Son Zamanlarda - 3

Başlığı Son Zamanlarda diye attım da pek o tarz bir yazı olmayacak sanırım :D

(bu arada yazinin ikizim versiyonu icin sizi soyle alalim)

Okullar kapandı kapanalı dizi izlemek ve ikizimle buluşmaktan başka pek de bir şey yapmıyorum çünkü. Ama ikizimle buluşunca yaptıklarımız.. Geçenlerde To the Beautiful You izlemiş bu ikizim, Choi Minho'nun etkisine bir girmiş çıkarana aşk olsun. Eh, Minho'nun etkisiyle SHINee'yi araştırır deli gibi takip eder oldu. Biliyorsunu SHINee SM Entertainment'den. Aynı Super Junior, Super Junior M, Girls Generation, EXO ve daha bir çok ünlü grup gibi. Biz de başladık deli gibi SM Town videoları izlemeye. Sonra da kendimizi videolardaki koreografileri yapmaya çalışırken bulduk. Evet biliyorum dışardan birisi görse deli der ama daha önce başımıza gelmeyen bir şey değil bu :D Daha dün buluşup SNSD-Gee'nin hareketleriyle uğraşırken çıktığından beri yatıp kalkıp izlediğimiz Super Junior M'den Henry'nin solo çıkışı "Trap" e de bir el atalım dedik. Tabi ne klipteki gibi bir Kyuhyun bir Taemin bir Henry'iz ne de onların salladıkları gibi işlemeli mendillerimiz var :D

Yahu nereden geldim buraya? Alt tarafı Henry-Trap hakkında bir iki çiziktirip çıkacaktım ne de uzatmışım.

Buyurunuz son zamanlarda pek bir popüler olan Henry'nin Trap videosu;



Henry ne tatlı çocuk yav :D Böyle tam afacanın teki, sesi bile afacan "enee sen klip mi çıkardın len?" deyip bir tane ensesine yapıştırası geliyor insanın. Amanın arkadaşı Taemin de gelmiş dans edermiş onunla, oy oy. Bir de Kyuhyun abisi de gelmiş onunla dans etmeye ne de sevimliler :D Valla ben Kyuhyun'un yerinde olsam "ben Super Junior'danım olm koskoca Super Junior beni önde dans ettirmezseniz gelmem" derdim, ki o da göründüğü yerlerin çoğunda önde. Gerçi Kyuhyun sadece SuJu'nun değil alt grup Super Junior M'in de üyesi, yani gelip grup arkadaşı Henry'in klibinde rol alması o kadar da ilginç değil aman ne uzattım be..


Yalnız arkadaşlar Kyuhyun'un coolluğuna laf edeni Allah çarpar, hiç olmadı gider ben çarparım. O nasıl havalı bir giriştir? Büyücü gibi ortama daldı valla. İnsanın sırf şu bölümü izledikçe izleyesi geliyor.

Yalnız anlamadığım şey Kyuhyun'un neden her şarkıda sesi değiştiriliyor böyle şarkının en ilginç kısımları söyletiliyor? Tabi siz şimdi anlamadınız ne anlatmaya çalıştığımı :D Mesela SuJu-SPY da da sesin değiştiği yerde girip o kısmı söylüyordu Kyuhyun, hala anlamıyorsunuz ama klipleri izleyince anlayacaksınız eminim ^^


 Bakın tekrar söylemek istiyorum; KYUHYUN ACCAYİP BİÇİMDE HAVALI. Bak klibe girdiği andan itibaren yönetimi eline almış kfgdlkfjlk Sırf şuraları görsem sanardım ki klip onun :D


Ve klipte en sevdiğim yer; bizim afacanın kendini aştığı, tüm her şeyi ele aldığı, tekrar öne geçtiği,böyle iyice karizmatik bir şeye dönüştüğü yer :D


Gerçi ben buraları izlerken kopuyorum tabi. O mendiller çıktığı andan itibaren ben yerlerdeyim, ikizimiz değişiyle klibin bu kısmı; 3 Oppa feat. Mendil. Yahu dün biz iki kız mendillerle o kadar kıvıramadık siz nasıl yapıyorsunuz onu bize de öğretsenize :D


Tabi biz klipte izlerken Taemin'in de Kyuhyun'un da klibe girişi oldukça havalı, sonuçta sahne sahne keserek çekiliyor. Ama canlı performansa gelince..

Buyurunuz bu da canlı performansın videosu;



Taemin ne ypasın el mahkum kameralara görünmeyecek. Bildiğin sürünerek giriyor yavrum;

Arkadan sürünen fosforlu yeşilli Taemin'i görebiliyor musunuz? :D

Hatta burada daha net bakın :D

Tabi sonuçta bu yapılması gereken bir şey, şak diye giremezler sonuçta- veya girebilirler mi? Taemin kuralı bozmamak için alttan alttan sürünerek girince, ikizimle ben de böyle onar yirmişer göz yerlere bakıyoruz Kyuhyun nasıl sürünecek diye. Ama tabi ki öyle bir şey olmadı ve ortamların en cool adamı Kyuhyun havasını hiç bozmadan gayet yürüyerek sahneye girdi :D


Bakınız yandan gayet yürüyerek yavaş yavaş sahneye giriyor, hiç havasını bozmadan gayet sunbae görünüşüyle gösteriye katılıyor.


Tabi ki gelir gelmez geçiyor ortaya, yine yönetim onda, küçük kardeşleri Henry ve Taemin'e önderlik edip başlıyor tüm coolluğuyla dansına.

Kyuhyundan her bahsettiğim cümlede cool da demişim farkında mısınız? Alttan alttan nasıl bir Kyuhyun manyağı yatıyorsa artık içimde..


Bu kadar eleştirdiğime bakmayın, ben sahnede olsam daha 2.harekete geçmeden ilk başında takılır düşer o anda gülmekten kırılır tüm gösteriyi mahvederdim. Neden ünlenemediğimi anlıyorsunuz sanırım *^*

Ama arkadaşlar, çıkışı bile havalı..

Tabi ikizimle ben ne bunlar kadar havalı giriş yapabildik ne de çıkış. Doğal olarak bizim böyle havalı giflerimiz yok :D Şu ana kadar en başarılı şekilde yaptığımız gif Hoi-Hoi! ydi  onda da sonunda bir anda kamerayı terk etme isteğim az biraz bozmuş olayı :D

Tamam belki bir Dae Woong-Mi Ho değiliz ama biz de Zeynep-Bahar'ız! :D

Yeterince tatmin edici değil biliyorum bozmayın -,-

Bugünlük de bu kadar çingular, ne zamandır Full House Take 2 yazıcam diye girip abuk sabuk şeylerle çıkıyorum, ama inşallah yarın Take 2 yazacağım evet hırs yaptım! :D

 şu tarz bir çıkış yaptığımı hayal edin çingular...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................