My Girlfriend is a Gumiho / Az ye Mi Ho, cocugun iligini sömürdün Mi Ho


Son 3 yazıdır hepsinin sonuna bir dahaki yazım Full House Take 2 olucak yazıyorum ama hep farklı bir şeyle dönüyorum. Bu ilginçlik neden? :D

İkizimin My Girlfriend is a Guimho yazısı için; TIK! 


Daha önce Dream High yazımda da bahsetmiştim, My Girlfriend is a Gumiho az buçuk dolaylı yollardan benim ilk dizim sayılabilir. Ya aslında ilk dizim değil, başladığım ilk dizi. Ama biricik şapşalım Lee Seung Ki'yi tanıdığım dizi olduğundan yeri çoook ayrıdır bende.

Dokuz kuyruklu bir tilki yaklaşık 500 yıl önce insanların ciğerini yiyerek öldürdüğü dedikodularına kurban giderek sihirli bir büyükanne tarafından bir tabloya kapatılmıştır. Cha Dae Woong büyükbabası tarafından el bebek gül bebek büyütülmüş şımarık bir zengin züppesidir ve bir gün büyükbabayla kavga edip evden kaçar. Yanlışlıkla Gumiho'nun tablosunun korunduğu manastıra girip yine yanlışlıkla Gumiho'yu serbest bırakınca bir anda 500 yıl sonrasına çıkan Gumiho Dae Woong'a tam anlamıyla yapışır. Üzerine bir de eve dönüş yolunda Gumiho'dan kaçmaya çalışan Dae Woong yaralanınca işler iyice karışır. Çünkü iyileşmesinin tek yolu Gumiho'nun sihirli boncuğunu almasıdır ve boncuk tabiki Gumihoyla beraber gelmektedir (:D) Üzerine bir de aksiyon filmlerinde rol almak isteyen Dae Woong'un bu boncuğa her şeyden daha çok ihtiyacı olduğunu farketmesi üzerine Gu Mi Ho ve Cha Dae Woong arasında 100 günlük bir anlaşma başlayacaktır., ki bu anlaşma 100 gün boyunca sürebilirse Gumiho'cuğumuz da insan olup çok uzun zamandır istediği emeline ulaşacaktr.

Bu aralar konuları hiç kısa kesemiyorum :D My Girlfriend is a Gumiho dizisini çok çok sevmiştim ben. O kadar dizi izledim, hala Mi Ho kadar sevimli, tatlı, saf bir karakter bulamadım. Tek saf olan o değildi üstüne, Dae Woong da en az onun kadar saf ve şapşaldı. Ama dizide en çok eğlendiğim- ve aynı zamanda özendiğim sahneler ET YEDİKLERİ sahnelerdi. Ve abartmıyorum, HER BÖLÜM ama HER BÖLÜM vardı bu sahneler. Yahu bir insan nasıl doymaz. Yok hayır bir saniye yanlış oldu bu. Mi Ho'nun neresi insan? :D

"O BENİM ETİM, BIRAK ONU!" -Mi Ho

Zavallı Dae Woong kendi ciğerini kurtarmak için kızı beslemek zorundaydı ve bu imkansız görev için az uğraşmadı :D Şaka maka kız o kadar çok et yedi ki izlerken ağzımın akan sularını toplamaktan diziye odaklanamadım. Normalde adam gibi yemek yiyemeyen ben, diziyi izlediğim 3-4 günlük süre içinde bir tava ciğeri tek başına yiyip babamı ağzı açık bırakan ilginç bir canlıya dönüşmüştüm.




 Gerçi bir oturuşta koca ineği bile götürebilecek kadar iştahlı olan Gu Mi Ho özünde o kadar saf ve tatlıydı ki :D Özellikle çiftleşmeden çok rahat bir şekilde bahsedip etrafındakileri ürkütmesi korkutması çok tatlıydı. Ama dizide anlam veremediğim 2 tane karakter vardı. Bir tanesi aynı Mi Ho gibi fantastik bir yaratık olan Park Dong Joo, diğeri de Dae Woong'un bir zamanlar sürekli peşinden koştuğu ama ona yüz vermeyen, Dae Woong'la Mi Ho'yu beraber görünce de çocuğun peşine düşüp bu defa biz izleyenlere rahat vermeyen Eun Hye In. Spoiler başladı. Yahu o Park Dong Joo geri zekalı falan mıydı? Yanlış anlamadıysam Gumiho avcısı falanmış zamanında, sırf bu yüzden aşık olduğu Gil Dal'ı öldürmüş. Sonra da pişmanlıklar pişmanlıklar. Yüzyıllarca ülke ülke gezmiş, sonra da bizim Mi Ho'yu görünce ona yapıştı. Ulan bi git manyak mısın nesin başımızda bin bir türlü dert var zaten bir de seninle mi uğraşacağız? Bir de güya yakışıklıydı ama arada bir saçını öne attıkça gıcık oldum. Ulan insan nasıl kendini bu kadar harcayabilir? Hadi bu dizinin kötü adamıdır diyelim, biraz da boyuna posuna bakıp affedelim. Peki ya o Eun Hye In? Kızım sen ne yapıyorsun ya? Karakteri canlandıran Park Soo Jin beni burada da hiç şaşırtmayıp orospu rolünü üstlenmişti. Bir insan hiç mi iyi kadın rolünde oynamaz? Uyuz ya.. Spoiler bitti. Bu aptal atraksiyonlar dışında çok güzel diziydi Gumiho. Bir de o kdramaya başlama hikayemdeki rolünü saymazsak dizi yine de benim ilklerimden bu dizi. Ha bir de, şu anda açıp resimlerini bulmaya çook aşırı üşendiğim Dae Woong'un halasıyla yönetmen bey var. Yahu onlar her kadraja girdiğinde ben kahkaha atmaya başladım :D Hoi-Hoi muhabbetiyse beni benden aldı, yahu bir çift bu kadar mı sempatik olur? Gerçek hayatta gumiho kızımız Shin Min Ah saf oğlan Lee Seung Ki'nin arasında 3 yaş olmasına rağme- evet kızımız 3 yaş büyük- o kadar tatlı bir çift oluşturmuşlardı ki sevmemek elde değil :D

Yalnız Hoi Hoi olayı cidden çok tatlıydı. O kadar sevdik ki ikizimle hareketi yapmaya bile çalıştık.

Biliyorum biliyorum aynısı olmuş (!) değil mi? :D


Bir de dizinin ostları çok güzeldi. Buyurun favorilerim;

Buna ikizim Metin2 müziği diyor, haksız da sayılmaz :D
En ama en favori ostumsa bu oluyor tabiki, Kim Gun Mo-Oh La Laa

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................