The King of Dramas / Kyeongseong Sabahı


Siwon nereye, dizikolik oraya! Tamam biliyorum geçen yılın dizisi ben az buçuk geç kaldım izlemek için. Olsun ne yapalım hazır SuJu aşkım alevlenmişken üyelerin oynadığı ne kadar dizi varsa yutayım değil mi? Yalnız bir belirteyim diziyi izleyeli 2 hafta oldu ve ben üzerine sayısız dizi izledim, o yüzden isimleri falan azıcık karıştırabilirim :D

Lee Go Eun çok revaçta olan Elegant Revenge (Türkçesi zarif intikam orjinali budur heralde lkdfjdkjf) dizisinin yardımcı yazarıdır. Tabi ki en çok istediği şey ise baş yazarlığı üstlendiği bir dizi yazmak.
Anthony Kim ise çok ünlü bir yapımcılık şirketinde yöneticidir, Elegant Revenge'ın yapımcısı da o oluyor bu arada. Beyimizin gözü doymazlığından bir iş açıyor başına, bu işin sonucunda önce Go Eun, sonra da Anthony işinden oluyor.
Ve 3 yıl sonra, Anthony'ye bir teklif geliyor, Japon sömürgesi zamanında geçen bir dizi çek diye. Anthony de zavallım kendi haline yeni bir şirket kurmuş ama nasıl şirket, avlayacak sineği bile yok. O da atlaya atlaya kabul ediyor teklifi, ama senaryoyu bir bulması lazım. El mahkum 3 yıl önce Lee Go Eun'un suratına çarparcasına reddettiği bu kriterlere uyan senaryosunu çıkarıyor, artık bu işlerden elini ayağını çekmiş kızımızı da bulup getiriyor. Kız tabi başta kabul etmese de baş yazarlık bu, çok naza çekemeden imzalıyor anlaşmayı. Sonrasındaysa Kyeongseong Sabahı adlı dizinin çekimleri başlıyor. Sadece çekimleri değil, aynı zamanda reytingleri, oyuncuları, izleyicileri, netizenleri, her şeyi ayrı bir olay Kyeongseong Sabahı'nın. Tüm dizileriçin bunca sıkıntı çekiliyor mu, bu kadar stres var mı çekimlerde senaristte yapımcıda merak ettim doğrusu. Ne de çok uğraşılıyormuş bir sahne için bile. Özellikle de oyuncuları Kyeongseong Sabahı'nın yıldızları Kang Hyun Min ve Sung Min Ah gibi 2 kanlı bıçaklı oyuncuysa..

Daha ilk bölümden pek sevmediğim hatta ara ara karakterlerine gıcık kaptığım Park Shin Hye'ın yüzüne tükürülünce ben de anında diziye bağlandım tabi :D

Çocuk ne de tatlı oturuyor pişkin pişkin :D "Az önce bana tükürdün mü?! Yönetmenim! Bu şartlar altında çalışamam!" Tamam Shin Hye'ı sevmem  falan ama gerçek hayatta böyle nazlı gıcık bir kişiliği olmadığını düşünürdüm- eh, aktris havaları gıcıklıkları onda da var mıymış ki acaba? :D (düşününce çok iğrenç ya tanımadığın etmediğin adam suratına tükürüyor, ben onun yerinde olsam bırak orada bağırmayı direk kalkar gider seti terk ederdim valla :D)

Dizi dramalar üzerine olunca, bir de üstelik diziyi çoğu klasiğin sahibi SBS kanalı çekince, doğal olarak her baktığımız yerde popüler dizilerle ilgili bir şeyler görmek mümkün oluyor tabi.

Aa Seo Joon sen KBS2'den değil miydin orada işin ne?! Teyze You Are Beautiful'un OST albümünü mü alıyorsun ben de çok severim onları da sen bi yaşına bşaına bak napıcaksın onu en iyisi bana ver sen :)) Joo Won çıkar şu dantelleri Allah aşkına leoparlıya bile razıyım ama o olmaz u.u Yoon Sung sen misiin? Savcımız bir taneciğimizin ölümünün üzerine şerefsizleri mi arıyorsuun? Bulursan bir tane de benim için vur lütfen!

