Günesi bekleyen manyakların ikinci fragmanı. Nesini bekliyosunuz oglum bu günesin?


Güneşi beklerken adına ilk inceleme; TIK!

Çok kısa ve net yazmak istiyorum bu defa gençler.

Demet: Kızım toplandık taşınıyoruz gidiyoruz bitti artık hadi!
Zeynep: GEL-MİĞ-CEM!! İstemiyorum ben o conconları.
Demet: Neyi??
Aynen aynen neyi?! sensin ulan concon, Türk işi de olsa çakma da olsa F4'üme laf ettirmem- ehe, concon olsalar bile.

Kerem: Her seferinde anneme ulaşmaya çalışıyosunuz ve her seferinde ulaşamıyosunuz. Yani merak etmeyin ya, kendisi aynı şeyi bana da yapıyor.
Az önce cadı anasıyla kaynaşamayan Jun Pyo'nun dramını okudunuz.

Cihan:Bu kız kim?
Melis: Hangi kız?
Cihan: Şu koşan?
Lan Cihan de get. Manyak mısın nesin. Hadi Zeynep İstanbul'da onca yer arasından koşucak başka yer bulamasın seni de kapsayan trafiğin içinde koşturuyor olsun. Melis'e ne soruyosun? O nereden bilicek? "Aa bu kız koşuyo kesin bizim okuldan- anaa bizim Zey değil mi bu ya hani yeni gelen?" ulan bi SİE. Onu da geçtim tek koşan o mu? Caddesiniz trafiktesiniz. Ne diye bir Zeynep koşsun? 

Zeynep:Ben oraya gitmek istemiyorum.
Demet: Bazen, gitmek istemediğimiz yerlere gitmek zorunda kalırız
Tüü sen edebiyat yapma. En büyük SİEE sana. 

İsimsiz çocuk(kim la bu): Burası Kerem'in çöplüğü. Ona kimse karşı çıkamaz.
Net; SİE.

Müdür Jale: Bakma öyle havalı göründüklerine, aslında pırlanta gibi çocuklardır. Birkaçı hariç tabi.
Zeynep: Ben de o bir kaçını buldum galiba..
Öyle bir kaça can kurban, tekrar ediyorum çakma da olsa F4 F4 'tür. 

Kerem: Ben geleceği görebiliyorum biliyo musun?
Zeynep: Yapma ya.
Kerem: Aynen(ne alaka be bu buraya). Ne gördüğümü biliyo musun?
Zeynep:Neymiş?
Kerem: 2 gün içinde bu okuldan ağlaya ağlaya kaçıcaksın.
Zeynep: Görücez bakalım. 
Ehehe, görelim bakalım XD

Ruhsuz bir yazı da olsa, aslında beklentim büyük bu diziden. Uyarlama olarak olmuş mu hayır ama yine de eğlenceli bir şey olacak gibi. Gerçi bu dizikolik kardeşiniz ilk 2 bölümü izleyemeyecek, neyse, kombo yaparım artık sağlık olsun. 



Yorumlar

  1. çok güzel bayıldım üstüne basmışsın be de öle düşünüyordum hangi güüneşşi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikizimle şu güneş olduğuna karar verdik: bu diziyi yazan BOF'un sadece finalini izlemiş. bakmış 5 tane çocuk dizinin sonunda sahilde batan güneşi izliyo. o da karar vermiş böyle bir isim koymuş. hayır yani başka bir açıklaması olamaz.

      Sil
  2. açıklamana katılıyorum :) zaten belli sadece son bölümü izlediğini şimdi çünkü dizi öyle bir saçmaladı ki 11.bölümle ilgili yazdıklarına kesinlikle katılıyorum :) bende böyle bir yazı yazmayı planlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla dayanır final verene kadar izlerim diyodum ama Zeynep'in pembe saçlardan sonra bıraktım, farklı bir şeyler varsa daha bilemicem :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................