Save Me / bu kadına inmis, ermis bu kadın


Aaah bloguma ilk defa bir Amerikan dizisi hakkında yazıyorum- ÇOK HEYECANLI!

Sanırım Save Me bir mini dizi. Dizimag'de henüz 6 bölümün çevrilmiş, 7.cisi de 13 haziran yani perşembe günü yayınlanacakmış.

Dizinin konusu; Beth evli çocuklu bir ev hanımıdır- yok hanım ona pek uymadı. Alkolik de kendisi. Bu alkol sevdası zamanında onu işinden etmiş, arkadaşlarından ayırmış, tüm kasabanın ondan nefret etmesini sağlamıştır. Bir gün gene kafa 1500 bir şekilde eve dönmüşken dolaptaki donmuş sandiviçi yemeye çalışır ve sandiviç boğazına takılır. Burada boğulup öldüğünü sanan Beth, tekrar gözlerini açtığında ilginç bir şekilde tanrıyla konuşmaya başlamıştır- Evet TANRIYLA. Çünkü kafasındaki ona yapması gerekenleri, onu daha iyi bir insan yapması için gereken emirleri veren bu cinsiyetsiz ses tanrıdan başkası olamaz.


Gene çok fantastik anlattım değil mi? Yok canım o kadar da fantastik bir dizi değil. Zavallı Beth'in hayatını tekrar düzene sokma çabalarını anlatıyor dizi. Aslında ilk bölümün başlarında biraz sıkıldım ama bölüm sonunda Beth'in kocasının metresine (o.o) yıldırım çarpmasıyla koptum resmen :D O nasıl bir sahneydi ya? :D Beth'in önceki hayatında-hani şu alkolik olduğu- sarhoş sarhoş yaptığı şeyler de çok güldürdü beni :D Ha bir de, kafasındaki ses hoşuna gitmeyen şeyler yapmasını söylediğinde bir köşeye çekilip Tanrıyla pazarlık yapmaya başlayınca gidiyordum ben gülmekten:D

Sayılır tabi ki neden sayılmasın? :D

Kısacası, ufacık bir dizi zaten, izleyin, izlettirin. Ben de hemen gidip kendime izleyecek başka bir dizi bulayım ^^


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................