Im Tae San gene kim bilir ne için azarlıyor Im Me Ah Ri'yi.. Yahu adam bir sus sen.




Çok sevdim ben King of Dramas'ı. Aslında başroldeki bayanımız Jung Ryu Won'a My Lovely Sam Soon'daki rolü sağolsun pek bir gıcık olurum. Burada da pek bayıldığımı söyleyemeyeceğim ama kilo falan almış iyi olmuş bak. Arada bir şapşal hareketlerine de gülmedim değil, mesela kendi kendine Emmy tarzı ödül törenlerine çıkıp teşekkür konuşmaları hazırlaması, kafasına yüzlerce ünlü aktörle ahbap olması, senaryo yazarken yaşadıklarını hayal etmesi, bir öpüşme sahnesi için saatlerce düşünmesi vs.



Kyeongseong Sabahı oyuncularının kendi aralarındaki çekişmeleri de çok tatlıydı bu arada. Sung Min Ah'a başlarda aşırı gıcık olsam da Kang Hyun Min'in yaptıkları da çekilir gibi değildi canım o kızcağız ne yapsın öpüşme sahnesinden önce gıcıklığına sarımsak yemek nedir ya o kadar da değil :))

Hee evet Hyun Min Hollywood demek sadece Star Wars demek çünkü skdjfsdkfjl (dalga geçtiğime bakmayın çok da haksız sayılmaz)



Kang Hyun Min'in tek dengesizliği bu değil tabi ki, bir defa kafayı Brad Pitt gibi olmakla bozmuş manyak :D Durup durup aynı Brad Pitt gibiyim değil mi dedi durdu :D  Go Eun senin işin de zor vallahi hem tripler kralı Anthony Kim'le uğraş dur diğer yandan da Hyun Min'in egosunu tatmin et ki dizi olsun. "Evet, aynı Brad Pitt" derkenki yüz ifadesi çok harika değil mi? :D


En sonunda kendine Brad Pitt gibi diyecek birini bulunca nasıl da sevindi aptal şey :D "Doğru, Brad Pitt gibiyim" derkenki yüz ifadesi lksdjflksjdf

gerçi az buçuk da aptaldı ya Hyun Min :D "Canım, bende onu anlayacak kafa olsa sana sorar mıydım?" :D

Ama gene de böyle denmez yapımcı bozuntusu Oh Jin Wan efendi. Baksanız Anthony'miz bile nasıl şaşırdı..

Kang Hyun Min öyle değil böyle tarif edilir öğren Jin Wan'cığım.

Neden sen Jun Pyo musun?


Anthony kim desen ayrı bir olay zaten :D Tutturmuştu yapımcılık da yapımcılık baştaki o burnu havada hareketleriyle gayet de hak etmişti kovulmayı yani ne yalan söyleyeyim..

Hııh kıçı kırık Kral. Yüzüklerin efendisiymiş peeeh

Bu arada hatırlarsınız Athony'nin gerçek adı Kim Bong Dal mıydı neydi. Kız da gidip Anthony'nin annesine üzerine adamın baş harflerinin yazdığı bir atkı örmüştü. Aslında ince bir düşünce ama yün yüzünden D hafri O gibi gözükmüş ve ben kadının gururla göğsünde taşıdığı BOK yazısına saatlerce güldüm


Bir de Bit Na diye bir karakter vardı, Kang Hyun Min'in sevgilisi. Hani You Are Beautiful'daki A.N.JELL.in stilisti. İsmi de bitli gibiydi zaten hiç sevmedim kızı. Sesi tahmin bile edilemeyecek kadar berbatken bir de etrafta Uppaaa upaaa diye dolanması deli etti beni.

Yine farkında olmadan biraz uzattım mı ne yazıyı? Ne yapalım diziyi beğenince tutamıyorum kendimi, replik çıkara çıkara bir hal oluyorum sonra onlarla ilgili koyucam da yazıcam da bir sürü dert :D

En kısa zamanda Full House Take 2 ile ilgili bir yazı yazmayı planlıyorum çingular, bakalım bu defa planlarıma uyabilecek miyim?


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................