Heartstrings / You've Fallen For Me - GIT SACINI SHIN WOO MODELI YAP DA ÖYLE GEL YONG HWA EFENDI!!



Bir yerlerden esti tuttum dedim ki eski dizilerimden birini yazayım, ama ikizim de o diziyi izlemiş olsun. Karşıma o kadar seçenek çıksa da replik çıkarmadan yazabileceğim ve içime sinecek olan tek dizi Heartstrings-namı diğer You've Fallen For Me sanırım. -ayıptır söylemesi diziyi pek beğenmemiştim de.

İkizimin Heartstrings yazısı için; TIK!

Geleneksel Müzik öğrencisi Lee Gyu Won'la aynı üniversitenin Modern Müzik bölümünden Lee Shin'in çekişmeleriyle başlıyor dizi. Lee Gyu Won geleneksel müzik grubu Wild Flower'dan, Lee Shin'se tüm üniversitenin göz bebeği popüler grup The Stupid'den.

Buyurunuz ilginçlikler burada başlıyor. The Stupid diye grup ismi mi olurmuş? Hadi tamam uzaktan hoş geliyor ama Türkçe'ye çevrildi mi oluyor sana "Aptal". Hadi gel de bu isimle kariyer yap..

Gene "Vahşi Çiçek" çevirisiyle Wild Flower daha hoş geliyor kulağa, ayrıca tam olarak da yakışmış kızlara :))

Ama o olayların şekillenmesi var ya.. Dizi boyunca yedi BİTİRDİ RESMEN BENİ!

Öncelikle diziye başlayış hikayem.. Çok da uzun bir hikaye değil aslında. Playful Kiss'in etkisinden yeni çıkmış ikizime tutturdum You Are Beautiful'u izle de izle diye. Ha iyi güzel izledi gitti Shin Woo Mi Nam'ı kapamadı diye depresyona girdi.  Sonra da dedi ki "kankaaaağğ bi dizi buldum böyle içinde Mi Nam'la Shin Woo var hemi de sevgilileeeeeğğrr!!" Ben de tabi bir heyecan başladım izlemeye.

1 bölüm, 2 bölüm derken sardıkça sardı dizi, hastası oldum resmen, sonra..

13.bölümü bir izledim dizi tüm karizmasını yitirdi.

Öyykk bokum gibiydi. Hatırladıkça uyuz olurum.

Ve o andan itibaren senaryodaki açıkları birer birer farkedip yazara küfretmeye başladım.




Öncelikle bu adamın havası kime? En başlarda her şey iyiydi güzeldi. İkinci erkek karakter olacak ya şimdi bu, başlarda bir Gyu Won'a yazar gibiydi. İşte başını beladan kurtarmalar müzikal için seçmelere sokmalar yeteneğini övmeler alttan alttan Shin'e ultimatom vermeler falan. Sonra bir baktık meğer bu dans öğretmeninin eski sevgilisiymiş ona yanıkmış. Üff ne alaka ya?

Dizi çok tersti yani. Dans öğretmeni de ikinci bayan karakter oluyor, bizim Shin de buna yanık. Nesine yanıksa TE ALLAHIM YA.

Şimdiye kadar uzaktan bir bakalım yazdıklarımıza. Sanki başroller Kim Suk Hyun (şu yukarıdaki hoca işte) ve Jung Yoon Soo (dans öğretmeni) ymuş da, ikinci karakterler Gyu Won'la Shin'miş gibi görebiliriz. İki erkek de dans hocası için kapışıyor, sonuçta Suk Hyun kızı kapıyor, açıkta kalan Lee Shin de Gyu Won'a sarıyor.

Hadi önce Gyu Won'a yavşayıp sonra iki bölüme Yoon Soo'ya kayan Suk Hyun'u görmezden gelelim.

Peki ya bir türlü resmini bulamadığım Gyu Won'un babasıyla Shin'in anasının saçma sapan ilişkisine ne demeli? Sevgililer mi? Ne olmuş yani? Hadi bu bir problem olsun, neden kimse takmadı? Ya madem takılmayacaktı önemsiz bir şey olacaktı senaryoya eklenmiş?

