun Byul evden kaçıp Yi San'la karşılaşır ve eve döndükten sonra bile sırf Yi San için okula gitmeye karar verir, Yi San'ın öğretmenlik yaptığı okula yazılır. Bu sırada Eun Byul'un babası sağolsun kızın eğitimi için Yi San ve Eun Byul aynı evde yaşamaya başlarlar.

Yahu insan bir dizide nasıl bu kadar sıkılabilir? Her saniyesi boğdu beni. Kadrosuna bakıyorsun, Big Bang'den T.O.P., Park Min Young, Lee Min Ho, başroe bakıyorsun patates. Tipini geçtim adam sümsük. Böyle itici bir karakter olamaz. Fotoğraflarındaki gibi saf salak bir şey zaten, ağzını açamadı dizi boyunca.



Eun Byul da az salak değildi hani. Etrafı en muhteşemlerinden namja kaynıyor bu tutturuyor bir patatese aşık oluyor. Cins misin kızım sen? Beynini nerede unuttun? Hep söylerim, Lee Min Ho ve Park Min Young'u accayip yakıştırırım. Tamam bu dizi 2007 dizisi olduğundan LMH az biraz şekilsiz olabilir, ama gene de Yi San'dan iyidir. Hem karakteri Mo Se de çok tatlıydı bence ^^ Gerçi Mo Se ikincil erkek karakter değildi, belki 3. veya 4. olabilirdi ama. Amk kızın etrafı yakışıklı kaynıyor kızın yaptığına bak. Gene sinirlendim.



Hadi Mo Se'yi beğenmedin kızım Eun Byul, asıl 2. karakter Moo Shin ne günlere duruyor? Sıyırdın galiba sen. Baksanıza tee yıllar öncesi olmasına rağmen ne tatlı çocuk.Tamam dizinin tamamında gözlüklü uzun saçlı değildi ama en azından karizmatikti. SİNİR OLDUM DİZİ BOYUNCA SİNİR. KIZIM AKLIN GÖTÜNE Mİ KAÇTI NE BU TRİPLER AÇ GÖZÜNÜ DE BİR ETRAFA BAK NE ÖĞRETMENİNE SARIYOSUN HAY ÖĞRETMEN SİKSİN SENİ BEYİNSİZ. Tamam tamam gene abarttım, çok sert gittim. Ama ne yapayım arkadaş, sinirlenmemek elde değil.



Yav sinirlenmemek elde değil de Lee Min Ho'nun buradaki tipi de ne yani azıcık kıza hak mı versek dşlsfsdlşfksşdlfksdf




Öyle işte. Sonuç olarak ben sevmedim I'm Sam, namı diğer I Am Teacher'ı. Dizi boyunca bir tekşu yandaki 3 ablaya ve Mo Se'ye güldüm. Gene de ille de izlicem diye inat ediyorsanız 2.bölümü açın biraz LMH'ye biraz T.O.P'a bakın kapayın.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................