Operation Proposal / sen gel bunu bir whoviana izlet...


Kang Baek Ho çocukluğundan beri Ham Yi Seul'a aşıktır ama bir turlu bunu açıklayamaz. Ham Yi Seul'un dugun gununun aksaminda balayina gidince onun eski esyalari arasinda Baek Ho'ya adanmis bir ask mektubu bulur. Yi Seul aslinda Baek Ho dan hoslanmaktadir ama Baek Ho ya asla acilamamistir. Baek Ho da bu mektubu okuduktan sonra pişmanlığına pişmanlık eklenir, kendinden geçmiş gibi ağlamaya başlar, o anda bir hediye midir bilinmez, kendine zaman kondüktörü diyen bir adam belirip ona geçmişe dönme şansı verir.

Güzel diziydi Operation Proposal, ara ara sıktığı yerler oldu gerçi. Dizinin konusu o kadar kullanılabilir ki, 16 bölümde uzatmak yerine Ma Boy tarzı nefis bir mini dizi çekselermiş daha da patlayabilirmiş. Diziyi izlerken en çok sinirlerimi bozan şey tam "Hah, oldu, bu defa becerdi" derken günümüze geldiğinde Kang Baek Ho'nun yaptıklarının düğün gününü değiştirmekten başka bir halta yaramadığını öğrenmek oldu. Bir de o koç ne uyuz adam ya, ulan kız senden kaç yaş küçük ne diye bu kadar yapışıyorsun?! Bir de düğüne kadar gittiler kızla, sinir oldum. Ha, zaman kondüktöründen bahsetmeden geçemem, dizinin konusunu forumlardan falan okurken çocuğa bir perinin yardım ettiğinden bahsediliyordu. Ben de böyle Cinderella misali incikli boncuklu sihirli bir peri bekliyorum. Bir baktım erkek, hatta biraz da karizmatik bir erkek. Çirkin olsa orrrrman perisi derdim tüh. Spoiler başladı. Zaman kondüktörünün çocukla bağlantılı olduğu belliydi de babası çıkacağını tahmin etmemiştim. O son bölümdeki atraksiyonlar da gereksizdi bence. Bir daha beni hatırlamayacaksın derken baba ağladı Baek Ho ağladı ben ağladım. Yahu niye fantastik diziye depresif anlar yerleştiriyorsunuz amacınız ne? Hele bir ara çocuğa takan bir psikopat vardı ki ona hiiç girmicem. Spoiler bitti.

Bir de esas çiftten çok ilgimi çeken şu şapşallar vardı, şurda çocuk kıza o kadar tatlı bakıyor, o kadar güzel sarılıyor ki sanki ben hayatımın aşkını bulmuşum da kavuşmuşum gibi hissettirdi. Go Kyung Pyo'yu FBND'den beridir severdim ama dizinin başlarında bu kadar tatlı bir karakter olacağını tahmin etmemiştim.

Şu sıralar bir sıkıntı var içimde, okullar kapandı ama ben tatilde gibi hissetmiyorum. Biraz bunun verdiği melankoliyle sıkıcı bir yazı oldu sanırım? Böyle kısacık boğucu bir yazı yazmış olabilirim ama sebep tamamen benim çingular, yoksa dizi çok güzeldi, en iyisi gideyim de biraz anime izleyeyim ben, şu halimi anca o paklar ^^



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................