Bir de Shin'in babası.. Derbeder ya öldü gitti, ama NE ALAKA?! NEDEN?!


Peki na bu orospu napıyordu? Amacın ne kızım senin?! Tutturmuş şarkıcı olucam da Shin benden hoşlanacak da ünlü olucam zayıf kalıcam. Deli midir nedir. Bayan Kulak. O sesle naahh ünlü olursun sen.

Her şeyden beteri de annesiydi bu kızın. Hiiç zahmet edip resmini bulamayacağım şimdi cadalozun. Ana kız Joon He'mizi üzdüler dizi boyunca. Gerizekalılık genlerine işlemiş.

En sinir olduğumsa performansta Gyu Won'un yerini bu kıza vermesi, ama gene de şarkıyı kendisinin söylemesiydi. Aptal mısın kızım sen ya? Amacın ne senin?!





Bu performans sırasında önce sahneye Hee Joo çıktığında aynı Shin gibi kala kaldım. Sonra arkada Gyu Won, önde Hee Joo ağlarken benim de gözyaşları yanaklardan şıpır şıpır gitmeye başladı. Tek farkımız; onlar ortam sebebiyle ağlıyorlardı, fedakarlıklarından. Bense sinirden kudurduğumdan kendimi tutamamıştım. Sahneyi her izleyişimde aynı şekilde gözlerim dolar, o sinirim hala geçmedi yani. Herkes Lee Gyu Won'un yaptığını fedakarlık, iyilik olarak adlandırsa da ben aptallık diyorum. Hee Joo sahneye çıkmasa nolurdu sanki bir tarafı mı şişecekti? Hadi kendisi söylese neyse bir de playback yapıyor. YAVAŞ YAVAŞ GENE SİNİRLENİYORUM. Sen kendini hiç mi düşünmüyorsun Gyu Won? Harabujini zar zor oturtmuşsun o koltuğa, sana inanan güvenen senin için didinen herkes orada. Ama sen tut yerine başkasını sahneye çıkar üstüne bir de şarkıyı da sen söyle söylerken de bir yandan da ağla. O gözyaşlarında boğulsan da üzülmem artık.

Çok mu sert oldu ne? OLSUN ANACIM OLSUN O ANKİ HALİMİ BİR BEN BİLİRİM AZ BİLE SÖYLEDİM.

İşte Hee Joo'nun bu yaptığına zaten gıcık oldum, ama Joon Hee'ye çektirdiklerine ayrı uyuzdum.

Joon Hee kim mi?

The Stupid'in bateristi, esas şapşirik oğlanı, bu dizi için kalbimin tek prensi, tapılası, paketlenip eve götürülüp tekrar tekrar sevilesi insan.

NASIL SEVİLMEZ YAHU NASIL SEVİLMESİN SIFATINI YEDİĞİM YA

Zavallım tutturmuştu Hee Joo da Hee Joo diye bu konuda çok üzdü beni :( Ama benden çok Hee Joo orospusu üzdü bu çocuğu.  Yarraaaaam sen kimsin de bu çocuğu üzüyorsun? Hem kulak olarak doğmuşsun üzerine içi boş bir kafa eklemişler hem de Joon Hee'yi üzüyorsun. AĞZINA SIÇARIM SENİN.(evet yeni bu, sansür uygulamasına geçmeyi düşünüyorum yavaş yavaş)




Ya ama o kadar tatlı ki, insan sevmeye de kıyamaz bunu :( Kendisi gerçek hayatta aynı Yong Hwa gibi CN Blue grubundan. Bir de güzel sesi var ki abileri ablaları sormayın, OST albümünde Star diye bir şarkı söylemiş, her duyduğumda ayrı bir zevkle dinlerim..




