Playful Kiss / öpücük manyagı Oh Ha Ni


Oh Ha Ni lisenin ilk gününden beri Baek Seung Jo'ya aşıktır. Bir gün ona hislerini açıklayan bir mektup verir ama en korkunç şekilde reddedilir. Bunun üzerine Ha Ni, Seung Jo'dan vazgeçer. Ancak bir gün babasıyla beraber yaşadığı evi yıkılınca babasının eski bir arkadaşının evine taşınmak zorunda kalırlar. Babasının eski arkadaşı ise Seung Jo'nun babasından başkası değildir, Oh Ha Ni mecburen vazgeçmeye çalıştığı burnu büyük Baek Seung Jo ile beraber yaşamaya başlar. 

Herkes biliyor değil mi artık bu diziyi, konusunu? Çoğu korefanı da beğeniyor bu diziyi, ama yok yani ı-ıh ben nefret ediyorum. KHJ'mi harcamışlar resmen -,- Deli oluyorum arkadaşlar diziyi gördükçe D-E-L-İ. Hatta bloga yazısını yazmadan önce bir kere daha izleyecektim ama dayanamadım yani dedim bırak hatırladığın kadarıyla yaz gitsin işte. Baek Seung Jo'nun deli annesi, biricik kaynanamız olmasa çekilemez bir diziydi Playful Kiss. Dizi boyunca KHJ'yi bile izlemedim bu kadına odaklandım. Eğer illa da konuyu beğendiyseniz izlemek istiyorum diye tutturuyorsanız gidin orjinal anime versiyonu Itazura Na Kiss'i izleyin. En azından çocuğu daha tatlı göstermişler orada, buradaki gibi soğuk bir karakteri olsun diye sempatiklik abidesi KHJ'yi bir buzdolabına çevirmemişler. Iıııgh gene sinirleniyorum KHJ'ye yapılacak şey mi bu ya?! Dizide sevdiğim 2-3 güzel sahne vardı onlar da Khj'nin gülümsediği sahneler. Evet ya KHJ'nin güzelim
gülümsemesine hasret kaldık dizi boyu u.u Bir de aptal aptal atraksiyonlar vardı dizi boyu. Bunların en büyüğü dizinin ortasından belirip diziyi zehir eden parazit Lee Si Young'un karakteri Yoon Hae Ra var, kız tam sülük ya. Boys Over Flowers'da Jun Pyo'ya yapışmıştı burada Seung Jo'ya. Özürlü ya.. Hadi o da geldi geçti ama ya Bong Joon Go? Zavallımı dizinin sonlarına doğru şeytan gibi gösterdiler, gitti Oh Ha Ni'nin üzerine atladı falan. Halbuki Itazura Na Kiss'de yoktu böyle bir şey, bakmıştı Irie-kun ve Kotoko nişanlanmış bırakmıştı mecburen kızın peşini. Burada bir baktım kızı yere devirmiş öpmeye çalışıyor. Lan noluyoruz? Normalde severim ben mecburi bir şekilde aynı evde kalmalarını yavaş yavaş aşık olmalarını falan ama yok yani burada olmadı. Bence önce ilk hareketi erkek yapmalı, erkek kızı sevmeli, kızdan karşılık beklemeli, almalı. (Biraz feminist damarım tutuyor burada galiba) Ama Playful Kiss'de Oh Ha Ni, Yoon Hae Ra'dan bile daha sülüktü. Aşkından deli olmuştu, çocuğa yapışmış bırakmıyor. Karşılık alınca mutlu olacağım sandım ama olmadı çünkü Seung Jo hala sevgisini göstermiyordu. hiç mimik yoktu tek bir kas oynamıyordu çocuğun yüzünde ya yapılır mı bu KHJ'me u.u

Amma da kötüledim haa ikizim kesin kızacak bana x.x Ama ne yapayım ya kız o kadar onursuzdu ki sinirlendim de sinirlendim dizi boyu zaten çocuk dizisi gibi ibr şeydi hiç şaşırtıcı şeyler yaşanmıyordu hep sıkıcıydı uyuzdu u.u

Şu öpücüğün üzerine sandım ki akıllanacak çocuk ama nahhh bana nahh

Sonuç olarak ne dizideki çifti yakıştırdım ne diziyi sevdim. Biriciğim KHJ'ye bile düşman kesti beni bu dizi. Zaten Jung So Min'i de çok sevmem, pek bir sinsi bakıyor bence. İlle de izlemek istiyorsanız gidin bakın ne yapayım belki siz seversiniz. Benim bu kadar kötülediğime falan da bakmayın fanı çok dizinin. OST albümünde de 1-2 güzel şarkı var aslında ama izleyeli bayağı bir olduğundan hiiç hatırlamıyorum şarkıların isimlerini. Youtube'a playful kiss ost yazarsak eminim 50 tane çıkar oradan dinleyebiliriz.

Ha Ni'nin güldüğüm tek sahnesi. Şeyy, ders çalışmaya kalkınca ben de biraz bu duruma düşüyorum da n.n


Yorumlar

  1. Her dizinin eksikleri var. Ama playfull kiss'i fazla kötülemedin mi? Elbette her dizi mükemmel olacak diye birşey yok. Beğenmeyebilirsin ama okuyucularını da etkilemeye hakkın yok. bu yüzden beğenmediğin diziler hakkında fazla yorum yapma. Nasıl sen bu diziyi izlerken sinir olduysan bende senin bu yazını okurken o kadar sinirlendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle, buranın benim blogum olduğu, ve insanların tamamen kendi düşüncelerini yazmak için blog açtığı konusunda bir anlaşalım. Ben playful kiss'i beğenmediysem, beğenmediğimle ilgili istersem destan dökerim, kimsenin de bu konuda bana bir şey demeye hakkı yok. Her dizinin eksikleri var veya yok, benim blogta sadece körü körüne dizinin konusunu yazıp geçmek gibi bir zorunluluğum da yok. Blog ne için açılır? Ben bu şekilde hitap ediyorsam, okuyucumun da karşıma gelip istediği şekilde karşılık verme hakkı var, ancak 'Nasıl böyle bir şey yazarsın bana böyle bir şey okutup beni etkilemeye hakkın yok' diyemez. Dediğim gibi, sen diziyi beğendiysen, beğenmiş olmanla ilgili yazarsın. Ben beğenmedim, beğenmediğim kısımlarını açıkladım. İnternet üzerindeki herkes okumakta veya okumamakta özgür. Aynı benim istediğimi yazıp yazmamakta özgür olduğum gibi. Beğenmediğim tek dizi Playful Kiss değil, hakkında beğenmedim yazdığım tek dizi de Playful Kiss değil. Hoş öyle bile olsa, yazıp yazmamak bana kalmış.

      Yine de yorum yapıp bu konudaki hislerimi de açıklamama yol açtığın için teşekkürler.

      Sil
  2. bende bunu okurken diziyi izlemesem hakikaten aslada izlemek istemezdim ayrica bnce KHJ yede en cok jung so min yakisiyo

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................