Full House Take 2 / baska bir isim verin buna


Hangi aklı kıt yayınlandıkları kanallar bile farklı olmasına rağmen bu diziye Full House'un devamı demiş anlamadım ki..

Valla konusunu yazmaya acayip üşeniyorum. yeppudaa'dan alıntı yapıyorum arkadaşlar;

Ailesi ölmeden önce yaşadıkları evlerini geri alabilmek için şarkıcı olan mükemmeliyetçi Lee Tae Ik (No Min Woo) ve bir türlü yıldızı barışmadığı başına buyruk ama iyi kalpli arkadaşı Won Kang Hwi (Park Ki Woong) TAKE ONE adında Asya'da oldukça popüler bir grubun şarkıcılarıdır. 
Ailesini küçük yaşta kaybeden Jang Man Ok (Hwang Jung Eum) ise Hapkido ustası dedesinin yanında çalışan ama modaya düşkün bir kızdır. Jang Man Ok borcunu ödeyebilmek için TAKE ONE grubunun stilisti olur ve bazı olaylar sonucu Tae Ik ile yalandan nişanlanırlar. 
Kang Hwi'nin de katılımıyla bu yalandan başlayan birliktelik bir aşk üçgenine dönüşecektir.

Full House ile tek benzerlikleri anlaşmalı evlilik/nişanlılık sonucu zorunlu olarak aynı evde yaşama olayıydı sanırım. Bunun dışında konuyu şu şekil de özetleyebiliriz; Shin Woo kadar dişli bir Jeremy ve en az Tae Kyung kadar tripli, titiz bir.. Tripli titiz bir.. Tae Kyung. Evet en az Tae Kyung kadar tripli titiz bir Tae Kyung. Saçma görünüyor ama Lee Tae Ik adeta bir Tae Kyung'tu. Başka kimseye benzetemiyorum. Spoiler başladı. Bir saat kadar önce yayınladığım My Girlfriend is a Gumiho yazısında kendini yerlere vurmuş gibi gözüksem de aslında No Min Woo'yu çok severim. Dizide beni en çok uyuz eden şey o saçlarıydı, bir ara kıvırcık saçları düzeltip kaldırdı sandım geçici bir şeymiş.. Bir de Man Ok'un kıyafetleri çok uyuzdu, kızım sen stilistsin başkalarını giydirirken ne diye kendini harcıyorsun? Jin Se Ryung karakterini de hiiç anlamadım zaten. Madem sonrada dönüp inatla çocuğa saracaksın neden başta ayrılıp Amerikalar'a gidiyorsun? Hadi ayrıldın bıraktın gittin neden gitmeden önce Kang Hwi'yi de kullanıp zavallılarımın arasını bozuyorsun? Gerizekalının önde gideniydi resmen... Won Kang Whi desen garibime gelen geçen bir tane koyuyor. Hele o sağır olma olayları bana bile koydu o derece. Ama ilk bölümün sonunda nasıl şaşırdım size anlatamam. Kang Whi gidip sahnenin ortasında Tae Ik'i öpünce resmen kaldım noluyoruz ulan diye.. Tamam sebebi belliydi de yani yok artık öyle şak diye, bir an cidden gay de Tae Ik'e aşık sandım sahnenin ortasında yüzlerce fanlarının önünde bildiğin vakumladı Tae Ik'in dudakları tamam önüne geçicen de illa öpmen, daha doğrusu öyle öpmen mi lazım be adam napıyorsun yüreğime indiriyordun :D Spoiler bitti.

Şüphesiz dizinin en komik sahnesiydi, hala her gördüğümde kahkaha atıyorum amk Kang Whi bi siktir git ya sdfjsfgklşjfdghlkşhlkşglkgjhljh

Bir de başlarda sandım ki Tae Ik'e aileden kalan ev Full House'daki ev, ailesi de bizim Ji Eun ve Young Jae. Öyle değilmiş ama benim düşündüğüm gibi olsaymışdizi daha mantıklı olmaz mıymış? Hem daha rahat bir şekilde dizinin 2.sezonu diyebilirdik FH Take 2 için.

Son olarak;  dizideki olayların kısa özeti;


Hoşuma gitmeyen en son şey de; Man Ok'un o kıvırcık saçlarıydı. Yakışmıyordu kardeşim u.u İyi ki gitti o modeli değiştirdi, ondan çok ben rahatladım yeminle.

Yürrü be kim tutar seni.

Tutar da Full House ve Full House Take 2'yu karşılaştırmam gerekirse seçim yapamam sanırım. Full House'a da çok aşırı ayılıp bayılmamıştım çünkü, sıradan normal bir diziydi gözümde. Full House Take 2 da öyle. İlk sezonun artısı Bi Rain'ken, ikincisininki 2012 dizisi olması bence. Biliyorsunuz dizinin mümkünse günümüze yakın olmasını tercih ediyorum, eski dizilerdeki kızların giydikleri varoş varoş saçma sapan kıyafetleri çok itici buluyorum çünkü.

Ohh be en sonunda bir planımı kısmen de olsa gerçekleştirip yazdım şu yazıyı. Vallahi bugün kendi rekorumu kırdım ve 3.yazımı yayınladım çingular, tebrik edin beni. Hadi bir dahakine görüşürüz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................