Buyurun şarkının kendisi. Doya doya dinleyin;


Oğlum tamam ama ağzındakini bitir de öyle konuşalım sakin :D Çok yemek peşindeydi çoook

"+Sana yemek alan herkese aşık oluyorsun. -O kadar basit miyim?!" dur dur bunu ben cevaplayayım sana Joon Hee'ciğim; EVET. AMA İSTERSEN GEL BEN SANA BİR TÜRK YEMEKLERİNİ TATTIRAYIM BİR KEBABIMIZI DÖNERİMİZİ YE. ÖYLE DOLU DOLU BİR ÖMÜR GEÇİRELİM SENLE.

Şimdi müsadenizle esas çiftimize ve onların dengesizliklerine geçiyorum. Kahve muhabbetleriyle başlayalım, bence onlarla ilgili en tatlı şey buydu çünkü.

"Geleneksel müzik öğrencisi Lee Gyu Won tarafından Modern Müzik bölümündeki Lee Shin'e alınmıştır, içine tükürdüm- pü, pü"

İster tükürsün ister balgam bıraksın (bu biraz fazla oldu öykk) Shin gene de bu kahveyi korur.

Hatta aç tavşanımız Joon Hee'ye bile içirmedi. İçime oturdu bak bu şimdi. Joooon Heeeee,  Türkiye'ye gelip Türk kahvemizin tadına bakmak ister misiin? İstersin istersiiin.

Ama bunun dışında romantik olması amaçlanarak yazılan sahneler benim gözümde fiyaskoydu. BKZ;

Çocuk burada kızı öpünce yatakta takla atmış olsam da, aslında saçma sapan bir sahneydi. Çocuğun fanları, arkadaşları herkes orada. Çocuk kızın sevgilisi olduğunu herkese ilan edecek. Önce kızı sahnenin dibine, bak üstüne de değil dibine, ayağına kadar çağırıyor, bu sırada seyirci şaşkın. Sonra eğilip öpüyor (Allah razı olsun eğildi bak hakkını yemeyelim(!)) O yavaşça eğilirken oppacı fanlar nefeslerini tutmuşlar, Gyu Won'a öldürecek gibi bakıyorlar, çocuk öpünce tüm salonda yüksek yüksek çığlıklar. Hadi buraya kadar tamam. Sonra çocuk kalkıp kendi yerine geçiyor ve şarkı söylemeye başlıyor. Gyu Won sahnenin dibinde sefilce kalmış, ama az önce sosyopat gibi davranan fanların hepsi kolkola girmiş konser havasında Shin'e eşlik ediyor. Hani parçalayacaktınız lan Gyu Won'u??!?!!


Bir başka fiyaskoysa kampa gittikleri gün Lee Shin'in eline gitarı alıp Jason Mraz ft Colbie Caillat'tan Lcuky'i söylemesi. Tüüüüüüüü... Yong Hwa'nın enkaz halindeki İngiliz'cesine mi yanayım, güzelim şarkının içerisine sıçarak gelmiş geçmiş en berbat coverı yapmasına mı, orada Gyu Won'un böyle berbat bir şeyden etkilenmesine mi, Shin'in bir bok yapabiliyormuş gibi assolist havalarında takılmasına mı, yoksa tüm bunların üzerine etraftaki öğrencilerin de aptal aptal alkışlamasına mı? Lucky şarkısını o kadar çok severim ki, -hele diziyi izlediğim sıralarda yatar kalkar onu dinlerdim- bu berbat cover Yong Hwa'dan bile gelse affetmeem, affedemem!


Buyurunuz bu şarkının orjinali;



Na bu Yong Hwa'nın söylediği bok içindeki versiyonu;


Bu da Lee Shin'in izleyip izleyip feyz alması gereken Glee coverı. Yaa cover öyle bokumsu dille şarkının ortasından girerek değil böyle yapılır efenim;


Sam Evans'ın sesi zaten bu derece seksiyken, üzerine bir de Quinn kraliçesiyle birleşmiş böyle bir cover çıkarmışken, sen niye tutup bu şarkıyı yorumluyorsun ki Yong Hwa? Hadi yorumladın bi dinle bak bakalım nasıl olmuş albenisi var mı yayınlanabilir mi? Ne diye böyle yapıp gözümde kendini bitiriyorsun?

Bak gene sertleşmeye başladım.

Neyse durun bir iki Joon Hee gifi koyayım da yumuşayalım ^^

ehe ^^

Hıh şimdi, her şeye rağmen Shin'in Gyu Won'u sevmeye başladıktan sonraki hali o kadar şirindi kii...

Ayyy biliyorum benim Shin'ciğiiim, ama böyle herkesin içinde söyleme bak utanıyoruum :)))))) (yazar burada şizofrene bağlar, Gyu Won gibi hatunu Shin'in hayatından şak diye çıkarıp kendini sokar)

Aaa bir de Gyu Won'un yakın arkadaşlarından Cha Bo Woo'yu çok sevdim, şapşal şey ya,  dizi boyunca Joon Hee Hee Joo malından vazgeçsin de Bo Woo'ya dönsün  diye ama nah bana :( Yine de kızın kendisi çok komikti ya, özellikle her Gyu Won-Shin konuşmasını böldüğünde-ki cidden her konuşmayı bölüyordu- Shin'in kendi kendine CHA-BO-WOO  diye söylenmesi çok tatlı ve komikti ^^


Sonuç olarak diziyi beğenmedim ama Gyu Won'un huysuz harabujisi hatrına affediyorum, huysuzdu maldı ama çok eğlendirdi beni;

Ha bir de dizi bokum gibi olsa daostları çok güzeldi! Özellikle şunlar favorilerim;


Özellikle harabujinin gelip "YİGÜVAN FAYTİİİİNGG!!" (Lee Gyu Won fighting) diye bağırdığı yer favorim sdşlkfsdlşkf Ama sakın, sakın müziğin hareketlendiği yerden başlayarak zil sesiniz yapmayın. Sonra alabildiğine sessiz derste telefonunuz özellikle hareketlenmeden hemen önceki flüt sesinden başlayarak şak diye çalabiliyor ve sınıftaki ateist bir arkadaşınız "oha resmen sura üfleniyo kıyamet koptu sandım dedim bi an din gerçek miymiş!" diyebiliyor. Evet, yaşanmış bir olaydır :(


Normalde hiiç çekemem geleneksel müziği, hele Koreliler'in o sarayda marayda çalıkları uyutucu müzikler aman aman bana uzak olsun. Ama bu dizide o kadar muhteşem birleştirmişler ki, durup durup dinlerdim ilk zamanlarda.



Gene harabujinin üzerinden çıkarmadığı aynı mavi hanbokla geldiği yer favorim şaksşlkdasd


Ve ben bu diziyle Yong Hwa'nın You Are Beautiful'daki halinin çok çok çok ayrı olduğunu farkettim. Nerede o kahverengi saçlı, havalı sempatik Shin Woo, nerede siyah saça dönmüş şekilsiz buzdolabı Lee Shin. Hayır yani nolurdu saçlarını gene kahverengi kullansaydı? Yok arkadaş Yong Hwa'nın Shin Woo hali çok başka yer edinmiş bende, başka hiç bir şey doldurmuyor onun yerini. Neyse artık kafasına bok da sürse Yong Hwa Yong Hwa'dır diyelim ve uzaktan uzaktan boklu da olsa biçimsiz de olsa onu izlemeye devam edelim.



Yorumlar

  1. ailecek bloğunuzun takipçisiyiz efenim. yayınlarınızı çok beğeniyoruz. ay ilk defa yorum yazıyorum da çok heyecanlıyım. buradan almanyadaki dayımgillere da selam söylüyorum. sevgiler. saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlığınıza efenim sağlığınıza, kaldırın kadehleri! :P

      Sil
  2. işlerime ara verip blogları okuyorken senin bloğuna gireyim bakayım derken senin şu başlığı görünce koptum asdjdsasdas :D süpersin :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................